Natalya Vodyanova è u so maritu

Oghje Natalia hè un mistieru raro in modi di mostra. Vai à u podju, hè prestu solu per u so amicu - couturier italienne Valentine. In i piani recenti di u supermodeli fù a cunquista di Hollywood. Ma qualcosa ùn hà micca travagliatu ... True, l'stella stessa ùn importa micca. A cosa principale per ella hè u so maritu, trè figlioli è a so fundazione caritateale "Naked Heart".
Partenza di u viaghju
Ùn ogni stella in a gloria di cenite si ricorda u so passatu disfuncional. Ma Vodyanova hè parlatu solu di una zitiddina povira, chì una di e so duie zucchetti più ghjovani pesa a parsunalità cerebral. "Cumu aiutà a mo mamma - era questa a dumanda principale chì mi persequitassi anni da 12", - confessa à Natalia. E hà aiutatu: hà pigliatu à a cura di a so sureda malata, stallata in u mercatu per vende legumi è frutti. Ancu allura, a zitella amparò una vulintà senza difendenza - per questa qualità dopu, Vodyanova in u mondu di a moda era chjamatu "putere di fèrdre in un guantu di vellutu".

I primi corsi castings di Nizhny Novgorod ùn portanu micca risultati. "Ùn avete micca tempu di sognu di divintà mudellu", ricorda Vodyanova. "Ma à quellu tempu avianu un veru mudellu di boom, è aghju ancu à u casting, cum'è tutte e donne".
"Vodianova hè mediocre, è hà da un nasu cù una patata", - quellu veru hè statu fattu da i membri di u judu di u cuncorsu mudernu Nizhny Novgorod. Ùn hè sicuru cumu a vita di Natàlia hè stata averia si un rappresentativu di l'agenzia di mudellu di Paris ùn avia micca fisu cura nantu à una di l'articuli di moda. Natasha hè stata offerta un cuntrattu, ma cù a cundizione: per apre l'inglese in 2 mesi. È hà sappiutu di maestru di sta lingua in 8 simani. U cuntratu di Vodianova hè in u saccu. E 2 anni più d'avè bisognu à fà una sensazione in u mondu di a moda. "A cumparazione di purità è di a sessualità!" - accumincia Jean-Paul Gaultier, prima vede Natalia.

L'amuri hè cum'è un conte di fata
Un cuntrattu fù sustituitu da un altru. Molti biddnieti chì avianu cuminciatu cù a so longa sò scritta fora, è Natalia hè diventatu solu più populari. U mutivu hè chì ella - una di e pochi pruvinciali - hà sappiutu risistiri a sperienze di una vita ricca: partiti, alcoolate, droghe, attinzioni di l'amatori riculi. "Ùn era micca per ellu chì eru", dice Natalya. "Quasi tutti i soldi li mandu à a mo mamma". Una volta, cù a transferenza di Natasha, a mo mamma hà avutu una carta: "Lord Portman hè vinutu per dumandà a mo manu". E persone era in panicu: u maestru era per u so Nizhny Novgorod Khrushchev!
... Hè scontru in Paris. Videndu u modellu, u maestru ùn pudia micca piglià l'ochji. L'offerta di Justin in lassalla cun ellu da u partitu, Natasha arrispunniu categurichi "non!". U ghjornu dopu, Portman avia phoned, scusava pè u so cumpurtamentu è invitatu à guidà per Parigi. Dopu à a prima data, i dui avianu riintendu chì eranu cadutu in amore. Ma chì u so cavaliere-di u nòculu nascita, Vodyanova hà sappiutu quandu a conversazione hè da a festa.

A matrimoniu di Justin è Natalia hè simplicemente reale: hè stata tenuta in a sala di u tronu di u Palazzu di Peterhof in San Petesburgo. Per via di a so moglia, Portman rifiutò i so prughjetti di prughjettu. Natasha per a famiglia di a famiglia pardassina a so attività - ogni pregadenza hè statu un scontru per u mondu di a moda. "Ella arruvinà a figura" - gridò tutta a giru.
U primu umanu Vodyanova hà datu nascita à 19 anni, u zitellu era chjamatu Lucas. Allora a picciuttedda Neva hà fattu nomi da u grandi fiumu russu. In u 2007, un altru figliolu nascì à Portman è Vodyanova, chì era chjamatu dopu à u aviu Nathalie. "E questu hè micca u limitu,
- Ricunnisciutu Vodyanova. - U mo maritu è ​​u sognu di doppia. U zitellu sera chjamatu Justin, è a zitella - Natasha. "
U rimprettu principalu à Vodyanova à u principiu di a so carriera era: "Simple". Per sapè cumu essere femminili è raffinatu, Natalia hà sparatu quarchi minutu inseguru à ogni gestu davanti à u speculu.

"E mudelli necessanu una specchiore impeccate è a prufundità interna. Inutili, avarete rapidamente, stancu, "Natalya dice.
"Quand'ellu ùn dettu esse naturali - vi vulete à u latu di u mondu di a moda per sempre!" - Vodyanova sicuru. Hè per a mancanza d'affettu chì era invitatu à diventà a face di u Chanel legendariu, Versace, Louis Vuitton Houses.