E utilità di u gusatu

Prugrammi - stu arbustu perenni, chì in altitudine creci da 0, 5 m à 1, 5 m. I rami di uva di gusciu dudu spicce rari. I parechje differente in forma, di culore è di taglia, in più, sò indettati o pubescente. U culore di u fruttu influenza in a varietà di uva spina, perchè ci sò raghji verdi, gialli è rozius di gingalesi. In l'internu di i baga ci hè un grande cuntenutu di e sali. E pruprietà ùtule di u grosece sò furmatu da una ricchizza chimica. Questu hè esattamente ciò chì vi puderemu esse di voi oghje.

L'altri spustamenti sò largamente distribuiti in tutti i paesi europei, paesi di l'Amérique du Nord l'Asia. In Russia, cum'è a maiò parte di i paesi europei, da u principiu di u 17e seculu, i pani pirasi eranu quasi u bacca più populari, ma prima era chjamatu di una manera diferenta - biddezza o borsen. Quì u tarritoriu di Bersenevskaya, situatu in Moscu, grazia à u palazzu di palazzu, induve ghjardini corse borsen, è hà u so nome. In ogni modu, cù l'iniziu di u XXu seculu, l'uva d'uva passa a malatia - un spherote (hè un muffulu pulpucatu), è quasi tutte e variità sò stati distrutti. Sta malatia di gooseberry hè stata traversata da l'America. A stu ghjornu hà survittu è creatu da a selezzione sussegwenti di variità di bocca.

L'uve u bogus, cum'è a più di biscotti di giardinu, cuntenenu pruprietà utili. L'uve spuntinu sò ricchi di pectina, acidu organicu, sodium, calcium, potassiu, cobre, salmi di magnesiu è tannini. L'ucevu, cù l'eccezzioni di e racini, sò cunsiderate i più boni calò. In 100 grammi di gingivali cuntene più di 50ml. vitamina C, vitamini PP è B1, rutina, carotene, assai ferru è fosforu.

Composizione chimica.

I frutti di uva spina hè riccu à u ferru, à l'ascorbicu è à l'à folic acid. I frutti di u girasole cuntene l'acqua - 88-98%, zucaroli - 7, 2-13, 5%, acidesi - 1, 2-2, 5%, pectini 0, 64-1, 1%, in più, sustanzi fragranti è tannici, salti minerali.

Propizziu curatori di tuturà.

I frutti di uva spuntinu hè un'urganu diureticu, ma ancu anu un liggeru effettu riserà e lacerativu. Legumi di girasoli anu migliurà a cundizione di u sangue è di u corpu in generale, nurmalizà i prucessi metabolichi in u corpu, rinfurzate i mura di i vini.

L'ucevule sò ricumandati per uperazione in ipertensione, obesità, malatie cardiavule, anemia è atero-esclerose. Ughjinevasi di uva e cù rash di a pelle, l'anemia, in cumbinazioni cù u melatu cù l'emorrazioni freti, per l'stimulazione di securione di bile, a migliione di l'intestinu. U guccini gouttiu cun a ghjustu è quelli chì soffrenu di u fegatu, a vejiga è e malatie di rina. U zuccheru di uva spina hè un riparadore rinfrescante rinfrescante, a parte da tenenu un effettu benèficu nantu à u metabolismu.

Legumi di uva Ricullonu da i còsci di u corpu toxicali, in particulari, sustanzi radiuattivi. Bovini secchi di spina gigante retenu a so proprietà quasi a stata.

A pirsuni suttili di enteritis o ulcera peptica, in particulari in u stadiu agutu, sò cunsigliati per limità o escludiri i girasoli da a dieta altru, perchè cuntene una gran quantità d'acidità è fibra.

Ughjettu di uva uva in a medicina.

Cù i malatii di a vejiga è di i riziette, hè cunsigliatu d'impruduce uva frescu cum'è un bonu diureticu. Con parechji malatii di u canali digestivu, cumprese stimpia crunulica, serà utile di manghjà spina.

I frutti di uva spuntinu hè ancu un attrazzu refrescante, colerèticu, diurettu, hemostaticu, antiinflamatoriu è restorativu.

U fruttu frescu o frutti in forma di una decocucia hè prescrittu se ci hè scassatu di ferru, cobre, fosforu in u corpu, cù ipovitaminosi, stima crunulòggica, sagnante, incù variate disordini metabolichi (l'overgritude), gastroenterocolite, hydrocephalus, malati di a pelle, u beriberi A è C L'uve u biancu hè ancu utilizatu per rinfurzà i muri di i vini.

Componi di e biscotti di uva spina sottumessu a temperatura di corpusicamènti è ssauganu a sedienta.

Per manghjalli i compoti hè cunsigliatu è cù anemia, obesità, ipertensione, malatie cardiac. In i boni maduri di uva spina, duie volte più di l'ascorbic acidu ca in baccelli verdi.

Eating.

I bacchi di uva spremi pò esse cunsumati freschi è riciclati. Da e carritteri di sta casta da ravioli, cunfettu, pastille, cumpara.

Recipes.

Facemu cunfettu di baga d'uva spina. Per a cunfitturi, i varietà di Mashek, Shchedry, Yarovoy, Flix bianca, Malachite sò immilluti. Per cunfettu degnu ripiglià l'uva d'ogliate untuosamente immature, da e raghji sò lavati in acqua fridda, sguassate i cupi secchi di fiori è tallo. Chjucu, è ancu frutti mediani di uva d'oglienu sò cocinati solu, solu ci vole à pricked in advance. À bundeneti cumu facemu una incisione laterale è cù l'aiutu di un pinu di hairpin l'avemu purificatu di e sere.

Se per un cunghjettu decide di piglià un giarilevule verde, da quì in l'acqua per impugisce è / o biancu hè bisognu di mette in li foglie verde di a ciliegia. Cusì, u culore veru di baga è cunfettu hè megliu cunservatu.

1 kilogram di baga d'uva spina, 1, 5 kilogrami di zuccheru, dui vetru di acqua.

I razzi bianchi di spina d'uva sò liberati da i rêve di u corolla, i pedicels, cù una incisione laterale è l'usu di un pinu o hairpin hè pulito di grani, lavatu è mantene da circa una meza ora in acqua fredda. Quandu i boli sò prestu, pusonu in una cunchina, fate suluzione zucchina calda, fate due volte di 3 ore è solu cunfruce i marmelle finu à prestu. À a fine di a cunfittura di cucina, pudete aghjunghje una vaniglia pocu. In più, per evitarià a furmazione di un culore marrone-marroni, u cunfruitu prestu hè rapidamente friddu. Questu pò esse facite cù u pacentariu cù cunfettu in un dispusitore di acqua fredda, è cambiando l'acqua cum'è l'acqua calienta.

Piglià u zucchero pè i paniamo di i frutti di uva grosene nantu à l'estrattura da e foglie di i ciliegie: piglià da trè pridiche di foglie di ciliate, lavbe è fate mette in un pane, fremuli l'acqua friddi, poni à un focu dèficu, fate un bagnone, fate l'acqua, struisce è applica in a preparazione di zuccherinu .

Preparamu frarelli di gingalesi. 2 tazzi grosei, ½ taza di zucchero, 1 cuppa spina sucre di limonu, 1 litru di acqua, è nantu à u punta ch. canna (cun ​​zuccaru). Pone a grosei in u spruveriu è avete u zucchero. U zucchero hè mistata di u zitellu di limonu, di zucchero, di cannella è di l'acqua frigida.

Uva spuntata cù aranciu. 1 kilogramu di gospita, 1 aranciu, 1-1, 3 kg. zuccaru. Attrumosenu a mozzassetite di carne è aranciu (sguassate l'osse), aghjunghje u zuccheru, intricciate bè, si sparghje nantu à vasienie scalded, state cù tappe di plastica è cullighjate in a fria. Cusì, tutte e vitamini seranu cunservate.