Dzhigurda è Anisin eranu novu cunnannatu di i menti

Uni pochi ghjorni di Nikita Dzhigurda è Marina Anisina fete una rolu di notte in Mosca. U showman brutali hà dettu chì sò tutti i documenti chì facenu possibili d'acquistà l'eredi di a fini di Lyudmila Bratash in u prublemu vicinu.

Pocu pocu prima di sta annunzioni Marina Anisina, chì hà riperentemente ricuperatu à Dzhigurda, informava à i microblogagati chì u legatu di u kuma mutu riperta in a fine di maghju o prima ghjugnu. A strada, Nikita Dzhigurda è Marina Anisina reconcileu dopu chì a figura u patruni hà amparatu à u so gravidenza. Questu hè stata rapportata da u portali di u Paese di sovietici.

I Cònjesi chì ghjè prumugianu di prutezione per gastru una fortuna di misione di dolore, in ogni modu, quand'ellu hè stata capita, nisuna decisione di u tribunale per quale ellu hè u patrimoniu di l'affari in latex, nò.

Sister Ludmila Bratash accusò Nikita Dzhigurda è Marina Anisin di pruvucazione

Uni pochi mesi fa u prugramma di Let Let Talk di Andrei Malakhov hà dedicatu à u tema di u legatu di Lyudmila Bratash.

Allora a sughjera di un impegnatore vene da Bielorussia per informà a stranguli circunanzi di a morte di Lyudmila. A donna hè sicura chì a so sughjura era stata morta. À u stessu tempu Nikita Dzhigurda ferma dichjarà chì a so giòia Svetlana Romanova hè involucrita in l'assassiniu di Bratash.

In ogni modu, duranti i tragichi avvenimenti Svetlana era di circa mila di Mosca. A donna disse à riporta cumu hà amparatu da a morte di a so surella:
Lyudmila era 56 anni, in quellu ghjornu malfattitu, si stinzava è fughja u so tempiu, andò à a porta è cariu. A spalle da u cranu hè danatu. E da chì impattu? ... Ci hè ancu assai chechi. Quandu ella morse, era stata in Minsk, ma viaghjò à voltu à Moscu ... Luda mortu u 14 di frivaru 2016, u chjamatu hà truvatu u so corpu u ghjornu dopu - u 15, poveru escece chì i soldi era stolatu, documenti per appartamenti, è cura di diamanti ...
L'invistigazioni ùn hà micca stabilitu induve i ghjuvelli è i ducumenti di u millinu sparatu.

In quantu à e ricenti state da Dzhigurdy è Anisina annantu à u imminenti ricivutu di u legatu di Lyudmila Bratash, Svetlana Romanova cundannati i famosi spouses di mentus.

A donna hà dettu chì a data di u prucessu ùn era ancu micca stabilitu, sia micca l'annunziu di a decisione in favore di qualchì:
Hè coglienu tutte e so forza, tutte e so capacità demoniche, per affirmà a pressione. Anu annunziatu chì guadagnanu u tribunale. In fatti, allàicamu per a data di a corte. A tribunale era micca, hè una pruvucazione. A l'ora di u mità di u ghjornu u 18 maghju, a data di u prucessu ùn hè micca stata.