Quistioni d'interaccutà l'animali è e so risposte

S'è vo site in una situazione imprevisa è ci sò quistioni nantu à a normazione, crià e cose più interessanti nantu à l'animali è i risposti.

Passi legale in u canine track.

Hè u veterariu?

Avete un cane sick. Aghju visitatu in una clinica veterinaria, un prublemu di trattamentu vinìa prescribed, ma u cane stava agghicassi, è dopu à 7 ghjorni, u mo mafia murìu. Emu accuminciavamu à dubbitu a correcità di u diagnosticu è u trattamentu. Dìcimi, per piace, per turnà per cunfirmà o dispeli i mio incertezze. Ci hè alcuni alcuna autorità chì cuntrolanu u travagliu di e cliniche veterinaria?

In accordu di Art. 180 di u Cumenu civile d'Ucrania (CGU), l'animali sò un ughjettu speziale di i dritti civili è sò cunsiderate propriali, salvu quantu altrimenti definite in a lege. Dunque, quandu l'animali hè statu uccisu, a persona responsable di questu hè obligatu di cumpensà u danu causatu à u patrone. À ogni manipulazione medica cù a vostra mascu, avete bisognu di ricivete infurmazioni nantu à i prucessi realizati cù una firma è stampata di a clinica veterinaria. Sì, in casu di a morte di u ghjacaru, tenete dubbii nantu à a curretta di u diagnosi è u trattamentu prescribed, hè necessariu di fà una autopsi, elaburà un protocolu è truvà a causa di a morte.

Cù registrazione propria di i documenti, a clinica chì a gestione hè stata obligata di rimborsà u costu di u cane. Sì a clinica ùn devenu micca pagatu u cantu dumandata, dopu avè u dirittu di fà una malatie cù u veterinariu chì hà diagnosticatu incorrectly è trattatu l'animali, prima à a gestione di a clinica, è in l'absenza di una risposta à l'uffiziu veterinariu lucali. Sì, è dopu, voi micca rimbursatu per danni, fate un reclamazione cù a corte. Tuttavia, pudete passà in tribunale, ignore cusì.


Caccia in un appartamentu communale

Quistioni d'interaccutà l'animali è i risposte per elli interessate è i nostri psiculoghi.

I live in un appartamentu communale. I me vicini cibu u cucciulu è ùn l'hà micca impastatu in a so stanza, chì saria assai lògica, ma in una cucina cumuni. Dìcimi, per favvi, fà i i so vicini anu u dirittu senza u mio consente à inizià un cane in un appartamentu communale, è ancu di mantene in lu locu equitu?

Tutte e disposti nantu à a mantene l'animali da casa sò stati fora in "Regoli per l'utilizazione di i quartieri viventi", appruvati da u Ministru di Ministri di u Ucrania Dcr. N ° 45 di 24 di jinnaru di u 2006. Sicondu l'ellu, se u dirittore di u ghjinuu vanu in un appartamentu communale, deve ottene l'accunsentu di tutti i inquilanti per a vita di u cane. Inoltre, u pruprietariu ùn devi micca permessu di a so famiglia per fà scorcia senza raggiuni (in particulare in i primi ghjorni tardi è tardi) o altrimenti disturbanu vicini.

In u vostru casu, avissi da cunsensu prima di spiegà à spiegà à i veci chì u cane ùn hè micca di una cucina cumuni. E se u dirittore di u cucciu ùn si ricusa à piglià qualunqui misure - per quistà à l'agenzie infurmazioni lawi in u locu di residenza o à a corte per prutege i diritti è interessi. Inoltre, avete ogni dirittu di fà una copia cun u requisitu di eviccià un cane da l'appartamentu.

Ch'eddi di vultà una vita?

Bona dopu! Truvatu un pezzu perchè in a strada. Avemu bisognu di dichjarazione? Se si, unni? Avete u dirittu di abbandunà u cane in casa?

Sicondu u Código Civil d'Ucraina (Articulu 340), se truvate un cane, deve infurmà immediatamente à u patrone è rinvià a petite per ellu. Se ùn pudete truvà u patrone, avete bisognu di rapportu a truvazione à a polizia o guvernu lucali dopu à trè ghjorni. In tempu di ricerca di u pruprietariu, pudete tene u ghjacaru chì trovi, aghjunghje à qualchissia chì puderebbe mantene da quandu segundu e reguli veterinari, o cunduci à a polizia o guvernu lucale. Sì dintra dui mesi, u patrone di u cane ùn sustene micca u dirittu à questu, l'animali vi trasmessi à a vostra bè. Sì u patrone hè truvatu è u cane hè trasferitu à ellu, avete u dirittu di rimborsu u costu assuciatu à mantene l'animali, nisatu i beneficii derivati ​​d'usà.
Avete bisognu chì, si lasciate u ghjacitariu trova in casa, hè quellu chì anu respunsabile à u so patronu in casu di a so morte o "spoilage", ma solu in u costu di l'animali è solu cun cumannimentu chì a sfurtuna si produzzione intenziona o perchè a vostra negligenza brutta .

U pruprietariu deve esse punitu da a lege

Iu era mutticatu da u cane di u vicinu, è aghju un trattamentu longu è assai caru. Vogliu sapè induve turnà à mè è ciò chì hè necessariu di cullà i documenti per u patrone per esse punitatu da a lege è mi pagaraghju per u trattamentu.

Sè vo site un muzzicatu da un cane, prima di tuttu ciò chì deve bisogni verificate u fattu di un muccuni è attruverete tistimoni chì vanu da cunfirmà chì vi eranu tistati di stu cani. Ùn aghju daveru cuntattate cù passageru chì anu vistu u passatu, piglià i so numeri di telèfonu, è puderanu cunfirmà in u tribunale u fattu di a piccula. Allora ci hè bisognu di cumpostu è di mandà una rilativa cun avvienimentu di partenza è una lista di annessi à u patrone di u cane. In u dubbitu esse indicatu u valore di u danni, ancu u dannu morale. In l'ausenza di a reazione di u patronu o u so refusu di rimbursà voluntariamente per u danni, cuntattate u tribunale.

E assicuratevi di mantene e tutte e referenze, ricette, cuntrolli nantu à a compra di medicini, extracti di carte hospitalari - tuttu questu serà evidenza in tribunale.