L'essenza, significatu è simbolicu di bellezza

Si analizeghja a maiò parte di l'òpere di l'omu in a storia di a literatura, pittura, musica, truvamu una passione forte è bella per l'amori. A maiò parte di i libri famosi è i canzoni sò nantu à l'amore. Ùn pò esse micca chì una di noi ùn sia micca listessa per quellu canzone o amare l'amore in filmi o literatura. A tutta a vita di l'omu hè una tipu d'attrazione à a bellezza, a vuluntà di creà e fruntiere, per ottene bellezza, per osservà bellezza.


Importanza di Bellezza

Hè assai difficiuli di studià a bellezza, cumu per capiscenu, perchè hè bella tuttu, tutti e tanti qualità è i paràmetri queste ci hè quasi impussibili di studià tutale. Bellezza, quantu bella, resta per noi un misteru sedimentu. Dopu tuttu, assai persone ci vole à dì chì a bellezza hè micca solu esterna, hè ancu tandu una categurìa diversa. Dostoevsky, quandu ellu dicia chì a bellezza salvarà u mondu, avia avutu a bellezza di l'anima, l'internu. Vulemu significatu "bellezza" assai fenomeni, e cose chì pò esse perceivedu da l'organi di a vista, di vista, etc. Semu spessu ùn ponu discrive una bellezza, duna una definizione di a so essenza è l'essenza, ma l'avemu cusì rifughjò.

Ma sempre una cosa hè chjaru - a bellezza hè una parte impurtante di a vita di noi, avemu tutti di stà à fà è si stendi, cum'è fiori à u sole. Pò esse astuzia è insidiosa, pò esse assulanita è gentile, ma quì hè sempre presente in a vita di tutti. Bellezza hè in ogni locu - in i persone, l'ogetti, i fenomeni, i paroli, i so, musica. Unu hè solu di vedà.

L'essenza di a bellezza

Ciò chì hà motivatu quandu dicemu chì una cosa hè bella, ma u secunnu ùn hè micca? Un saccu di cosi di stu mondu influirenu questu o un altru modu di a nostra percepzioni. E ancu s'ellu ùn avemu micca un cuncettu è una intrepretazione di bellezza, sintemu è definiscenu à u livellu reflex. Allora, un zitillù chì ùn pò micca parlà, ùn pò parlà, mira à a faccia di una bella ragazza è so sorri. Apennine hà aprenutu a parola "bellezza" è sapi u so significatu. Ma ogni noi di sapè cumu si sentenu bellezza intuitu.

U nostru sensu di bellezza in una modu o un altru dipende nantu à u tempu in quale noviamu, da a sucità è di l'influenza di l'ambiente. Società cum'è s'imponi i so stereotipi è visione di bellezza. U significatu hè ancu diverse per i parechji pòpuli. Chì questu est serà cunzidiratu bonu, i europei puderebbenu trottu locu. I ideali di a bellezza di u XIV sèculu sò assai sfarenti di l'oghje, per esempiu, a percepzioni di a bellezza di e donne. Hè assai dipenditu nantu à l'evaluazione suciale di u tempu è a moda. Allora, l'ideali di a bellezza nantu à u tempu cambienu cambiantemu è hè improbabile chjamate ghjornu bellu ghjornu chì era cunsideratu un ideale in u XVI sèculu XII. Eccu, a bellezza hè in generale cunzunanti cù cosmetichi, vestiti, proporzioni. A bellezza di e donne in i seculi pò esse paragunate cù a moda.

Bellezza à u stessu tempu hè assai versatili, diferenti, hè variate. Ma ancu ci hè quì chì ùn cambia micca in tutta l'historia di l'umanità, chì hè una constante in bellezza è determina a so essenza. Pudete dì chì a bellezza hè l'armunia di a cunnessione. I Sonus, linii, funziunarii faciuli o cossu - bellezza determina quantu si tratanu à l'altri in l'espai è in u tempu. Ma ciò chì determina l'armunia, nantu à chì depende quantu seranu correlati?

Quale hè bellezza

Per capiscenu chì ci hè una bellezza, facemu cunparatu i dveshoversa diversi cose: bellezza è brusta. Prima, creammu una serie non associativa per a billezza, è da seguita per a brusta. Quandu ci hè dichjaratu bellezza, chì imaginamu? Quale imagine arise in a nostra capita? Siccome, assai prubabilmente, seranu visualmenti, primu di tutti quì representanu una donna di caccia grisgia, fiori, paisaghji, zguttati di zucchero di frutti, arburi furiali ... Usbilmente e nostre associazioni sò quelli chì ci hè più vicinu à noi, è in a nostra testa arise ciò chì noi a più spessu vede. Dunque, invece, sottu a biddizza, imagineghja a bellezza di a vista, umana, bellezza di un omu o donna. Sutta a nostra bruttizza imaginamu quale chì prupone i nostri emozioni negativi - a descomposta di i cadaveri, larvus, ova putenti, qualcosa di morte è spoiled. Qualessu tipu di reguli di regula chì avemu vistu quì? Chì ghjè cumunu à e qualità di a bella è la terribili? Cumu pò esse distinguitu da quale hè bellezza?

Bellezza hè a rappurtata di vita. Questu hè vitalità. Cumu ci hè attrattu da i fiori fiori - hè un simbulu di vita, una bella donna hè a vita, i fiori sfruttati è u moltu - hè più a victoria di morte, crede chì ùn hè micca bonu. In u locu ùn ci hè nè vitalità, a bellezza hè a figurazione.

Bellezza hè dinò l'armunia. Seguru chì avete intesu qualcosa à a seccione d'oru - una regula chì si usa in l'architittura è u disignu. A seccion cruciali hè a rapportu di e pruporzioni di corpi è ogetti cun certi coefici non constanti, chì facenu stu cumpusizioni bella è piacevuli per percepzioni. Se ti descompondisci l'ogetti o creanu una cumplicazione intuitivativamente bella è bella, puderanu aduprà u principiu di a sizzioni d'oratu o l'armunia di simetria. Questi "sentenu di bellezza" è i bonieddi sò incubati in noi, in a nostra menti, u subconsciousness com un modu per avè percepitu stu mondu.

Sentite a bellezza

Bellezza hè un miraculu hà datu per noi. Dicenu chì ci sò dui tipi di persone: qualchi volta u mondu vedenu un miraculu, altri ùn a vanu nudda parte. A bellezza ponu esse truvata in quasi ogni sustegnu, ci circundanu a natura, a ghjente, u sonu, l'armunia di e case è ancu i migghiori spargugliati in terra. A bellezza puderà affettà i nostri sentimenti è facenu felici, imbrate in emozioni positivi. Dopu tuttu, per vedà, pudete esse più vigile è vogliu.

Dunque, quandu avete da travagliu o un caminu pruvate à vede a bellezza. Fighjite ciò chì circunna, vede u mondu cù altri ochji - l'ochji di u zitellu à quale ellu hè presentatu. E avete bisognu chì questu maravigliu è bellu aspettu è chì spessu si hè necessariu di sguillà a vostra percepzione, per tirà i pinsamenti dolenu per avessà. Bellezza facii felice. Prufittà a vita, perchè a bellezza hè a so figurazione.