Pokémon return: un ghjocu chì captures u mondu in dui simani

Se ci hè una manu di u mumentu in u mondu, hè da cuntrullata da Pokémon. Questa hè l'unicu modu per spiegà u fenomenu di a popularità insana di i picculi monsters creati 20 anni fa in Giappone.

Pokémon - chì hè questu?

Nuddu imagineghja chì u novu ghjocu di a Nintendo Japanese, lanciata in Android è iOS in una settimana, serà a secunna più popular after Miitomo. Pokémon GO hè un ghjocu liberu, chì si distingue da e applazioni simili da l'usu di tecnulugii di rialtà solu. U gadget contrule un veru mappa, nantu à quale l'oggetti virtusi sò superimpiuti.

Unu di i mutivi di a popularità di u ghjocu hè chì i principali erume di Pokémon GO sò quelli munàstici più familiari - Pokémon, dotado di superpotenzi.

Pokémon - ghjocu o insanità massima

Pokémon GO hè ghjuntu di ogni ghjornu in i smartphones di i novi players è novi. Per fà fà "caramelle" è "stardust", sò pronti à mezu di a notte per scorri à l'altru finale di a cità, catturà i picculi muntagni in u locu accunsiutu.

À u listessu tempu, l'ultime nutizie nantu à i Pokémon pari in ogni pocu minuti, i ghjoculi sò pronte per qualcosa, per u cuncepimentu di un altru monasteru, u ghjocu culpò u chat di l'apparezzi di l'App Store gratuiti, è u costu di Nintendo per una sema incomplete hà sviluppatu da 7,5 milaurosu.