Cumu insignà à un zitellu per lavà i so cosi?

Cumu insignà à un zitellu per lavà i so cosi è fà?

Prima ch'ellu era tardu

Mamma hè u principalu esempiu per un zitellu. Per esse, hè bellu chì tutti in a famiglia tene à mantene l'ordine è ùn pruvate micca di trasfurmà a facenzi di a casa uni à l'altri. Sì u zitellu osserva cum'è i genitori guarantiscenu quant'è monitoratu l'ordine, ellu vole ancu participà in questa azzjoni. Quandu avete dumandà un picculu fornitori di una casa cum'è exemplariu per piglià e libri o autucratiche, ùn vene micca sughjurnate protesti. Hè bellu tuttu di piacè, è ancu lavari i piatti ... Ma quì hè u problema! Di sicuru, ùn sapia micca lavatu i piatti! E in un annu, è in dui anni, i zitelli vulianu mette e cose, ma ùn pudemu micca fà a manera di i so parenti vanu. Questu hè u cumandamentu di i prublemi. L'Adulti pruvate micca per svià i platti sputichi spuntate da u pappagallou d'acqua è pigliate da u zitellu u drittu à fà i travaglii di casa. Dopu tuttu, ancu un ghjucatu per ellu stessu, ùn pò micca rimpruverà "appacimente"! Ma quannu i zitelli sò cresciti, i genitori tornanu à u duminiu di l'ordine in a casa, ma digià cun dumande è indignazioni. Senza pacienza è permette chì u zitellu sullivate mentre vulete vole.

Ci hè una pila chjucu?

Prima di tuttu, scrivite una regula simplice per u zitellu, affissendu quandu u principiu di pulizziari. Chì l'avvucatu, ghjucatu abbastanza cun un juguu, prima caccià u locu, è solu dopu chì piglià l'altru. Quandu i jocaux sò petite, ùn ci hè micca prublema. In questu casu, u principale hè micca di piglià l'iniziu in u vostru propriu mancu, ma ancu deti à u zitellu l'oppurtunità di mette u so libru in u largu o per sguassà e sei olii in un box. Solu palesanu a pezzu cumu avia dettu. Più spiegà u perchè chì hai bisognu di puliti, quantu hè fatta, perchè a mamma sempre è seguita da u passaghju si piglia a robba in u closet, etc. In ogni casu, per un ghjocu chjamatu u zitellu puderia necessà è assai ghjucate. Fici custruisce una grande pista di cubi è un designer, purtatu per l'arrivu di deci carichi, disposti ghjoculi-especatori, arranjatu un lavatu di u lavu d'acqua è una gasoil. Ùn limite l 'agnelli. Di sicuru, duverà utilizà a so ricchezza à u più. Allora hè vinutu per lavare. I Giochi, spargugliati nantu à a tapitula, vinaranu veramente assai. Un foglie pò principià à esse capricciusu, scantatu chì ùn mancà micca aduprà cù assai posti di travagliu. Aiutà u zitellu per dividisce u travagliu insuportabile in i travagli sosuli è fattibili. Never remodel u so travagliu à un zitellu. Sò assai disappruvativi quandu avete pruvatu cusì duru - è tutte in vain. Avete missu u momentu di a zitiddina? À quattru anni, i zitelli anu spessu un sensu di bellezza, è volenu à fà un tentativu per creà un ambienti piacevule in a casa. Ma l'abitudine di observà è di mantene a purezza, sviluppata in un annu o dui, possa ogni chance di diventà una caratteristica di caratteru.

Momulu di u mumentu

Pudete eliminà i jugui in dui maneri. Hè solu abbattante per recicàllati in casti o da inizià un ghjocu particulari. Pudete pensà à un pocu di scelte. Chì ci hè un cuncorsu "Quale si ricernece più ghjovani?" Or prevenzione per una bola di notte di fadas è gnomes: à a so apetta, u salone devenu solu splende. Pudete pruvà di cullettite ghjucate è parlà per ognuna. Puderete dumandà à nome di i panni per mette nantu à una scafetta vicinu à un scherzu, è in nome di i suldati per dà un cumanda rapidamente per esse evacuatu in una casella. Ci hè una opzione per i amori per eseguisce i rutti interessanti. Sì u zitellu hà digià amparatu e regule di limpieza è ellu solu bisognu di a vostra presenza, leghjite l'impanzimi di i libri fascinanti mentre ellu inseme in a stanza. Sì di colpu, u zitellu sentiu è si firmò, pause è voi. Includite durante u promptimentu di una canzone di cantu o cantà cun un focu di i vostri fili inventati. A fine, i cubi pò volare in un boxu cum'è una cistella di basca, è i libri in una munzura, cum'è l'aneddu di una piràmide, da u più grande à u più chjuve.

Tuttu u locu!

Per ciò chì u zitellu sia puderebbe pulisce senza difficultà, avete bisognu di pensà à un locu per ghjoculi. Hè cunvenutu per purtà ghjoculi è i dolls, i libri è i ghjochi di ghjochi nantu à sticchi aperti è di cubi, suldati è altre coghju in caghjule o cestini. Pudete piglià una grande caixa per tutti i autucci è una grande caixa per tutti l'animali. Perchè u zitellu ùn hè micca cunfunditu, hè bonu per falla d'alcune marcate boxes - paste l'imaghjini. Questa immersa attività serà divertita è cumbugliu di u zitellu. Truvate imagine adatti, cutucatu è necessariu per definisce e cose chì u vostru locu.

Medici estremi

U zitellu hà cumminciatu un pocu è di sposta u ricusate di lavà i so tesori? Ellu vi prova: pudete micca fà chì a mo mamma dice? Chì ci passa si refuse puru di pulisce? Fate si u zitellu vole aiutu, è insistiu. Sì u zitellu hè stubbitu, piglià un annunziu è fate u vostru propiu. Nuvellu tardu o dopu un pruvucatu necessitarà a vostra attenzione, è pudete ricordere di disubbidenza. Ci hè una altra manera effittiva. Se u zitellu hà andatu à u lettu è ùn hà micca sguassatu i ghjoculi spargugliati, oculve in sicretu in un locu secreto, è in a dumanda dicenu chì elli, per esse, anuoffu per u zitellu è partenu. Dopu tuttu, cum'è sapete, jucàculi è parechji ogetti, venenu à vita quannu tutti sò dorme. Leghje i rinu di KI. Chukovsky "Moidodir" è "Triste Fedorino". Assicuratevi u zitellu chì, se decide di cullà e so cumpatoghji è prumetti di sempre pute ghjucà nantu à u locu, tutti i so amici viaghjeranu ritornu rapidamente, perchè anu ancu micca missu u fioru. S'ellu hè u ghjocu hà assai ghjucate è ùn hà micca avvisu a perdita, ripetì l'script "Emu partendu da a slut" di u ghjornu dopu. Ùn scoldte o punisce u zitellu per un lignu in l'abitazione. L'emozioni negativi sò improbabile di guidà u scopu di eliminà. Better ludà u zitellu per tutti i tentazioni di portà a vostra casa per esse. E parolle d'aprovazione sò l'elementu più impurtante nantu à a strada di a criatura umana. Se u mulinu hè difficiule di pulisce, pruvate u ghjocu "Fiore". À un pezzu di carta viaghjanu u "cammarinu di" giuvutu ". Ogni fiore hè disegnata solu quandu u zitellu sguassate i ghjuculi dopu u ghjocu. Quandu ci hè un picculu ramu nantu à a foglia, per esempiu tri cammilli, u zitellu aspetta una sorpresa, ma micca u materiale: ghjocu cù u papà, chì permette ghjucà à l'urdinatore, ecc.