Chì i femine puderanu amparà omi

I rapprisentanu di u sessu fair, in prima faciu, anu una qualità cum'è a feminità. Cusì, diferendu da u sessu più forti ùn solu per i dati esterni, ma ancu da i valori di a percepzioni di u mondu. Ma certi volte, ammirazione di i successi di questu o questu omu, noi pocu pensemu chì, si avemu nasciutu micca da e donne, avemu averà ancu alcunisce una cosa. Ma per ottu u successu di qualchi tipu ùn hà micca cambiatu cambià u sessu, hè abbastanza solu per amparà una vista diffarenza di a vita in generale. Per un megliu entendre, cunsiderate parechji di i principii di a percepzioni maschili.

Un ochji à l'ingudu.

Sicondu statistiche, a maiuranza di e rìsichi ricchi di u pianeta sò esattamente omini. E pirchì? Dopu tuttu, u mutivu ùn hè micca chì i dati intellettuale per i genitori hè più altu ch'è cà no femine. Iè, è i diritti di a donna ùn sò micca micca riunite.

Ma chì hè a raghjoni? Siccomu a zitiddina, i picciotti sò insegnati simplìmetimi chì dicenu chì unu deve esse guadagnà u travagliu, ùn ci hè nimu chì hè anadatu, tuttu ghjè devenu solu in un omu. À quellu tempu, cum'è una zitella in a zitella, l'adulti anu avertitu chì u principale era di truvà un bonu maritu chì puderia sustene a famiglia. Cusì, dopu avè scupertu in u futuru un ghjovanu o micca, a donna hè in ssu profonda, chì mentre pudete esse cuntenutu cù ciò chì hè. Ma quannu apareva, tutta a maraviglia, perchè guadagnà un affari ùn hè micca femininu.

I rapprisentanti di u sessu più forti ùn importa micca l'opinione generale di i ghjente in ghjiru. Dopu avè cuncipitu per abrir a so attività, l'omu segui l'esempiu di e persone chì anu successu u successu in questu spaziu. Ma a donna, à u contru, da i scopi di riassigurante, serà guidata da i casi di fallimentu. A fine, se ci hè un riscu, pò esse micca decide di pruvà. Cusì, pudemu cuncludi chì l'omi anu sempri avutu qualcosa di amparà.

Dopu tuttu, u risicu hè una occasione di pruvà e vostre opportunità. U pensamentu femminilii da u male hè distinatu da u fattu chì sò abituati à incondunmente segui li règuli senza retrocede. L'omi sò più imprevisible, sviluppanu novi oportunità è perspettivi.

Ùn avete micca planificà a so vita, pittendu ogni ghjornu, à disprezzu di e donne. Sì un omu hè sparu da u so travagliu, ùn hà micca pussutu piglià un questu passendu da u modu, ùn diventarà micca a basa di a depressione. Hè postu restu un pocu, è poi cumincià à cunquistà u mondu di l'affari o di qualsiasi esfera. Dunque, avemu qualcosa à amparà.

Una vardia à i costi.

Una attitudine differente per a gastru pussedi un rolu impurtante. Fighjitu à u fattu chì ogni tipu di publicità, à una grandezza più grande, hè creatu per una percepzione di a donna. Dopu tuttu, e donne assai spessu motivate i so passati per questu, per esempiu, ci era un modu di malu, o per esempiu, ci era una venda, scupi, ecc. In quantu à l'omi, ùn anu micca mai influinzatu da u stessu annunziu, o da un malusimu u statutu.

Un omu passa dopu una certa compra quandu hè veramente precisa. Questa hè a diffarenza. Inoltre, vale nutà chì a donna, se ùn ci hè micca un finanziu involuttu, l'amori di mette in u futuru. Un omu inveci, pruvate d'ottene d'estes fondi benefizii. Eppuru si tratta d'invistisce in un certu affari, o demò a compra d'una cosa specifiche, è cù interesse.

Relazioni persunali.

Pudete imparà assai di l'omi. Per esempiu, l'experientia minima, a sperimentazione di vita vita infatti di a vita persunale. È per capisce a so scelta serà più faciule. Per esempiu, un omu hà incalcata una zitella è a invitò à una reunione, dopu a quale si realizava chì questu ùn hè micca "ella". I so azzioni più azzioni seranu attaccati à u fattu chì ùn ùn continuà sta rilazioni, ma cuntinuà à a ricerca per quellu chì pò "aghjustatu" u so core. Una zitella, in u so turnu, penserà, per presunisce chì ùn hè micca, forsi ùn hà micca dettu qualcosa, o forsi ellu vi mustrarà a so qualcosa per questu cumpurtamentu, è hà da capì ciò chì hè. In generale, a lòggica di a donna hè difficiule di capiscenu. E questu hè veramente u casu.

Ma a vita deve esse trattu più faciule, hè più faciule per vede e cose è u cumpurtamentu di e persone. Ùn aghju micca chjamatu dopu, ùn aghju micca vugliatu. È ùn ci hè nunda di penserà è di penserà. Tuttu hè chjaru è chjaru. Hè a nostra attenza è u fattu chì l'omu, in u mumentu, piaci u piacè à stu momentu. Una donna dopu la prima notte passata, principia a piani casi un vutu. È l'omu, in turne, ùn cunnoscu micca à sapè. Dopu tuttu, ùn hà micca planificatu u so avvenimentu, diventenu u mumentu.

I masci jkollhom bisognu à avè percepitu u mondu fàcili. Fate ciò chì interessate micca, micca per chì hè necessariu, ma perchè hè chjaru. Indubbiamenti, avemu i qualità chì avissiru esse studiatu è l'omi. Ma à vultà à u mondu cù i so ochji ùn valendu prufittà.