Divinazione da l'amore, à a vita


Ciò chì a ghjente ùn pensa micca di scummigghiari e cose in u futuru. E persone anu sempre scantatu da inevitabbilità è ignoranza. Ciò chì aspetta dumani da a vita, è se di mala, cumu si puderebbe evitari? Qualchissia dice chì a destinazione hè scritta da e forze superiore, è ùn pò micca esse evitata, ciò chì fate, è qualchissia dice chì "a destinazione hè in e to manu", cum'è vo vulete, vive. Sutta parolle, cum'è vo vulete è vive, significheghja chì i nostri gustosi sò dumandatu da qualcunu altru è pensemu chì vulemu chì, è micca una altra parte ùn hè persiste per un scantu di rializzà a nostra vulintà. Forsi queste significa chì in fattu u nostru destinatu hè firmatu? E dicendu chì "a morte aghjustò, ma pudete evità," queste sò solu a cunvoluzione vitale per quale avemu bisognu à andà à truvà u stretimentu di casa. A divinazione hè inventata per evitarà u male. Predicate u futuru, pudemu guidà a nostra vita, perpetu e raggioni di male è negativu. Ma ùn ci sò quelli chì sò scettichi nantu à questu quì, è qualchissia hè teme di spiriti è ghosts, crede in i sinistra, e spùtrate ogni cinque minuti per u so spallezzatu.

In i seculi passati, quelli chì sanu comu predichèghjanu l'avvene eranu eseguiti in i modi perversi. Tali persone eranu chjamati witches, è ùn anu micca popular entre i citadini ordini. Piuttostu pricisamente, anu avutu a pupularità, ma micca a più positiva. Hè cume chì a ghjente puderia cumunicà cù l'altru munnu, puderia purtalla à morte, è tutti i disgrazii è e malati eranu in a so cuscenza.

A data, divinazione hè u tipu più populari di guadagnà soldi. Se ùn avìanu sappiutu cumu eculcà e so capacità prima, ùn sapianu cumu à dì à tutti cù a so propria incapacità. È in a radiu, è nantu à TV, è in ghjurnali - tutti i media sò captu da l'annullazioni di l'attitudini miraculate di e persone miraculate. Ci era parechje charlatani, salotti di fortunatoghja, chì per i so servizii necessanu assai quantità di soldi, pruieffendu guariscenza, riluperazione, affissu spell, lapel. È da i ricevuli à quelli charlatani, a ghjente ùn avete micca prublemi, solu perammu soldi in vain. In questu sfera di u cummerciu in servizii supranaturali, sfurtunatamenti ùn ci hè micca u ritornu di i so soldi è ùn sò micca leghji nantu à i diritti cunsumatori. E ancu s'è avete cuminciate in furia charlatani sfurtunatamenti hè difficiule di dimustrà a so culpabili, è ancu più difficili di ripiglià i vostri soldi. U soldi in questa sfera ùn hè micca picca. I curardi di vita ùn utilizanu micca listessi di tariffu, travaglia per u benefiziu di l'umanità, è accetta ciò chì e donne in gratitù.

In parechji paesi, i so metudi di divinazione, ogni persona super-umana hà i so metudi di manifesta a so capacità. Eppuru, crede, in u fattu chì in ogni persona ùn ci sò super capacità, hè solu chì anu sviluppu forte in quarcunu, è qualchissia hè debbule. Dopu tuttu, i scentifichi anu pruvatu chì una persona usa i pussibbilitati di u so cervu solu u 3% da 100.


A divinazione per l'amore, qualcosa nemica piace à aprende di vive , è avà vi aiutanu cun voi oghje. Eccu un modu tradiziunali è faciule di guessing for any girl. Avete bisognu di primu cuncentrazione è di mente a dumanda a quistione, apri l'ochju è leghjite u paràgrafu arbitrarily sceltu. Oltremu, pudete guessà u nùmeru di pagina è a linea in a cima o di fondu. O arbitrariamente apre u libru è fate un dete à u random. Naturmente, una tale fortuna ùn pò esse aduprata da un libru di u tipu di biologia o di fisica. Per questa divinazione i libri di " bibliomania " cum'è a Bibbia, l'Evangelu, u Psalter sò stati utilizati. Dopu un pocu dopu, i zitelli accuminciaru a guessi nantu à i poema di Homer, Pushkin, Shakespeare è a fortuna di l'opiri hè chjamatu " rapsodisimu ".

Un altru tipu tipicu di ricchizza hè guessing with a key. A chjave hè stata sospita nantu à una stringa longa è l'altra fini culpisci in u dete. A chjave puderia spustà liberamente o swing, o puderia esse immobbli. È cusì, e fluttuazioni di a chjave suspende a risposta à a questa dumanda. A quistione pò esse dumandata altamente o mentale. Invece di una chjave, pudete aduprà una bola ambrera, preferibbilmente un anellu di e casate. Stu metudu di guessing hè chjamatu " pèntulu di circà ". È se u pèntulu era rottu in un cercolu, a risposta hè positiva, è se u pèntulu hà sbulicatu da a parti di u vignetu, a risposta hè negativa. Da tantu longu chì a chjave hè stata datu i pruprietà maghjica, perchè a chjave puderia chjamà qualsiasi chjusi, è perchè a gente creia chì a chjave puderia ancu apre u velu sicretu di u futuru.

In i vechji tempu, era popular à dividinu per attuali - " Akumantiya ". Sè di colpu d'altru pensate di guessare nantu à e pistole, pudete micca avete micca adivessu, o ùn hè micca ghjustu. In seguitu, i fimmineddi dumandate à e so babbone è i sparrows. Vorozheyka pigghianu dui agullelli è fuscatu cù mantiennu è lasciassi in un vetru di acqua. E se l'aghjunti sò affucati, questu hè un signu dolenu, ma se l'aghjunghje si venenu - questu hè per un primu matrimoniu, è se l'aghjunti sò sparghje unu contru à l'altru - allura significa chì ci hè parechje micca di maligni, si diveriscenu in direzzione diffeenti - Pruteghja a vita unmindia.

È si dumandàvanu nantu à l'altru in pezzi. Avemu pigliatu 25 agulla, metteci cù cura à un pappu di acqua di a chjesa è avèndulu: se l'agulla fracenu liberamente, allura a cuncipita passà senza interferenza, se l'aghjunghje eranu duie piezzii à l'altri;

Sì avà avà avutu beie té o caffè, è leghjite stu articulu, puderebbe bisognu di l'addevu di tè o cafe. Per esempiu, in i tempi antichi si truvava chì u tè spiccà u falatu in u tè anu qualchì forma, è se vede dinò, vi vede parechje imagine. Tassiomantiya - l' affittu di a so furtuna nantu à u cafè. Per adettà nantu à u fogliu di te, avete bisognu à fà una cullizzioni di tè falla in u tazza. Hè desirabili chì a tazza hè trasparenti, è hè necessariu copre a tazza cun una tinte per 10 minuti. Mentre u tè hè prudigiunatu, avete bisognu di centru nantu à quelli prublemi, usendu a divinazione chì vulete resolviri. Varianti di u locu di u te foglie in un tupolu pò esse à 60, ma cunziddi li cchiù basi di elli.

1. Se a razza di u culore ci hè nantu à u fondu, è nantu à a manca di u latuanu nantu à a superficia, ci hè un te falla, è à u dirittu right, questu hè un bon signu. Avete aspittatu per successu in tutti i vostri affari.

2. Si dui tetti partenanu da parechji partiti distinti, è in fondu à u latu di una turrare veduta di tè, vi hè un signu dolce. Anticipate una disputa cù una persona nativa, è esse più riservatu.

3. Si duie tane foglie forme oblongu nantu à a superficia à u parte dritta, è dui fogghi d'àmplimenti ùn sò micca affucati nantu à a manca, questu significa chì ùn avete micca beni in tutti i casi, ma cummindu cun una persona cercana dispela à tutti i prublemi.

4. Si tutta a tela falcia falà nantu à u fondu, è à u latu u lugraniu falate da tè, questu hè un signu di dualità, forsi u bè è di u male. Cù questu segnu, abbiate micca di viaghjà. Ma stu signu prumetti i boni cambiamenti in i vostri rilazioni persunali.

5. Se tutti l'alivi di tè si sò stati abbandunati nantu à a superficia, questu hè un signu chì ùn pò micca fà tè. Furmà l'acqua per quessa.

6. Si un te falla fughjutu à mezu à u nordu, è altri dui o trè pusete pocu da u fondu, da questu quì hè un signu chì tù sì sempre è sò furtunati.

Questa fortuna hè chjamata chinesa, è ancu in Europa. Ci sò diffirinzii in quellu chì in europeu per l'additù, usanu tedesci micca, micca tè. A persona chì hè dettu à bè, deve esse scucchlierata in un circulu circularu è pressu à u divinzatore. U manicu di a cupola hè a persona chì crede, è l'area in quantu hè l'ambienti di u persone. A riva di a tazza hè a prisenza, è a fondu hè u futuru.

Pudete bisognu di qualcosa - a cosa principal hè di crede. In l'antica, ogni oggettu hà fattu un spaziu pocu. Ogni oggettu vinni attribuitu podi speciali, è a ghjente hà cridutu in ellu. Probabilmente, hè un sugettu di suggerimentu o d'autore ipnosi. Ancu tutti questi signi annantu à i misgi negru, purtendu disgrazii, ùn mancanu micca à tuttu. I, per esempiu, l'amuri i misgi negru, è ùn avete micca cridutu chì sò piacèvuli, è nisun accusatori m'hà succede à mè. Comu in a canzona:

"si dicenu, nè furtuna,

se u ghjattu neru cruci,

ma per avà, à u cuntrariu,

solu un ghjattu neru è senza furtuna.

E quellu chì crede in tuttu questu, hè teme, è i so teme atraveranu quellu chì teme. Fortune, è crede solu in bonu, trascinendu u male. Credu chì tuttu hè in i nostri mani, è a nostra vita pò esse un biancu, senza barbi negri è punti, crede in cose bona, è nunda di male!