Memoria di u pre-maistariu. Semu assicurendu, cuncepimentu i funziunalità

U moveru di un zitillùcciu hà una capacità stuposa di memorize grandi quantità d'informazioni. Tra u primu è terzu anni di a vita u zitellu ampara 2,500 parole, ie 3-4 parole novi à ghjornu. Un zitellu di 3-5 anni pudendu leghje un libbru piccu: ellu solu ricumentà u ricordu di ciò chì hè nantu à ogni pàgina. In i zitelli in prelogu, a memoria ricca u so picculu è, in u futuru, certi circhuli credi, degrada. I parechji bisogni à sapè di e caratteristiche di a memoria di i zitelli è hà utili stu sapè.

A cosa hè chì à l'età in furmagliu, u ricordu di i zitelli hè vuluntariu è diretta, dì chì si scurdanu di u materiale involuntàvule (per ellu stessu) è senza interpretazione propria.

À l'età di 7, sta capacità accumenza di rinfurzà, ma i prucessi di furmazione di una memorizazione arbitraria è significativa iniziè. Chì sò acceleriti cum'è quessi sò spessu usati in a pratica in u scudu è si cumprenu solu dopu à parechji anni. Hè per quessa ùn hè micca cunsigliatu per inizià a furmazione consecutiva prima di 6 anni. I pruteggiri ricivendu una infurmazione specifica nantu à l'urdinamentu di u maestru hè datu troppu duro. I ghjucà scurdate rapidamente l'articulu, cunfunditi, stancu è distractatu.

Dopu à u fattu chì l'scoli prupone un altu livellu di memorizazione arbitraria, i genitori puderanu aiutà u so zitellu sviluppà memoria da prima di a scola.

Ciò chì hè necessariu per questu?

Prima, attivamente cumpricate i "voids" in a memoria di u zitellu, utilizendu a pussibilità di memorizazione involuntària, perchè stu bagagliu accumballatu aiutà à u zitellu per fate di ricurdà altre informazioni in u futuru, associu cù i dati più chicchiati.

Parlà à u zitellu! I zitelli appressivu invistiscenu un gran numaru di paroli quand'elli amparanu à parlà.

Cuntate cù u zitellu, dite li nomi di l'ogetti. A mantenenu in mente chì i zitelli anu da ricurdà i nomi di u sughjettu chì stanu à circà, è micca quellu chì u pirsu eletta.

Serà aiutu per espansione u vocabulariu è a lettura di u libru in alta voce, in particulari in u tempu specialmente cunzignatu ("contatti di fata in notte"). Una plus plus è a satisfaczione di u zitellu di u sustegnu è a prutezzione.

Aici à l'audioluggement cuntene ancu à u sviluppu di memoria involontària. I ricordi cuntenenu chì l'impatenza activa cù l'eroi in a percepzioni di e opere literarie permette à u zitellu per capisce è ricurdate u cuntenutu di u travagliu.

A età prighjone, hè cunsigliu d'insignà à un zitellu à lingue straniere, perchè Hè u 70% di l'"cramming" di u solitu senza cumpressione.

Siconda, hè bisognu di cumincià u sviluppu di memoria arbitraria mediata. U psicologu russu L.S. Vygotsky, chì hà studiatu a prublemi di memoria in i zitelli, insistia chì, per aiutà à sapè è memorizà infurmazioni specifiche per un zitellu, un solu bisognu di suggerisce tecniche (strategie) chì puderia utilizà.

A ripetuta infurmazione ghjustu hè a stratageria simplice è più cumuna chì i zitelli di età maiò utilizate cù successu. Hè impurtante d'insignà u zitellu solu una repetizione, ma una repetizione dilata (dopu à un periodu di tempu). Ùn solu in alta, ma ancu à mè.

A prublema strategia hè di memorizà unepoche cun l'aiutu di l'altri (utilizendu l'associu). Ciò chì parechje a figura "8", l'lettera "G", etc. Stu metu ancu stimula u sviluppu di l'attività mentale.

A classificazione o agrupazione hè una tècnica più complexa, ma più utilica. Insegnà i zitelli paragunate l'ogetti, per distingue in issi similisivi è diffarenzii, unificà à qualchi basa (edible - inedible, animali - insetti, etc.). E quì pensamentu hè un modu di ricurdà l'infurmazioni.

Se qualchì entrenamentu durante u ghjocu, uttene ritmi vividi, imaghjini - l'assimilazioni di l'infurmazioni saranu megliu.