L'educazione di scopu: cinque riguli di interaczione cù u zitellu

A capacità di caccià e cose à a fine ùn hè micca l'instinutu basu di l'individuu. Ùn hè bisognu di cuntà chì u zitellu hà capitu indipindente di stu sughjettu utile - sò i genitori chì anu aiutu à aiutà à a sviluppà forza di vuluntà è perseveranza. Prima di tuttu, hè bisognu di esse cunvinta di a viasibilità di a so cumpagnia. Ùn ha micca bisognu di dumanda da u sognu di quattru anni, a meraviglie di l'arti prima, è da u primu grader - scrittura impeccable.

Se l'aiutu hè megliu cumplicatu, deve esse divisu in parechje stadji più faciuli. Per esempiu, per assemblarà un turista-designer in parechje tiers o "pausà" una figura tridimensionale di colore in parechje.

Dopu finalizà ogni stadiu, u zitellu avissiru avè risposti pusitivi. Elliottu specifichi è constructivamenti furtificà a fede di u zitellu in a so capacità.

Ùn a scurdà di a motivazione adecuata - discussioni teorichi riguardu i realizati è sfrutti di e persone ghjudiziore sò generalmente l'effettu in oppostu. Hè megliu utilizà algoritmi più intelligibilii: ghjocu, cognittivu, competittivu.

A regula più impurtante hè un clima benevolentu. Fiducià à u zitellu à rializà a so cumpagnia, ùn valuta à pena per stende constantemente, currezzione è reproche. L'indipendenza in u marcu ghjusta hè una furmazione impurtante per soprassi di difficultà.