Paradossi incredulidi di a natura di l'omu

Tutti l'omi, anu imprecisu l'età, l'estatus soziale, l'educazione, l'interessi è l'attività, si cumpurtavanu identitariamente quandu ùn capinu micca u cumpurtamentu di e donne - dannu à l'auditu: "Lògica di a donna". Questa hè a lòggica chì si interpretanu in modi diffirenti: stupidity, limitazione, mancanza di lògica, fenomenu, paradossu, fenomenu paranormal è ancu armi psicologichi. Per i ragii incunificati, hè comunale cresce chì l'omi - a creazione di pensativa, raziunale, chjara è specifica, logica è semplice - normale. Quelli di l'incidenti di a lòggica di a donna componi poesia è anecdote, ma strangeness in u cumpurtamentu di l'omi ùn nimu ùn pare avvistà. Per ghjustìzia in triunfetta, vi parlarà di l'incredibuli paradossi di a natura di l'omu. Paradossu 1: U Difunoru
Un omu da natura hè un difendatore. A so funzione hè di prutezzione, prutezzione, prima, a so famiglia, è seconda, a so patria è a patria. Perchè, perchè ùn evitenè u serviziu in l'esercitu per tutte e verità è scontri? Avanzamenti, si sò orgogliosi di dicer: "Aghju servutu", E ora: "Diu Diu vi salvarà, chì esercitu?".

Paradox 2: Quanta tradimentu
Sì una donna hà cambiatu un omu - hè un colapsu, una tragédie, un scandalu per nightmare. A tradimentu di e donne - impussibile, inacceptable, in l'opinione di una bona forza di l'umanità. Se un omu hà cambiatu, hè per via di i teori scientifichi di u stessu Darwin, a biologia di un maschile, sustinutu da i trattati di Sigmund Freud stessu, è in generale, perchè chì un s'era stufa nantu à ellu, perchè ellu vi l'ama è l'unicu? In a cumpagnia di l'omi saristi - hè una occasione per l'orgogliu.

Paradox 3: Hè un macho, è hè ... ..
Un omu chì hà avutu assai donne, unu chì hè populari cun u sessu oppostu, cambieghja i partiti, cum'è i calzini - questu hè macho. I so amichi pruvate imitallu, amparate a saviezza è l'arte di seduzione, hè un eroi. Perchè allura una donna chì hà una rica experiencia di relazioni cù u sessu maschile, una chì ùn si ponu attenti à i straneri, è ùn hè micca sola, hè una donna di virtuta simplice, prufuncheta è un altru veru non-littirariu di cinque maiori?

Paradox 4: Resolute
Un omu fiducia assai spicciente l'opinione di i so amichi, certi volte senza l'appruvazioni, l'autorizazione per fà qualcosa hè casi impossible. Hè assai probabbli, anu ancu elettu un altru cum'è cumpagnu di vita in coru, una rializazione di produzione in a banna o un vetru di cervecita in u bar. Dopu ad avè parlatu cù l'amichi, un omu pò ritornu cun "cuncepimentu cambiatu". ¿Cómo más entiende que después de su colectiva descanso, os seus plans conxuntos para vacacións cambian cardenalmente, e para o fin de semana que non vai a un restaurante italiano, en cambio - un novo bar deportivo. Tanti divertenti è tristi in u stessu tempu.

Paradox 5: Memorable
Ci hè chì u sessu forte hà una memoria dèbuli, perchè avà tandu di scurdà i significati e date chì anu passatu è l'avvenimenti avanti. Succece ch'elli si cunfundanu i fatti in u tempu, ma cun fidanzita di più di u 100% pruvucate cumu cumu è quandu tuttu u fattu succideva. Ùn si scurdate micca cumu ghjunti quì tornanu a casa in a matina dopu à una festa corporativa, ma chjaranu chjaramente un nome di ciò chì fate quandu si n'andate in un gallone. L'esclerosis selezionaria, in ogni modu.

Paradox 6: telefone
Quandu ùn pudete micca passà à l'omu per un bellu tempu, cumencia per quellu induve hè ellu è ciò chì hà successu, è in tuttu u listu stessu dialettu, pudete sse chjaru cusì: "Avete travatu, impurtanti cose. Ùn ci hè nunda chì si preoccupa di quì! »Ma ùn hà micca bisognu à risponde à a chjamata, ùn importa micca sè ùn eranu in u bagnu o in una reunione cummerciale, ellu dicerà:" Perchè ùn vo ùn cullate u telefunu? Da un locu seriu? Conclusion: e donne ùn anu micca casu.

Paradox 7: Critica
Un criticu umanu per natura, è cumu piace à criticà e donne! Eccu solu critica, in a so intelligenza, hè un'epulchera: "Criticane è ùn avete micca". U forze di forza è a perseveranza arrivanu à quellu chì s'atreva à criticà l'omu.

Paradossu 8: U verità
I figlioli sò belli, sò fiori di vita è di u nostru futuru. In i zitelli, l'omu piace u prucessu di a so cuncepimentu suprattuttu di tuttu.

A lista cuntinua è appena, l'impurtante hè chì ùn pudemu micca fà micca senza l'altri. Hè impurtante ùn puderà micca amori senza dignità, ma mancassi in una persona, è ùn pruvate micca cambià nunda - hè egoista.

Ricurdativi, hè a nostra imprevisibilità, a diffarenza è a unicitati chì facenu u mondu multifascali è interessanti, brillanti è naturali.