Dr. Lisa hà stata di quelli morta in un chjuche in Sochi

Oghje in a mattina, a notte traggica era cunnisciuta. Un annu Russu chiuppò annantu à u Mari Neru, chì era mandatu in Siria cun una missione humanitaria. Tutti i 83 passageri è 8 membri di u mandò sò stati ammazzati.

Frà chì i morti era Elisabeth Glinka, più cunnisciutu com "Dr. Liza". Vulendu parlà più nantu à sta donna incridibuli, affinchendu dunque un ricordu di a so memoria brillanti.

Quale hè "Dr. Lisa"?

Elizabeth Glinka dedica tutta a so vita cusì consciente per aiutà e persone chì perde l'ultima speranza di salvezza. Cum'è un mèdicu di risuscitazioni, hà pratatu per a vita di gravemente enfermati, persone disadvantagati, i salviu figlioli affettati di cunflitti militari in u Donbass è, più appena, in Siria.

Grazie à i so sforzi, a Fundazione "Just Aid" hè statu urganizatu per salverà pensioni di u sole, inghjulazione è senza aspittassera è di persone pervinatu chì anu perdutu i so domicili è sustenevuli.

Impiegati di u funziu sò impanzati in a distribuzione di l'alimentarii è di a medicina à l'indivìbbili, è urganizà ancu per elli nantu à i publichi di primi aiuti. Cù a so participazione attiva, una reta d'ospiti per i malati di u cancer murìu era in Moscu è Kiev.

U duttore Lisa hà participatu personalmente in a cullizzioni di fondi per vittimi di i firiti forestali in u 2010 è di inundazioni in Krymsk in u 2012. Dopu à u principiu di l'affrontazione militari in u Donbass, Lisabetta hà regolarment travirsata à u livante d'Ucrània cù missioni humanitarie, chì furnisce i medicini necessarii è l'equipaggiu per i sughjetti, è in u ritornu, ripiglià i zitelli gravemente feruti chì anu da esse mandati à i sughjerii Russi per u trattamentu. La semana passata, hà dettu 17 zitelli da Donbass per furnisce assistenza prufessiunale in i stituzzii medichi specializzati in Russia.

Collagni di Elizaveta Glinka: "Hè a so missione per salvà a vita di l'altri"

Chjesa da a tràggica morti di Elizabeth Glinka, i so culleghji ricordati:
Questu hà organizatu pè i zitelli cun umbrati amputati, induve si sò sottumessi riabilitazioni dopu l'ospitalu. Questa ella, cù l'altri membri di l'HRC, eru chjappà in i SIZO è colonie in parechji partiti di u paese, pruvatu à sente à tutti chì avianu bisognu, per aiutà à tutti. Idda littiralmenti battezza i soldi da i capi rexenali per aiuterà, ospiti, refugghi, internu. Per salvà a vita di l'altri - hè a so misión in ogni locu: in Russia, in Donbass, in Siria.

Per i so attivitati di i dritti di i diritti culturali, Elizaveta Glinka hà vinutu un premiu da e mani di u presidente Vladimir Putin.