È cù l'annu novu, a felicità vene à noi

Casi in ogni vittime vede a fede di u zitellu in a Miracle. Eppo, in fatti, ùn puderebbe micca crede quandu avete scupertu chì u vostru vicinu ha spizzatu u bigliettu in una lotterie, una casuzza in casa cun un ghjovanu milionariu d'Olanda, è un cucinu secondu di un cumpagnante, una piccola in unemployed di e provinzii, acquistendu accidinatu à a strada cù un pruduttori ben cunnisciutu, in un annu si hè una stella pope? Allora ùn permettenu micca esse casu à ghjucà à u cajigera di a me fatta fe feble, averanu in un poveru cumu di fille è di respirazione pocu ... Ma sò parechji ghjorni in l'annu quandu a mo cridenza in i morti hà deve sviluppatu à proporzioni ghjigantescenti, aghjunghje à i mo habitu u titulu sonoru. E ora chjamà Faith in u Miracle New Year. Una ricerca storica petite.

Finu ch'ella era divuit anni, aghju sempre per l' annu novu cù i mo parenti. Allora a notte magica più bella di l'annu fù impastatu in cumpagnia di i so amici. Ma, dopu à trè anni, hà decisu deve firmà: micca alcuni amici. Ancu sì mi amici è i bagnanti bisognu, ma di elli ùn hè micca cum'è un miraculu - ùn avete micca ottenevano una gran sorpresa. Sapendu anticipu cumu tuttu serà. Lera hà da pudè scunfiggerà a cumpagnia cù una vetrina avant-garde, l'Irka farfanteghja cù tutti i male per disputà cù a so prupietà hiperleglegia, Kostya accurdà di manera persistenti à tutte e fasi d'embrizione, primu dicennu bellielli barbali, da esse pronunziati longu monologue in inglese, è finalmente sutta a table e s'addrummuli in un dulce sonnu.
"Chì i bammineddi presumanu tant'omu quantu aggradèvuli," Pensu, "ma questu anni si divertevi senza seni". Puderaghju ricordà a mo zitiddina è scuntate l'annu novu cù i mo genitori? Pigliu ricurdate ciò chì migliori di festa (cum'è questu, cù una lettera di capitale) si sò urdinatu per mè. L'arbulu di furia à u tettu, è sottu - un casu luminoso ligatu cù un liggeru, chì era necessàvule ciò chì avete più sognu. In a mo zitiddina tuttu questu era u miraculu più veru. E ora ...

Chì i mio vuleghjani i persone anu perdonatu , ma oghje ùn sanu micca bè per mè. So - avanti, in cerca di l'Avia Nìvuru! Hè facilitu di dì "avanti". E unni esat? Si qualchissia avia sporta una idea ... "Avete", decisu, "hè tutale, per suprattuttu, bonu, ma hè bonu per penserà di più fatti prosaic. Per esempiu - appena cena, o avanti l'estatu hè già di fami ". Ella girò in a radiu è cuminciò à sbattà l'ova cun una tortilla. Iè, è si firmò: un pappu in una mano, una furceduta - in l'altru.
- "... Vogliu un miraculu annantu à a vigiglia di l'annu" - dumanda a voce d'un omu.
Turnu à u receptore è rispose cun ardor: "Sò vogliu!"
- "Allora l'aspittavamu in u nostru club per una maiurezza. Appiegazione sò accettati ... "
"Chi club?" - Eiu solu. "Just tell me the phone number, capra!"
- "... à l'indirizzu ... U nostru telèfonu ..." - avendu sappiuti i mio praces radio masseur. In vain li chjamà una capra. Trasfurmendu a frittata è u so brutale fami, andò à chjamà.
- Night club "Behemoth", - murmurava a voce di una chica.
- Avete l'applicazione per l'annu novu.
- Quantu ghjente - dumandò a zitella in un tonu ufficiali.
- Sò sola ... Allora hè pussibile o voi solu ... A voce di l'interluccheru invisibili instantamente pèrdite a so ufficiali: "Perchè micca? Pudete, sicuru ... "
- E quantu costu?
- Cinque cinque cent cinquante hryvnia.
Se puderia scherzi un pocu, definiscenu torna chjudarà. È cusì una sola pauta hè strinte.
- Hè intesu interessante, - cum'è se sensing my hesitation, a zitella s'hè prestu per informà. - Avemu un maravigliu DJ. È u prugrammu sarà super! Venite, ùn dispendisce micca. Iè, abbastanza scurdata di diri: tutti i clientni sò in vestiti di fantasia. Eccu un impiegatu eseguitu.
Aghju digeritatu in silurità a nfurmazzioni.
- Pudete u nostru club hè assai populari. Un altru ghjornu o dui, è ùn avè micca accettà applica ... - a zitella hè tentatu.
- Ti ringraziu Mi pensu un pocu, - dissi, è colpi.
"Cinti centu cinquanta Hryvnia! Wow! E lu vestu di fantasia ùn sanu micca cunnisciutu, quantu duverà esse "Pensu. Eppo fù scuzzulatu dui centu dollars - Ci aghju salvatu per cumprà capelli d'ovule.

Mentimò in una scala di a pussibulità ghostly di un miraculu per un altru - quasi immobbilizzanti in a realità, curta, trimmed da pilami nantu à u corpu è capu (necessarily verde, sottu u culore di l'occhi) capiddi d'ovince. Eppo più ponderatu di u so ghjuvellu longu chì avia aspittatu. Cusì per chì a vita sempre me ponu davanti à a bisognu di sceglie! o - o? Perchè l'altri anu una, è duie, è un terzu, è aghju decisu à distractà da i pinsamenti tristi, vultatu nantu à a TV. Ci hè un anticu film "U Bat". Comu per ordine, per svegliate i mio dubite in a mo ànima. Masquerade hè u catalicu di i Miraculi. L'heroina principale era in casu d'amuri cù u so maritu, u servitore Adele hà rializatu u so sperendu immensu - hè stata attrice, è in generale ...
Aghju risoltu u telefone è marcatu u nummiru. "Night club" Behemoth ", - sintì una voce familiar.
- Chica, hè più cun mè. Quandu puderaghju quì davanti l'invitu? Cusì, rinviendu i fluttuazioni, andiu à l'indirizzu registratu è scambià cìddu soldi per una carta brillanti di u bigliettu d'entrata. Avà una altra dumanda era nantu à l'agenda: un vestitore maghjina.

Ùn sò micca una modista , ma ordene in un studiu hè troppu caru. Forsi si pudete rentà qualcuno? Eureka! Katya, a surella di u mo classmate, travaglia com'è costumier à u teatru.
Senza senza ritornu, aghju passatu per travaglià per ella: "Katyusha, salvà!"
- Cusì, chì duvemu? ... à «Swan», à «Giselle» ... Vulete un pack?
Aghju definitivu ùn vuleva micca pacà. Katya cuntinuò l'inventariu di l'attrezzi: "Questu hè per Onegin, hè per Godunov ..." Honor Rurali "," Faust "... Questu, ùn hè cosa sì?" Hè trasutu. Non solu perchè ùn aghju micca chjamatu nunda, ma solu l'ochji fughjenu da questa magnificenza. Katya interpretò u gestu in u so modu:
"Noodoo ... A mozza darn stuff". Avemu avè vistimenti novu ... À a premiere di "Rigoletto" hà cusitu. Vulete chì vulete mustrà affissà? U primu vestitu s'azzolava. Hà pruvatu. Senti com'è un guantu.
"Pudemu? - parraiu, aghju dettu, è per u persone di persuasiveness aghjustatu e so mani à u so pettu: - Ùn àbbia paura, sò pulitu è ​​ordenatu!
Katya era in silenziu.
"Quandu aghju dettu l'impegnu", aghju pricatu è scacciò in u mo mondu.
Pigliali trentà primu, è u pigliate prima à a mo casa. Pò esse in mente: se qualcosa succorsu à u vestitu, seraghju sparati immediatamenti. Capisci? Aghju assicuta, senza avè incaptu di crede in such sorte. Stu vestitu hè simpliciamente bisognu di attrachjoni u Miraculu, cum'è un magnetu. In u stessu hè ghjuntu un pocu miraculu. U 31 di dicembre, à a fine à settimane passatu à settimane, quandu era stata prestu per un tiratu di marchja dopu à l'Avia Nìvuru. U altu hairstyle, aprisicione a frunti, facia mi piace una duchessa verita. Con satisfaczione per l'ultima volta esaminatu in l'ispilfu, aghju fattu un passu versu a porta è ... "Quì hè a calba! - In annunzimentu, ella sbattì nantu à a frunti. - Cumu possu turnà à u club in questu forme? "Grazie à Diu, era quasi quandu possi immediatamente di chjamà un taxi per telèfon.

Subitu la campana scurazzu : "Venite. U caru hè digià in l'intrata ". U taxi cù u nummiru necessariu era in vista, ma micca à l'entrata, cum'è averia infurmatu. Per fà cuncessu à a so entrata, hà bisognu à fà un attaccu ghjustu, chjappà trà e casali, è à pedi - solu à circa cinquanta o vinti metri: trasi in baghli in sloppy wasteland. U cunnuttatu, un ghjovanu, fumava cun riti favvi di u carru. Partite dopu l'abbandunatu è ùn dete bughjone nantu à a curva, ùn passava un passu in u slime di mud. U zitellu lampò un buttone di cigarette, vultò in a mo direzzione è ... - Espera! Ellu gridò cumu s'ellu faria di partazione di u trenu partendu. "Vi vinaraghju à voi issa!" Uni pochi minuti dopu, chiancennu cù friddi, u taxi si firmò un metro da mè. U catalanu hè sappiutu di u carru. Prima di apre a porta, mi dicia tranquillamente: "Ùn hè micca chistu cumu". Ùn avete capì ciò chì a sta frasa era circa, ma per qualchissia parcorsu hè diventata cum'è in solitu caliu è piacevule. Partiti per u club in vinti minuti. Dopu a stallà, aghju da u carru. "Pò eseguite u prendenti in a mattina?" U taxi-chjamatu chjamatu. Mi vedi circa à i busti di Mercedes assicuta nantu à ellu, "BMW Volvo", invitati di u club. Un gran Miracle d'annu, chì aghju impeditu, certu certe ancu u fattu chì tornu a casa nantu à unu di sti cars stranieri. "Ùn aghju", dissi, è si avviò per l'entrée di fata in a Tale. Singles, cum'è mè, sò pocu quì. Bastamente - parechji è e cumpagni petite.

Ma pronto l'invitati erani cunfunditi , è era digià impussìbule di definisce quale era avà cun quale. DJ à u club era veramente maravigghiusu, i taglioli erani spargugliati cù i dolci, i belli ghjastiti eranu rimpiazzati da pleasant sorpresa in forma di presentazione da artisti è grandi focu. Trè de elli amenu mi signe d'attenzione: un altu omu in u vistimentu di Mephistopheles, un imperatore rumanu in toga scricchi è un bonu guitare Viking. Tutti i trè d'elli circundendu à invistiscia à ballà, facenu esplicimenti cumpleti è parlendu di i so fiore splendenti. Aghjustassi una pèrdita: ùn pudia decide chì solu dà preferenza. "U più felice è erudite - senza dubbiu, Mephistopheles" hà decisu, finu à l'ultima. "Avemu firmatu!"
Ma prontu hà sviluppatu un petit detallu, ma di assai disgustatu. Quandu iu ballatu cù u Satanare chjaru, sempre hà fighjatu à u lugneru à a Reina di Neve. Ellu abbrunni è mi vede. Un cumpatoghju murmurià in l'mo orella - è rimette u mo ochji in a so direzzione.
"Varià tipica Irkin", - hà pensatu è cambiatu à u Viking, chì a testa nuda da u principiu facia una impressioni bona nantu à mè. Viking era chjamatu purament scandinavi - Vasya. Basil era tuttu bè, salvu un pocu: spessu cun dapoi l'appiicatu à un vetru di brandy. In a terza ora di a notte ùn era digià impastante nantu à i so pedi, cusì à pusendu davanti à ellu, alluntanò per vincentà chjosi stranguli è sorprendentemente micca. A trè è, à u mio disgrazia, disconnected e s'addurmò, fendu a so testa nantu à a tavula, missing un plate cun una insalata di crabu à pocu centimetri. "Perchè, perchè hè qualcuno sfurtunatu per mè?"
- Aviu era prontu à ribbillari in lacrimi di dulore. Cesa accettò per mè. Per via, sobri cum'è un vetru. Oghje annunziatu per ellu è hà pensatu: "Forsi hè u mio grand Miraculu di u novu chì si cunnisciuta?
"Un pezzu stranore abituu?" Aghju fattu burlatu a frasa banale, ma aghju sussuttu è pascenu.
"Avà vi aggrancà," l'Imperaturu hà prumittitu, pigliò un ughjettu di i rotuleti di u so toga è cun un scantu di "Spiranza!" ... U battaghju cascò davanti à u mo orella, chinu u cunfettu cù a dessinella ch'e aghju tinutu à i mo mani. Unu di i cile di vile paper through the slit of the mask face ch'è in l'ochju. Parpusculeanu è fissatu l'occhi cu u me pugnu. U pseudo-rumannu chjappà in una voce afflica e pigliò un novu cracheru. L'ochji anu anu cuminciatu à l'acqua. Da sottu à a so mascara in a manca uceva un lettu hà creatu, in seguitu - versu a diritta. Chì era strana: questu visu ùn hè micca cunfettu.

Aghju intornu à mè. A ghjente era diventata, è nimu ci preoccupa. U miraculu ùn travaglia micca. Circò à ùn cridite l'attenzione, scappau in a strada. Capisce i mo dintichi friddi sottu i me armpiti, aghju passatu un veru numeru di carusi straneri in a strada duv'ellu pudia piglià un tradeccu privatu. A machina extrema in a fila hè micca un carro stranieru, ma piace per u "Volga" cù e corrette nantu à i pettini. Ellu hà vistu in u salonu. U zitellu chì m'hà purtatu quì durmiu durmiu in u sediu di fronte. Aghju accusatu in u vitru. U zitellu chjamò i so ochji, vultò i so testa è ripetuta a so scena misteriosa: "Ùn hè micca stata".
"Vulete piglià a casa?"
U zitellu satau fora di u carru, annunziò a porta, è quandu, dopu avè ottu in u carru, anu dettu à un biaccione nantu à a mucca in un mistu: "Felice, annu, princesa". Cunnisciamu ancu chì i miraculi si succede? E sò digià a sicura: chì manera! E più spessu in una Eve magica d'annu. Allora chì se Dima hè un corpu di taxi, micca un pruduttore o un milionatore holandese? In ogni casu, a nostra reunione era un veru Miraculu. È per mè, è per ellu. Perchè l'amore hè sempre un Miraculu. U più grande di tutti i miraculi possibles!