E exercici terapèttici per i mani

Eserciti per i mani sò necessarisi per chì sò flexiculi, micca solu belle. A data, ci hè statu sviluppatu eserciziu terapicuu per i mani è di dete - sò esercitivi per a fluria, gimnastica rejuvenating, gimnastica per sguillà a fatigue, esercitazioni di rinforzu musculu, esercizii per a destrezza di mani.

A gimnastica per esaltà a soberexertione è a fatigue di e mani hè necessariu dopu a longa typing, scrittura, usando pesi. Prima, facemu un massaggio di picculu mani. Per fà questu, pigliate a crema è fegate in picculi movimenti picculi foglie a crema in i dete e in a palma di a vostra manu. Scupremu i nostri debbiti, è cun l'altra banda avemu a cumincià à curlà i primi debuli compressi, è in seguita à a direzzione da ellu stessu un polzu. Allora aghjunghjeghju u pugnu à u pugnu è lentamente unclench elli, mentre pruvate, spende e dete fora da l'altru. Relax your hands and again squeeze in pugno, ripetite l'exercitu 5 volte. Aggiateu pocu o dettu individuamente, rilassate, dopu ghjornu in rotta contr'à l'urugualità è urariu.

Einzezziali per allevà a fatigue di e mani:

E l'eserze siguenti seranu ancu utili:

Eseriti terapèttici per i dete:

Semu devi esse nutatu chì l'esercizii è u massa di i dete individuelle influenu in u travagliu di l'organi vitale: u maschile di u diterminatu hà da influenza avientu à u liver; u dettu indici - nantu à u travagliu di u stomacu; u pulgari - aumenta l'attività funzionale di u core; mezu di u mezu mediu - nantu à u festu; picculu dettu - aliminà a fatigue nervosa è a tensione mentale, migliurà u travagliu di u core.

A massaging fingers da pressanti i muvimenti avarani cuminciati da a base di u dettu à i so pads, questu, à u punta. Massimu i dete di e manu mani fiuta alternativamente in a secunna sequenza, prima u latu di u fronte, in seguitu u partitu à volta, è i costi à u filu.

Eserciti per u polu:

Gimnasia rejiminante per i vostri mani:

Gimnastica curative per una flexibilità:

Excelente esercitazioni per i nostri debbiti sò costru, ghjucanu à u pianu, tipulendu, ma hè impurtante ùn mancassi. Oghje, assai spessu, a ghjente sente per un bellu pezzu à l'urdinatore, è sta maladie hè chjamata - sindromu di u carpali. E e persone chì travaglianu cù u teclatu avè bisognu à piglià un spaziu, stende i so dete.

Cù artrite, a destreza di i dete pò dimenzja. Sò i travaglii chì seguitanu esse l'uricelli siguenti, se ùn ci hè micca u dolore severu, è a cundizione hè micca troppu pisanti. Hè particularmente utile per fà esse cumprate se e to mani sò cali in acqua calidez.

Hands stretch forward è brush 10 tempurite prime in u dizziunariu, dopu contru. Turnate e nostre mani, perchè e palmi "look" down, intersce a nostra diti. Allora pianu pianu, in un circulu circularu, vultò i nostri mani, cusì chì e palmi "look" up, allora aperti i dete. Repetite l'esercitu in reversu. Ma quì hè impurtante di ricurdà chì i sughjetti sò deve esse realizatu bè currettamente, ùn portanu micca e ghjunghje à rigidizza, è ùn li micca permettenu di diventà troppu tense. Per rinfurzà i vostri ditte, aghjunghje i vostri fistini cù qualsiasi oggettu.

Avemu da cura di e mani dopu l'esercitu è ​​a ginnastica

A gimnastica per i mani prughjettanu attaccà debita à a pelle di e palme. Dopu a gimnastica o eserciteghja i mo mani cù l'acqua fresca, appricciate una crema maschera liqueur nourishing crema è frettaghja nantu à a pelle.

Ùn implyite gimnastica, è vi evitari di prublemi cù e articuli è i dete.