Doppemu i secreti di u bonu aptitudu di u zitellu

Quandu u zitellu hà una gattiva, a mamma ùn sia micca! Ùn hè necessariu di forza è cunvince u zitellu à manghjà una cullette "per babbu" è "per l'avè", ùn hè micca necessariu tirà fora a pezza di manciata di una nutriciosa di u zitellu in una lavanda. Un caprettu di manghjà cù l'appetite è cù u piacè hè veramente un grand gozo per a mamma. Cumu si u zitellu hà un gattivu depende di a so salute è di l'umore. Tutte e sistemi di l'organettu di u zitellu sviluppà tutte e cose è solu solu in un casu - sì u corpu riceve nutriente bè. L'alimentazione hè a basa per u crescita è u sviluppu di u zitellu, per rinfurzà a so immunità.

Doppemu i secreti di u bonu aptitudu di u zitellu.

U primu chì hà bisognu di capiscenu hè u modu di mancià migliurà. Ùn ci hè micca chjuche, avete bisognu tuttu sottu a vostra attenzioni: a qualità di l'alimentariu, a quantità di l'alimentu, u tempu di l'alimenta.

Ùn importa micca quella modesta ùn era micca alimentazione libera, hè bona sola in a primunia d'infestazione, quandu u zitellu hè veramenti megliu da a so mamma hà sapi quandu duverà per dorme, è quandu - per manghjà. Da una primicida età, pruvate stabilisce una dieta, perchè tutti sanu chì manghjà ancu à u stessu tempu fa riflettore alimentariu: u zuccu di guisante è a saliva principiani à sparghje, è u sensu di famu pare. Se u nostru corpu cù u rolu, hè megliu d'aghjurnà, perchè ùn sarà micca prublemi di manghjà è di u zitellu sò sempre avutu un bonu appetitatu, chì significheghju chì tuttu ciò chì fate per ellu serà in tissutu per i dui fogli per gioia per voi.

Portioni di nutritura hè ancu esse normalizatu. Sapete quantu quantu manghja u to babbu, ùn lu puscia à manghjà più di quellu di manghjà. Questu pudete pruvucà un rifiutu di alimentu in u futuru. Pusillianu more alimentu si ellu dumanda per ellu stessu. Se mette a parte di u zitellu di u zitellu à u zitellu, ma ellu riceve à manghjà, ùn insistè micca è ùn a forza micca di manghjà in forza, perchè chì u zitellu ùn si ricusa micca di manghjà. U zitellu hà u so gustu di u gustu, chì ghjè perchè un platu pò esse cunsatte cù additivi, è l'altru pò esse abbandunatu altru. Una mamma sapina sapi cumu preparà un pruduttu chì un zitellu ùn piace micca cusì cusì dilizio chì ellu dumandà supplementi. Per fà questu, avete bisognu à migliurà cun u sicretu di a "cucina di a me mamma". Per esempiu, se u zitellu ùn piace di manghjà di casgiu, fate un cazzu di casgiu in cazzu cù pasci. Assai gustoso è micca menu utili!

Fate a regula prima di manghjà di fà i stessi "rituali": lavò i manichi, mette nantu à un mandibolu, vulianu tutti "un gustu piacevule". Tali ritimi idèntius addivanu ancu u zitellu à un bonu aptitudu è alimentariu.

Quandu u zitellu piglia oghje, ùn devi à distractà da manghjà. Serà megliu se u zitellu si manca sempre in u stessu locu, permettenu ch'ellu hà u so propiu pianu persunale in u tavulu. Ùn accumincia nantu à a TV è ancu a radiu. Ùn distractisce micca da parlà è ùn parlanu micca à quellu chì ùn averebbe manghjatu. Fighjatu di una etiche di età tempiu, capisce chì "quandu manghdu, sò sordu è mutu!".

Negtezze una volta per tuttu di i boccati trà i manciari. Apertu, in particulare in cundine secondu, afflittu tuttu a digestioni di u zitellu. Parechji parenti trà i pratiche u ghjornu di u zitellu à manghjà un grande quantità di dolci, dolci è di cookies, è raghjone chì u zitellu ùn hà manghjatu pocu menu "ordinariu". Limite u cunsumu duce di u zitellu. I dolci è i cookies sò sempre ghjughjenu in un locu induv'ellu u zitellu ùn puderebbenu micca elli nantu à u so propiu. Sì u zitellu si disprezzu chì ellu hà famu, è prima di a cena hè sempre luntanu, puderete falla un insiccate di fruttu, o solu dà una pumu o un banana.

Chì u caprettu ùn hà micca pigliatu un gran ntiressi in a zitella cù prudutti d'avanti, cum'è patata, crutoni è sosa, ùn l'impediscenu micca un esempiu dolce è ùn l'impediscenu micca.