Educazione Morale di i zitelli

Toda amante madre, ancu prima di u nàscita di u zitellu hà riesciutu rettulà a muntagna di a literatura dedicada à l'assistenza è u sviluppu di migliori. È micca solu per studià cù cura, ma ancu per implementà in tuttu u mumentu tutti i principii chì pareanu razzevuli. Ma u zitellu hè crisciatu prestu, a so attività cognu hè sempri criscente, cumencia cù l'interazzione cù l'altri populi, è questu quandu i genitori facenu i primi prublemi di l'educazione. E ancu chì a littiratura riguardu à questu tema hè ancu più ca sufficientu, a maiò parte di i principii chjamati in quì, pocu pirsuni ponnu applicàrisi à a vita di ogni ghjornu. Ma hè in l'età in istruzione iniziale chì i paisani stanu a fundazione per a futura appartenza morale di i so fugliale, dà cuncetti basi di ciò chì hè bonu è ciò chì hè male. Cumu pudemu assicurà chì i migghià formanu principiani principale murali chì ùn dependenu micca di fatturi straneri?

Prima di tuttu, deve esse dichjaratu chì, seppi à 2-3 anni, a maiò parte di l'azzioni di migghiuri eranu persi, finu à ghjugna à quellu età, i zitelli impeghjinu à cuntinuamente, arbitraria. E l'arbitrariità hè u principiu fundamentale di qualsiasi attu murali. Inoltre, à questa età, u zitellu annunzià u primu idee di ciò chì hè bonu è ciò chì hè male. Cumu passa? Siccomu u zitellu acesione sempri cù e diverse persone, in u prucessu di cumunicazione, in l'esempi di situazione di vita simplici, Aprende chì per ellu hè carattarizatu da i cuncetti "boni" è di "perversi". Aiutu in questu quì i fàuli, caricatura, cinema.

Inoltre, u zitellu chì seguitanu sempre attivamente u cumportamentu di l'adulti à circallu. I so rilazzioni mutuale cù l'altri è a so attitudina versu u zitellu sò un cuscidu vivu di "studiu sociale", grazzi à quale u zitellu sviluppau i primi stereotipe di cumpurtamentu moralu.

Ma cunniscenu i normi murali è observa a so rispettu da l'esterna hè una cosa, ma di ottene u so rispettu da un figliolu di 3-4 anni hè un altru. U metu più cumune chì i paisani utilizanu hè cuntrullatu à u cuntrollu esternu Per via di cundizioni è incuraghjoi, u zitellu hè prova di vede cumu fà cumandalla, è cumu micca. À questa età pè i zitelli, cum'è nimu in altru, hè impurtante d'appruvà è adulti adulti, chì circunna di daveru in ogni modu accessibule.

Sì, questa stratituzzioni hè efficace, ma solu à una età primiata, quandu un adultu ponu esercimentu cuntrollu cuntinuu à l'attività di migghiuri, è a so auturità hè intouchibile. Quandu u zitellu criscenu è u cuntrollu parintellu si debili, u zitellu ùn pò micca avè a motivazione interna per fà l'atti morali.

Cumu crià questi mutivi, chì ùn deveru micca di u cuntrollu parenti è esse i motivazioni propriu di u zitellu per cumportanu correttu, show compassion, compassion, honesty and stand for justice no just for one?

Un metudu più effikau hè di travaglià in u ghjocu cunducenu situazioni ambigui chì u zitellu hè dumandatu prima di manifestazione di qualchi qualità morale è seguità a so manifestazioni in alcuna persona in a listessa situazione.

Hè assai faciule per un caprettu per fà ciò chì hè ghjustu quandu ci hè un omu vicinu chì u cuntrollu, ma quandu u cuntrolu scorri, a motivazioni scorri. Avèndulu nantu à u rolu di un cuntrolliu è ricurdannusi di manera chì aghju fattu, i migghiori sò assai surprised è orgogliosi di a fiducia chì sò datu è pruvate à justificà à qualse pricate. Questu porta à a furmazione in i zitelli di a percepzioni morale pusitiva, chì pò esse un mutivu internu chì cuntrolle u so cumpurtamentu.

Inoltre, i genitori vi ricurdavvi chì un grandu effettu pusitivu annantu à u zitellu hè furnitu per e situazione chì invece di castigu per i miscorsi, u perdonu raghjone si deve esse datu. Di sicuru, questu ùn hè micca applicà à tuttu in una fila, ma in parechji esempii, hè pussibule di vede u zitellu chì un sbagliu ùn hè micca sempre seguitu da un sbagliatu. Questu puderà incitarlu à pudè d'assicurà chì l'oversight era accussì chjuca. E, sicuru, ùn deveremu micca chì ghjè solu i stessi parenti chì anu capace per affucà un veru benessiri murali per mezu di cummunicazione emotiva è positiva, chì ogni ghjornu forme in u fogghiu a fiducia in u mondu, una attitudine positiva versu un sè è à l'altri, è u desira di priservà a so imatge positiva in l'ochji di i persone. Questi sò i motivi di a verità è di a moralità.