A festa ortodoxa 11 di settembre - Intrecciate di Jean-Baptiste

In l'Evangelu ci hè una storia sicondu a quale, dopu à u battèsimu di Ghjesù Cristu, u prufeta Ghjuvanni u Bautista cuntinuau di pridicà, è dicenu à u populu di ordine ciò di i piccati è i boni pratichi. Quand'ellu hà pigliatu in i peccati di u Rè Erode, chì hà purtatu u so fratellu à a mòglia d'Erodiu, è per quessa viola u cumandamentu di l'adulteriu. Erodu hà micca tollerà rimarche in u so favore è si abbandunò Ghjuvanni in prigiò. Un annu dopu u re era un anniversariu, nantu à a quale a figliola di Erodiu danced a ballà bruttissima, chì piace à Erodu in l'umore.

Ghjè per un ballu tali prumessu di rializzà quellu beatu di a so figliola. Idda era piaciutu è vultatu à a so mamma per cunsigli. Erimidia hà cunsigliatu chì, cum'è una recompensa, a figliola avia datu u capu di Jean-Baptiste, cut-off è purtatu à una platter. Erodu ùn hè micca satisfatore cù questa giuvotta di a figliola, perchè ellu sapia chì molti persone di u prufeta era rispettatu è eredate, ma avevanu mantinutu a so parolle - u verdure anch'ellu dettu u capu di u prigiunieru Ghjuvanni. Secremente i so discìpuli pusitu u corpu di u Prugettu.

Questu avvenimentu divintò a basa di a festa, celebrata da i cristiani l'11 di settembre. E questa festa hè chjamata a decapitazione di Ghjuvanni Battista. Ancu, in a so ignuranza, a gente crede chì Jean-Baptiste è Jean-Baptiste sò duie personalità diffirenti, ma in fattu hè una persona. U prufeta Ghjuvanni hè l'ultimu profeta di u Testamentu Anticu (Antico). Hè per quessa l'11 di settembre hè una grande festa di a chjesa in u mondu cristianu, perchè a ghjente si chianci a pèrdita traggica di un gran omu. A festa di l'11 di settembre hè chjamatu ancu u ghjornu di Ghjuvanni l'Holovosek.

Tanti anni dopu, ci hè una legenda chì per u so scorsu, u rè Erode, a so mòglia è a figliola fubbe punitu da l'ira di u Signore. E staghjunghja d'Erodu, chì unu parlava u desideriu, sussurru à l'ore à a so mamma, quandu chjappà u fiume è cascò à u ghjacciu. Hè colpu à un ciatu di ghiaccio, a so capita, quandu u so corpu in acqua di ghiaccio. Allora u stessu ghjalate di ghjuveddu uccisione a so testa, cum'è l'u vaghge di correttu avia tagliatu a testa di Ghjuvanni Battista. U patri di Erodias avia ingeratu chì a so figliola avia avutu adulteriu cù u fratellu di u maritu è ​​si chjamò a so mòglia, è mandò i so truppi à u rè Erode, chì uccisi una coppetta in u so palazzu.

Cumu celebrà a festa ortudoxa 11 settembre

U ghjornu di u Capu di Ghjuvanni u Baptist, tutti i cristiani osservanu un rapidu strettu. Ùn pudete micca manghjà i prudutti di latte, carni, pesci. I ghjente di u 11 di settembre sò spessu chjamati u ghjornu di John di a Quaresma. Inoltre, in più di e restrizioni di u nutrimentu, in una festa di grande festa di a chjesa, hè bisognu di ritruvà da parechji festività, di ballà, à sente a musica, perchè tutti issi acte simbulizanu una festa, durante quale u prufeta Ghjuvanni hè statu esercitu. Hè per quessa chì u credulente mudernu hà bisognu di ricusà à celebrà aniversari o casali in quellu ghjornu.

11 di settembre, nisun casu pò eddi vinu russu, perchè hè assuciatu cù u sangue. È parechji sacrificadori ricumandemu à a preparazione di l'alimentariu per ricusà l'usanza di un cultile. Di sicuru, o populu mudernu ùn pò micca micca sempre aderenti à tutti i canoni di e chjese per u ritmu rapidu di e so vita, ma hè necessariu di ricordu di e vacanze grandi, è se puderete, anu da esse honored.