Mitui cumuni nantu à i amatori

Tanti libri sò scritti nantu à mistress e esposi. Hè particulari più interessante è divertente per leghje cumendati nantu à stu cuntu in i fori. Allora pudete vieguà immediatamenti quì l'amatori, è induve a donna ... Ci hè ancu e risposti di quelli chì simpaticà simpatichi cù questa o questa donna. Ma a maiò parte di tutte a surprisa, probabbilmente, e credenze di qualchi donna nantu à mistress. Quarchi cosa occidenti, pudete leghje è capisce chì e donne, per avè incapaci à distinguish colors. Mistress - hè sensu una puttana è una puttana, bè, e mòglie sò cigni bianchi. L'amante di a Chjesa: pigliate u sangue è u dirittu di i mariti ... Ci hè ancu questi mistressi, ùn disputarà micca. In ogni casu, assai di e donne, chì ùn sò micca com'è bastardi o predaturi, volenu solu a felicità di a donna normale ... Allora avemu dispelite i miti ...


Myth number 1. "Onasama si lampò ..."

Sicura chì, in u nostru tempu, e donne anu bolle e l'iniziatura hè prubleva. Però, l'omi, cum'è prima, sò stati capi, chì anu ancu esse iniziaturi di romance novu. Intèndite à cumpricà, dumandate un numiru telefònicu, dà rigali è i fiori, invita in una data, chjamate, promessi, cunvince è admiten ...

Parechji picciotti vanu per i femini, cum'è i misgi è persuade cunnuscini ùn dicenu micca chì ci anu maritatu, per ùn scantu micca à a donna chì li piacia. Allora in u cursu sò amichi è donne d'amore. Quandu e "zhenatii" sapemu chì avete un hobby, per esempiu, ricumpite sali di u cristal, sò arraggiati parle di e so settimane quandu andà in un viaghju di cummerciale ... I donne vincenu i omi, ma ùn hè à l'altri! Avemu avà, caru, mòglia!

Myth number 2. "Une in u mo capu solu un pensatu - per destruzza a nostra famiglia ..."

Quandu l'amatori turnenu i rumanzi cù l'omi maritatu, ùn sò micca sempre vulete distrughjanu a famiglia è cunti un omu. Questu hè u listessu chì in i ghjovani, quandu i ghjente si ncontra, ma ùn parlanu micca di a casale.

Parechji (ma micca tutti) maestri dicenu chì anu stati maritatu da parechji anni à l'omi maritatu, ma ùn l'anu mai messu in casu. Perchè capiscenu: cù l'avventu di u matrimoniu, u romanzu sparisce è e riunioni festivi sò invevvi di una maladie di famiglia. Sò assicutatu da i prublemi unu dopu l'altru è un longu longu. Dunque l'amanti ùn sempre ùn anu sempre circà à casu, ancu s'ellu si cumprendenu di abbandunà a famiglia. Hè megliu per sperienze ogni reunione cù tremore, fiori, rigali, un giorno romanticu è sessu passioni, è dopu a vita di casamentu sarete vobedennost.

U mitu número 3. "Ùn pudete micca cumprà a felicità à a sfurtuna di quarcunu ..."

I cumpagnoli ùn accunsenu micca cù questu succorsu. Sò cunvinti chì una saviezza era inventata da a sposa abandonata. In prima, a felicità di ogni mistress hè una sfurtuna di qualchissia. Tuttavia, ricurdate in l'anni di i vostri studianti. Tutti era liberu, è nimu era maritatu. Ma sapete quantu parechji cori eranu spugliati? Quanti guys battenu i zitelli è quanti zicchini pigghianu i carusi fora di l'altri? In ogni casu, nimu hà statu turmentatu da u pensamentu chì avia fattu qualcosa per un qualchissia malamenti, ma, per contru, sempre prufitta chì hà sappiutu di piglià u zitellu fora di u so rivalu. E ora, quandu si marrerà un omu chì era una stata presa, si ricurdaru chì qualchissia era ferita.

Myth number 4. "Avemu un paru maravigghiatu è bonu. Ella distruttu tuttu ... "

Finuosa hè stata. Perchè u so maritu avè principiatu una mistresse si ellu ama e amassi a so mòglia, perchè ellu ùn era micca un strangeru, se ellu hè prestu per dà a so vita per l'aiutu di l'amori, è pensa per ghjornu nantu à chì dàghju è cumu per sorprenderà in u campu? L'imaghjini ùn ponu distrughjaranu, chì hè longu statu distruttu. Sì u parasitariu in i restos di u rispettu è a tendernessità, in i restos di un grande amore mutu, ùn hè micca maravigghatu chì una mistressa

Myth number 5. "Perchè piglià u mo maritu, ùn pudere micca truvà un baccu? No, hà bisognu di un impuru è di a so pericone per esse necessariu di sviluppà ... "
Se in 30-40 anni un omu ùn hà micca una famiglia, pudete capisce chì questu ùn hè micca spuntaniu. Ùn hè micca capacitu à impassiri di qualcunu, o un addicto di droga, un parasite, un alcoòlicu, un egoista autore, è cusì.

Cusì vaghjime chì l'omu custruiscenu una famiglia, quandu u tempu vene, quandu avete bisognu à esse maritata. Si maritàvanu, perchè e cose chì l'omu sianu intesu, perchè ùn anu micca vede stupidi, ùn anu micca contrete chì anu parechji cumplicati, ùn interferiscenu micca cù u so avance in a scola di a carriera. Inoltre, l'omi vincenu cù u matrimoniu per chì qualchissia pò piglià i cura di elli - create cusimia è cunsulazione in a casa, preparanu l'u bacinu è u lunch. Eppuru, ci sò, per suprattuttu, l'omi chì si maritanu per u pienu grande è pura, quì ùn pudete micca discutiri.

Mite "№ 6. "Ùn ci hè nunda chì vede à quarcunu ..."

Quella triste ùn soe micca triste, ma dopu à u matrimoniu, e donne di e so mani, pensendu chì "attu fattu". Sò cunvinti chì da u mumentu di scrivite in l'amministrativu di u registru, u sposu hè a so prupietà. Hanu bisognu di sapè induve, duvere, quale, cù quale, u sposu hè, ciò chì pensa à avà, hà hà fattu soe quandu torna a casa. Sentenu chì u maritu hè a so manera, è i mistressi sò latri chì attaccanu a so rilazioni. Però, un omu hè una persona, ma micca una cosa. U to maritu anu u so gustu è i so sentimenti. E anu un tali vuliri quandu vulianu fà qualcosa chì ùn hè micca permissibile.

U mitu número 7. "Un patrone hè una donna immoral!"

Forsi quandu avete bisognu di leghje l'opari di scrittori russini o ucrainu chi si pò esclarecer u mo spiritu. Ùn sò tutti i mistressi sò immorali è immorali. Parechji di elli sò assai amici, senza un graminu di piccatu. Ùn arricchisce tutte e cumentu tutte tutti. Ci sò assai esempii cume chì e zitelli sò assai educati, rispunsevuli è onesti, ùn sò micca avanti in a so vita persunale. Ma cun l'avventu di un amatori peoru ùn sò micca diventati ... Questa hè a vita ...

Myth number 8. "Ella un solu bisognu di ellu ..."

Ùn hè bisognu à pensà ... Hè assai più faciuli di guadagnà u dirittu decentu cà à truvà un omu bonu. Un omu chì puderà amà per veru. E donne chì sò 30 è 30 sò spessu un bon travagliu, ùn murenu micca di fami, ùn mancassi micca in a strada in e pesca.

Hè devi esse nutatu chì micca tutti l'omi sò distinti da a so ghjinirosità versu i so mistressi, cum'è una donna hè aduprata à pensà. A maiò parte di u prezzu per qualsiasi si passa à una famiglia per esposi. È solu rigali rari chì ùn anu micca u bagnu di a famiglia, cadunu in mistress ...

Di sicuru, ci sò e donne chì cerchi un omu di soldi. Ma ora ùn hè micca cun elli.

Myth number 9. "Ciò chì esempiu si daveru à i zitelli?"

I figlioli di una ghjovana età ùn anu micca imparà. Eppo, i figlioli adulti ùn sò micca più chjucchi, cumpareranu è capisce di ciò chì ... L'educazione hè un prucessu chì hè fundatu solu per i esempi. Inoltre, e mòglie ùn sò micca perfetta. Hè improbitu ch'elli ponu vantà di u fattu chì e cose da sempre i figlioli solu boni esempi.

Myth number 10. "Ùn pò mancu fà imagine quantu ..."

Eppuru, a so mistressa prisentarà in u locu di a moglia è chì? Avete intesu à u situ di u guardiu di l'equipa chì perde in i campiuni di u mondu? O chì dopu avè assicutatu a so figliola à l'istitutu è dà un subornu à a persone ghjustu, privaru l'studiente chì era megghiu preparatu? Retevate in u locu di i competitors, chì avete u firmatu u cuntrattu prima?

In a vita, hè necessariu di cummattiri constantemente è in nisun casu ùn rinuncia micca. Avemu a lotta per a nostra felicità, è in questa lotta tutti fete pelimenti. Ùn pensate micca di a moralità! Hè megliu pinzari di ciò chì fate in badu se u maritu si abbandunatu per un altru donna. Fate cunsulazione, ùn culpite micca l'avversu per tuttu ciò chì avete pensatu, i bruciati di questu hè u mitu ordinariu.

Myth number 11. U mistressi dettate tutti sentenzi è emozioni à un omu, ma à a fine si ferma sola.

Hè veru, ma solu s'ellu sò proprietriu: Una zitella chì spende un affare cù un omu maritatu, pò fà una relazione è una vita diffirenti in parallelu, nimu pò interferisce cù ella in questu. Inoltre, quand'ellu trova a so felicità, pò facilità à parte cù u so amatori, l'amatori di l'amore ùn devi micca solu à l'altri.