Alimentariu propiu di u zitellu

U statutu di l'organizmu largamente dipende nantu à ciò chì una persona si manghja. È i zitelli da u principiu di bisognu à esse aghjuntu bè è chì tutti sanu da sapè.

Cù l'avventu di u zitellu in a famiglia, i genitori virivanu u prublema di nutrimentu cù l'occhi novi è da u principiu di prima dimostra un esempiu, avè adescià u zitellu à a manera di manghjà. U travagliu di l'alimentariu ùn hè solu un tema fisiologicu, ma ancu un prublema cù assai cumpunenti siculogichi, sociologichi è cumpurenti.

1. A basa di a basa - una varietà d'alimentazioni mixte. Una dieta sana si compie di una cumminazzioni di prudutti d'animali è verdura, cunsumata parzialmente in a materia prima, in parti in a furmazione ppurificata. Quandu u nutrimentu mischju ùn mancu bisognu alimentariu specialu.

2. Uniformità in nutrimentu ùn hè micca utili. Alimentazione stretta vegetariana, calda d'altitudine caloria (assai di grassu, proteina), una dieta di latti in a longa durata porta à scassessa in u corpu di nutrienti impurtanti (elementi olivi, vitamini, aminòcidi, àciti grassi). I prutèggiuni di u gustu di u gustu, à u salatu, dolce, calurdu, sullivanu a percepzioni di u gustu principali di l'alimentariu è imperceptiblemente genera una monotunia in l'alimentariu. Insegià à u to babbu per manghjà almenu una piccula parte di ogni pane.

3. Ostazione di frutti è cali cundimi unu à l'altri. Per u colazione è di a cena, ùn ci hè necessariu solu un servitore caldo. Hè impurtante di avè u latti, u pani negru, u furmagliu, a mantra, l'sandwich cù u pappaghju o a carne di ciuri nantu à a tavula, chì furnisce u corpu cù a proteina, calcium, fosforu, cobre, vitamini A, B, B1, B2, Un alimentu caldo con patate è legumi o una insalata cù una piccula parte di carne o pisci promossi l'assimilazzioni di u ferru, a proteina, i zinc, iodine, vitamini B1, B6, C è l'àiu folicu. U secondu sirviziu (un pranzu before lunch) cù frutti freschete o zucchero di frutte furnisce u corpu cù vitamina C.

4. U figliolu ùn sò micca adulti, in particulari a dieta di ghjornu. L'alimentariu deve esse preparatu è sirvutu cù l'età di i zitelli. Questu significa: cundimi piccante, freschi freschi piccante invece di u sali di a sala, un sirviziu attraente, micca impiutu à u coriu cù un pianu. U ritimu generale di u manghjitu hè rializatu da un ambiente calmatu, amistiscenu è boni pezzenti di manciari. U zitellu ùn deve esse sitvi nantu à u tavulu solu. Aspittendu per ellu in anticipu s'ellu ùn m'hà micca piace u colazione. U restu curtu attivo dopu à ritornu da a scola aumenta l'appetite.

5. Ogni omu hà e so propiu alimentu. E schedi cù di cunsiglieri di dietetica ponu accede solu per l'indicatori mediani per i categurii d'età diffirenti. Ma questu ùn significa micca chì ogni zitellu vole observa.

6. L'appetite hè diffirenti. Hè chjaru chì i zitelli ùn mancianu u stessu quantità di alimentazione ogni menzu - è questu hè normale. Se un zitellu ùn mancianu bè bè per parechji ghjorni in una fila, u solitu ùn significheghja micca chì ellu hè in corta supply. Ùn bisognu di assicuratevi immediatamente chì pruvucarà u succorsu di l'appetite o qualsunque altru restorative. Per d 'altra banda, un zitellu chì hè statu di pocu tempu, hè assai più grande di u solitu, ùn sarà micca fatta fatta. Cu maiò più deviae in l'alimentariu, hè necessariu di harmonizà sta dumanda cun u duttore di u zitellu per esse scelte a nutrimenti sfarenziali di u zitellu.

7. L'acqua hè u pruduttu alimentariu più impurtante. U più chjucu u zitellu, u più sensitivu hè à a mancanza di fluidu in u corpu. In i ghjorni calda, in l'attività di sport o i ghjoculi, a necessità di i figlioli sani in l'acqua pò più crescente di più duie volte. U dissiccatore ideale di a sedienta hè acqua pura pura, acqua minerale (per i zitelli - senza diossidu di carbone), cunfrei senza stehinti è di frutti. U zuccadori naturali di u fruttu di sete esse dilucchiati almenu in una proporzione di 1: 1. U zitellu vitiminu cù una varietà di nutritura mixta ùn sò micca necessità. U vittite cù zucchari, nettari, pops, colas, malt (non alcoholic), a cerveza per a sedienti chì ùn anu micca adattatu - dovutu à u cuntenutu di zuccaru assai altu.

8 A sarda hè un pruduttu indispinèvule in l'alimentariu alimentariu. U latti è i prudutti di u lettinu furnisci suminadore suffirenzi di corpu di i zitelli cù calcium, fosforu, proteini è vitamali (A, B1, B2). Hè megliu di manghjarè u lattice pasteurizzatu cù un cuntenutu grassu di 3,5%. In u latte di latti in grassu (1,5%) è e caratteristiche in latte scremà, ancu in i so prudutti pertinenti, i vitamini (A, D) sò absent. I prodotti faridi lodi sunnu spissu cuntenenu assai zuccherinu. Cusì, hè megliu preparalli elli. Compru un iogurtu chinu senza latti sia mancu un latticulu curdled è justificà i frutti freschi. Puddings cocuranu cù un zuccaru pocu. Se u zitellu rifieghjenu u zucchero, u fornimentu di calciu furnisce di furmagliu è di casgiu. True, u furmagliu hè una parte negativu: un cuntenutu di salata.

9. Carne - moderatu, ma regularmente. Carne cuntene una proteina d'altru valuru è un ferru assimilatu. In leghje è grani, u ferru ùn hè micca digià digià. Grandi raziunità di carni ùn ponenu micca. Dighjà una piccula parte di salchicha fegata da u fegatu di cascatini o viteddi migliurà u fornimentu di u corpu di u zitellu cù u ferru è u porcu magre - vitamina B1. in l'alimentariu alimentariu eviteni i salsicces chì cuntenenu assai grassu. A carni ùn deve micca troppu frittu - i pezzi fritti sò preghjudizii à a salute. Per i zitelli, sceglite quarchi cosa chì pò esse sulky (per esempiu, carne piccetta).

10. U pesce di mare hè una importante fonte di iodu. Stu pescadoru, salmon specie, bacche è haddock, hè un alimentu necessariu chì furnisce u corpu cù iodu. A sal inodore hè ancu furnitu iodu. In ogni modu, u salinu devi esse menu minimu - in principiu!

11. A qualità di grassu "oculta", per esempiu, in salchicha, foddulati frittu, in pasticci, gallettini è chocolatale sò generalmente pitruna in quantu di a fisiologia di nutrimentu. Cusì, cusì alimentu duverà esse menu quantu possibili. A cosa hè chì qualcosa di grassu hè. Hè più preziosa sò e manni "visibili" - mantra, oli vegetale (primaramente oliu d'oliu).

12 U pane grisse è i cereali sò vali ùn sò micca solu quelli di i carbuidrati. Farinni di fine fine, pasta, pane biancu, solu di i carbuidrati, quasi ùn cuntene nutizie bagnu. A cuntrariu di elli, pane integrale, pane integrale, pane di centu secu, flakes d'avena e cinerea, in più di i carbuidrati, molti minerali, elementi traccia, vitamini e sustanzi di lastre da a cunceta di u germenu di a zunedda. Parir: preferite à u pani grisse, cambiatu cambiamenti i pezzi, pancake in una farina di un grùassu affittuante, preparanu in forma di muesli, perchè u pensamentu prestitu cuntene assai zuccheru.

13. U patati meritanu una cura particulari. In u sensu di u cuntenutu di sustanzi sustinti, hè più preziosa di u risu è a pasta. Sè pussibuli, utilizate patate frescu, diluce u puree cun u latte è aghjunghje a mantra. Patate francesi, patatine fritte, etc. cuntenenu una persone occupa. Dà i patati at least 5-6 volte à settimana, u rossu o pasta 1-2 alcune rossu naturale, rice è pasta da altri piantanu cuntene più nutrijenti vali di i prudutti raffinati (arghjentu, pasta da farina fina) etc.)

14. I vegetali è i frutti sò ricchi in microelements insubblicabili. S'ellu hè impussibile acquistà leghje frescu, hè cunsigliu per utilizà straccizii freschi (in casuali senza mannari). Eppo trattanu e ligne. Ùn impedite micca o coguanu pè troppu longa (ci hè ancu pughjenu), di regula offerta à i zitelli in a so forma prima. Per i zitelli, i ligumi ligeri sò preferibuli (carotte, kohlrabi, coliflor, funghi, broccoli). U col è legume cuntenenu nutizie di valurizà, ma, sfurtunatamenti, sò più difficili di digià. Se u zitellu ùn si ricusa di u tempu à tempu, avete a cura di u cunsumazione di patate è di frutti. U fruttu hè megliu per darà frescu - in cunservazione pocu sustanzius utili è assai zuccheratu. Varietà è scelta di frutta e verdura lucali, in particulare, furnenu bona nutritura.

15. Dolciumi - moderatu è in u mumentu propriu. A più parte di i figlioli aduranu i cose dulce. Ma s'ellu ci si trovanu assai implicati, hè faciule per ottene cari, u pisu di pesu, l'alimentu sarà micca unbalanced. Per quessa, hè necessariu per evità di cunsumazione eccessiva di dolce da u nascita. Una lotta di zuccaru pruvata in pezzi preparati, postres, zuccheri, confetteria, gelato è assai altri prudutti. Ùn mai uttene un pruduttu dulce à mezu à e mette principal. Ancu s'è dà, un pocu è dopu avè manghjatu. Meli, zuccaru giallu, zuccaru di canna, ecc. da u puntu di vista di a fisiologia di nutrimentu ùn avete micca vantaghje nantu à u zuccheru di mesa.

I zitelli di una età primura devendrà l'abitudini di nutrimentu regularmente, chì implica trè pranzi di basa. Una volta un ghjornu - per pranzu - ùn devi esse un lunch calda. Per u colazione è a cena avianu manghjatu cun pane. In più di sti trè pranzi principali, i dui pezzi più - scuole di scola è pranzu di bocca cù frutti includeu.

E nutrimenti equilibrati reduci a probabilità di l'obesità, a diabetes, i gastrointestinali è di caries. Quand'omu criscianu, l'alimentariu pò diventà più diversu, ma devenda stà persone. I zitelli avissiru a suffriri à bè, preferenza deve esse furnitu à e bassa caluria: l'acqua minerale, frutte senza dolce è tavulini, zucchetti cun acqua minerale in una ratio di 1: 2.