Successu puliticu Sergei Tigipko

A più impurtante in a cultura di i zitelli hè di sincerà interessata in i so affari, è micca di compra ghjucate, cose, reste, una bona scola. Più di più spessu, ùn turnate i zitelli à ghjuventù d'oru, chì diventenu micca travagliatu. Cusì dici un successu puliticu Sergei Tigipko.

Si ncontranu cù un puliticu successu Sergei Tigipko in a so palazzu, situatu à una zona pittoresca cuddana, in a periferia di Bezradichi, chì hè vicinu à Kiev. Cuntrariamente à l'expectativa, in u vicinatu di e castelli, i furesi è i fustiche di petri di cinque metru - un paese cumuni è cù i casali vicini tradiziunale. Una strada di l'asfaltata stretta porta à a porta, chì offre una vista maravigliosa: un coghju ideale in u cuteddu inglesi, à u dirittu - un boscu, à a manca di ghjucadore - un ghjallaghju nova, una viella di legumde chì guverna à una elegante cabana cumprata in a tradizione di u dissenyu europeu mudernu.


Invece a matina prima (ùn sò micca persone), a casa è i so abitanti è u successu puliticu Sergei Tigipko hà longu risanatu. Ogni omu hà u so travagliu: Timoteu di sete anni di età hè di andà à a scola, Àsia di quattru anni Asya hè fedda cù mannassi è vistutu per piglià à u kindergarten. Avà in nunda ùn hè solu un bonu figliolu Leonti, chì seguita attente à ciò chì passa di u puntu di observazione cchiu cumplicatore - i mani di a mamma.

Aspittendu u pruprietariu di a casa, aghju aspettu: un spaziunariu luminoso con una chimenea, ritratti di zitelli à i muri, un grand piano grandi, libru di prestiti. In i piazzii - Andrey Bitov, Sergei Dovlatov, John Steinbeck, Dmitry Bykov, Graham Greene, Lev Gumilev, William Faulkner, Gogol, Remark, Kafka, Proust, Thackeray ... Pò esse vidutu chì i libri in questa casa tenenu una attitudine spiciale.


Fighjendu à l'attraversu a finestra enormosa, di longu u sole, in u pirotene di mariia, ùn aghju micca avvistu chì Sergey Leonidovich entra à a stanza.

È maravigliu chì duvete quì u spaziu, respirazione ...

Aghju aghju piace ancu quì. Era l'annu 98, staiu cun un amicu chì vive vicinu. Qualchissia da i so culleghi dicenu chì un postu hè vendutu. I pare è hà cumpratu. Per un pezzu chjuchettu, chì avà hè ancu di manera divertita per ricurdà. I saw it - I piace - hà compru.


Pudete piglià ogni decisione in questu modu?

Ùn aghju micca dichjaratu. Invece ancu piglià ghjudiziunale, è pudete dì chì mi piace. Sì a decisione hè fatale per mè, dicenu, di cambià a sfera di l'attività, per andà in a pulitica, di diventà un banchieri o un servitore civil, perchè esse bisognu di un pensamentu sviluppatu.

In casu di dichjarazione, avete vultatu nantu à a vostra propriu opinione o chì vo sughjettu cunsiglii di quarchidunu?

Aghju escoltu à tutti, ma i mo decisione sò inequivocamente mio, respone per elli stessu. Questa hè a mo vita, è aghju usatu per custruisce questu stessu.


Sergey Leonidovich , annunziate nantu à a vostra famiglia. Quale chì circundà in questa casa bella?

Moglie Vittoria è trè zitelli: u figliolu maiò Timoteu, turnò 7 u 1 di uttùviru, figliola Asya - i 4 anni di età, u so anniversariu era u 18 d'austu, è u più chjucu, Leonti, hà 11 anni, è ellu hà cuminciatu a caminari. Aghju intesu dichjaratu chì u passaghju passò per mè stessu.

Timoteu hè un scuventu?

Sì, questu anni faciiu a prima scola. À questu ora u pienu intensu perchè avissi adigratu à un novu schedariu, un ritmu di una vita, novi funzi. Hè un omu assai attivu, perchè ellu riceve assai assai cumenti. Ma viju chì ellu prova assai.


E quale hè assicurata Asya?

Infermiera ci tira à u giardinu per mezu di ghjornu. Asya hè un mistieru in musica, ballu, natation. Ellu hè sempre in caccia. E pruvate aduprà.

I figlioli sò amici?

Probabilmente, cum'è tutti i zitelli: ùn si pò fà senza l'altri, è quandu si venenu cose, parechji disputa cumminciate, dichjara à u cumandante. Avete da definitu di sparte una cosa.

Pensu a l'attenzioni di i genitori. Per via, sì un rigalu pirsaru? Esistenti o indulge u zitelli?

Ùn aghju pruvatu micca cusì à scherza in petite cose. Eccu avutu a libertà completa. Ma i zitelli anu un framework, definite. Ùn puderebbe micca permettenu andà nantu à e so capelli.

Forsi, sò più cattivu per a mo figliola. Mi pare mi chi i ghjovani avè bisognu di un accentu à pocu diffirenti, più dulce. E i carusi anu avianu avutu anni cun 5-6 per sentite un tipu di limità. Eccu un esemplariu persunale assai impurtante. Se i figlioli vede chì sò una persona rispunsevule, organizzata, sti qualità anu da esse trasfiriti.


Ma tutti i stessi, a più impurtante in a criazione di i zitelli per a pratica ripresa di Sergei Tigipko hè di sincerà interessatu à i so affari. E in nuddu casu puderanu i genitori, in particulari quelli chì anu un mezu finanziariu, cumprà fora di i zitelli - ghjoculi, cose, recreduzione, una bona scola, etc. A maiò spessu allora u ghjovanu i zitelli à a mozza d'oru, chì diventa, cum'è l'aghju dicendu, micca travagghianu.

Raghjone cun i sapè ...

Da u primu matrimoniu di un successu puliticu Sergei Tigipko hè a figliola maiò d'Anya, chì hè 25 anni. A mo felicità, ùn hè micca applicà à u ghjovanu à u doru. Hè una persona traballadora, hà fattu una cosa chì ama, hà fattu un prughjettu seriu, avemu un rapportu excellentu, spessu si veddi unu di l'altri, sò fieru di ella, è ella cunnosci.

I figlioli anu una gran diferenza d'età. À l'annu, hà cambiatu qualcosa in i vostri metudi d'educazione?

Pensu chì eru diventatu più demucraticu. Più calmu. Avà capitu chì fà. Invece, invece, hè una catastròfica manca di tempu per cumunicà cù i zitelli ...

Avemu vidu in a matina, anche senza longu (ma un esercitu cumuni à 7,30 hè un ritu rittumante), menu spessu a notte: com'è regula, quandu tornu à casa, i zitelli sò digià ridi. Solu un restu di ghjornu - Domenicu.


Avete una fidanzata affidante di a mòglia. Hè da i zitelli chì, forsi, ùn avete micca u tempu?

Iè, Vika faci assai, quasi cumpatibile i alla travagliu organizzativu in i scole, kindergartens, sezione ... Resto, vita, è assai più - tuttu hè nantu à questu. Di sicuru, a cumunicazione principali in i zitelli hè cù a mo mamma. Bé, spessu i muggini sò prisenti - Vikina è a mo mamma.

Hè cresce chì i zitelli più felice sò quelli chì sò cresciti circustandati micca solu da i so genitori, ma ancu da i grandparens. Hè bè, in l'amore di dui ghjinirazioni, è hà riunatu una pirsunalità cumplicata.

Aghjunghjite cun questu. Infatti, ci hè una cunnessione di e generazioni, ci hè una trasferimentu di l'infurmazioni, forsi nant'à qualchì livellu fluidu, è mi piaci.

Dìcimi, chì tipu di zitellu eranu? In quella famiglia si fanu crisciutu, in chì atmosfera?

A mo zitiddina hà sbulicatu in duie etage: prima di a morte di u mo babbu è dopu. Anu 10 anni dopu avè mortu. Avemu avutu una famiglia rurale risurta è corretta. I mo parenti travagliate assai.

I nostri, i zitelli, avianu i so rispunsabilità in a casa, sapemu chì era a disciplina stissa. Ma à u listessu tempu avemu travagliatu in natura, in quelli espansione!

Da a zitiddina eru rispunsevule per me stessu è u mo fratellu più chjucu, a diferenza cù quale hè solu un annu è un mezu. Hà pigliatu à u kindergarten, u pigghiau da quì, hà sempre curatu cù ellu è si senti rispunsevule per ellu. Dopu a morte di u mo babbu, staimu cù a so avanna per un annu è dui o dui, perchè a mo mamma è u mo figliolu maiò à Chisinau, à u nostru ziu è a zia. U mo fratellu avia dettu entra à l'università, per studià.


Hè quandu mi realizava ciò chì si vole à travaglià veramente. A me nanna è aghju pigliatu 3,5 ettari di girasoli è 3 ettari di granu è i trasfurmavanu tutte l'estate. Aghju earntu u primu soldi. Aghju ricordatu chì dà più oli vegetale.

Quand'elli si sò mudghjati in Chisinau, à a mo mamma, era più faciule?

Ùn vogliu dì. Era un periodu difficiule. Ci era in periferia, in cramped conditions. Per alimentà trè zitelli, a me mamma hà travagliatu per una tarifa è media è in infermera senior in un hospital psiatriudu. Allora pagonu più, è cusì ci tiraveni.

Avete pruvatu micca à cunfurmità innecessà?

Ùn si pò dì chì era un ziteddu prughjettu. Eppuru ùn era micca un picciottu beni. Ma sò studiu bè bè.

Chì suggetti vulite? Aiu, più humanitarii: littiratura (amatu per scrive l'essai), storia, geugrafia. Era faciule è cun piacè.

Ghjudicate da a vostra maravilosa libreria, u vostru amori per a literatura ùn hè micca passatu.

A bibliuteca hè furmata da viaghjate, da ogni ghjornu aghju qualcosa novu, avemu un pagu assai in Internet. Se u tempu permette, puderia passà a meza ghjurnata in una libreria, elettu di novità.


Chì avete lettu?

La pratica di ricerca periòdica di Sergei Tigipko assume a certe direzzione. Avà vi aghju purtatu da l'auturi lucali. Hè interessante chì hà scappatu in un altru mondu: Afganistan, Turchìa ... Questa hè una cultura completamente diversa, fundazioni di a vita, chì ùn sò micca sempre clarificati per noi. Spessu, perchè stu malinificatu, avemu prova di impone i nostri pusizioni cù metudi torpes. Questu ùn si pò fà. Credu chì in a literatura cuntenenu a tolleranza, l'intelligenza.

È ingannuta da a literatura, sò fascinatu da u cinema di l'autore - per dui anni fenevelli attraversu mostra di filmi in u stilu di l'arthouse.

Pregu, perchè

Per u corpu, mi piaceghju attivitati fisichi, è questu, crede, hè una ginnastica per l'ànima è a mente.

Parulle cù quellu chì leghje ciò chì vo avete vistu?

Puderaghju cun noi. Ma ùn aghju micca dì chì ne tenu bisognu. Hè impurtante per mè di penserà e cose. U fattu hè chì cù a vita attiva ci senti una mancanza di libertà persunale. Vogliu esse solu, vedi una filmu, leghje un libru. Per mè, chistu hè assai più impurtante di parlà.

Socu sempre aduprà qualcosa, dà un pocu di energia. Questu hè assai di dirigenti. Se vulete ottenevule qualcosa, l'infurmazioni avere da esse trasfiriti - deve sempre dettu. Comu generatore: in a matina avete un volume di energia, è in u ghjornu hè cunsumatu da tutte.


E quantu avete bisognu di ricuperà?

Sei o siete ore hè abbastanza. Ma aghju necessità una ora in a fine di u ghjornu pè sportu. E necessariu un bagnu di duminicali cù una scupa, una bona vapore. A dumande à u dumpevimu hè necessariu di passà un passaghju cù i zitelli, fate un pocu di fugliale cù u fugliale, custruiscenu una capanna, fate l'aricchia, sianu campatu in u boscu ... hà travagliatu durante 3 anni senza vacanze. Questu hè abbastanza per mè. E se una vacanze hè un esoticu, una isula, un mare o una muntagna, un boscu? Sempre hè qualcosa di attivu. In u invierno - skis, è cù boni carichi. A maiò spessu dopu l'aiutu per l'esca, vogliu à u gimma. Sì l'estiu hè qualcosa di l'acqua. In pausini - sempre lettura, aghju cullendu una valigia di libri nantu à a vacanze.

Sergei Leonidovich, annunziate nantu à a vostra muggheri. Cumu si trovanu?

Semu scrizziamu l'amici. Eru maritata. Ma ùn eranu sentimenti, i ragiuni, è divuzitavu. Vika è ch'e aghju cuminciatu à vigliavi.

Hè difficiule di cambià in modu di vita?

Moltu. In particulare, quandu ùn pare micca avè micca chjarà per questa, ùn si ponu micca cuntribbuti nantu à a famiglia previa, a so mòglia. Ma quandu u sensu anu sorgiutu, allura, crede, sò deve fiducia. Avete bisognu di vive nantu à a basa di ciò chì sì. Hè chjaru, ci sò ancu figlioli, ma oghje di stà bè chì sò cunfurmati chì hè pussibule cumminà: boni relazioni cù i zitelli è, cumu dicenu, una nova vita. Per l'omi, però, ci sò parechji obligazioni rigiuli: u primu - per furnisce materially à a vie famiglia; U sicondu hè di mantene a relazione cù i zitelli.

A vita hè cusì complicata è multifocalizada! ... Quì à a prima parvenuta una tragédie, da turnà esse pussibule. Ogni omi è donne. Di sicuru, a distanza hè dolorosa. Quale hè passatu per ellu, pensu, ùn passava malemente è faciule. Ma, in fine, capisce chì a vostra decisione hè curretta.

Sò romantica?

Dreamer - for sure. Qualcosa chì mi pensavvi, prima sò u so sonnu assai, pensu, mi piace cumu serà. Un romantica hè? Ùn sapete micca. Forsi u siconimu matrimoniu vi permette di dì chì sì.


Qualchidunu di l'omi prefettenu vede in a mòglia u guardiastru di a chjappia è a mamma di i so figlioli, è qualcunu hà apprezziati quandu a sposa hà realizatu com'è prufessiunale, cum'è una individualità brillanti. E a to mòglia, chì hè?

Malgradu u fattu chì Vika "cegnu" tutte e dumanni nantu à a casa, hè dinò un omu di successu di l'affari, hà longu in l'affari è hè guadagnatu assai bè. Genera constantemente idee, è aghju vede chì interessa un vastu scala larga. Hè bè versu in musica - di classica è di jazz à elettroni è alternativu. Hà interessatu à u cinema di l'arte-casa (haiu dettu chì una sola volta hà posti nantu à ellu), puderia d'andà à festività di film è di sogni di fà a so propiu.

Cridendu chì i so attività hè luntanu di esse femina (a custruzione, l'equipaggiu, a produzione), hè attivamente interessatu in tecnulugii novi, attene exhibì industriale è cerca di novi temi. Pensu ch'ella cunnoscia a creazione di una vita impiegata. Hè facilmente capacitu, sapi Italianu, Francese, Inglese, Tedesco. In generale, l'abilità sò chjaramente prisenti.

Cusì ci vole una persona chì hè vicinu à voi?

Sò cunvinta chì un omu vi circonda di revelà l'identità di una donna. E ancu se sta persona hè oblicu, u sustegnu hè sempre necessariu.

Dìdiri, Sergei Tigipko in a famiglia è Sergei Tigipko à u travagliu, cù i culleghi è subalterni - sò diverse persone?

Ùn aghju micca pensatu chì sò assai diffirenti. Permittimu me stessu u lussu di l'esse cum'è questu, naturali. À u travagliu - prima di tuttu. Ùn pudemu parlà micca da a tribuna solu, ma pensate d'una manera diferenta. Ùn ne avete micca cumbattimentu populista. E ti dicu francu: Ùn vogliu micca scuppiari. Vogliu esse una persona sana.


L'urmai , in casa sò sugheru, sicuru. Perchè - i zitelli, u restu. Ùn ci hè nunda di cuncintrazione in qualcosa, ùn hè micca un regnu duru. À mè in u ghjornu oghje nantu à 14-16 riunioni, in particulare 4-5 intervistini, anche è èteri diretti. Cusì avete bisognu à mantene in un tonu cuntinuu, sottu u cuntrollu. Solu à a sera patevi un pocu. Ma ùn pensate micca chì cambie assai.

Sergei Leonidovich, chì pudete fà cù e vostre mani?

A volta aghju fattu tante, ùn sapendu cumu di un spedore, pozzu cocilu, in particulari di a carne, più insalate, ova, ova. Per a vitezza di e patati di coccia, sò in generale un campionu di u mondu. In l'ostilài mi sappi. Altri? Pudete travaglià bè cù una pala, Puru travagliu cù un bonu assai bè, mi ponu travaglià bè cù una serra. Puderaghju sparà. U preghjudiziu per a morte - faciule, l'outlet per disassemble - elementarii (aghju anu travagliatu partitu per l'electricista in l'alloghju). Hà travagliatu cum'è manente, cum'è un carburatore à una pianta à l'embiu, à un mercatu: una brigata studente senza fossi è meloni. Eccu, aghju avutu assai behind my back.

E pudete ancu esse un attore di montagna è un coach di tenista.

In u tennis, ponu suggerisce qualchi cosa, ùn aghju pruteziu, ma questu hè una teoria. Avà ùn sò micca ghjucatu. A me volta hà iniziatu à fàrimi, è aghju realizatu chì ùn aghju micca a tennis tantu chì hà influituatu a mo salute. Aghju cambiatu in my back, è ora mi sentu bella, fate altre sportu è ùn aghju micca piacè menu.

E skis sò sempre fondi?

Sì, l'amori scis, ùn sò micca paura di ogni muntagna.


Induva chì andate per un impegnu?

Era in parechji paesi in staghjoni.

In Auropa, u megliu di scie à Courchevel, è micca per chì ci anderanu à l'oligarchi, ma veru! Per quelli chì piaceru di l'esca, crede chì questu hè u megliu locu in u Vecchiu Munnu. Ma u patinage più maravigghiusu in l'America, in Aspen. I sciuri supirficiali sò assai larghevuli, longi è longu. True, hè assai friddu.

E se decide: freti o calda?

Calore.


U vinu o u vinu?

In l 'inguernu - u caldo, in l'estiu - u vinu.

Gattu o cane? U cane.

Una guida o un ochju?

Ùn sò micca sapè ... In parte à u mità. Qualchidunu oluche, o ùn sò micca ciò chì chjamanu.

13 di frivaru 2010 avete turnatu 50 anni. In solitu era cumuni à sumpine u ghjubileu.

In fattu, nasu u 14 di frivaru, nantu à u Valentine's Day. Ma resultò chì mi scrivianu un ghjornu prima.

E annantu à l'anniversariu ... Ùn ci sarà micca risultati, ùn sò micca interessatu à falli. Perchè sò nantu à a marche, sò sempre à u travagliu è ùn ne vogliu ùn lasciarà. Avaraghju cuminciate i risultati in 80 anni. E prima di questu tempu vi travagliu attivamente. Cumu pudariu esse utile. Vi vede ciò chì pò esse fattu in u paese, è socu per fà, a versione di parechji, da u modu. U più impurtante hè chì u mo travagliu deve esse effittivu, perchè u travagliu pruduce risultati per chì Ucraina hè competitivita, muderna è riescita.

Mi sentu autunnificatu propiu è cunfidenza in a currezzione di ciò ch'e aghju fattu.