Cumu spiegà à u zitellu chì avarà un fratellu

L'apparizione in a famiglia di un omu novu hè un avvenimentu cun alive è u stress - "in una buttiglia". Perchè u futuru fratellu ou fratellu veneranu un u tempu difficiue: a mamma dorme è diffusa, l'adulti sò preparati per quarchi cosa, l'avana a pezzu bisognu à ellu.

U picciottu chì u genitori ùn sò micca focu solu in ellu solu, cum'è prima. I cambiamenti sò vinuti.

Mamma e Papà facemu a dumanda: cumu spiegà à u zitellu chì avarà un fratellu?

Hè assai impurtante per preparà u primu zitellu per l'apparenza di un altru babbu in a famiglia. Prima, hè necessariu per assicurà a salvezza di un futuru fratellu. U zitellu in età maiò deve esse spiegatu chì cù a so mamma ora hè necessariu di gestisce cù cura, per ùn fà micca fà minà l'ucchiò. Mamma voli di restu più, è, attivamenti ghjucatu cun ellu, trinevoli è cuddati nantu à i manichi sò permettenu un pezzu temporaneamente. Per fà u zitellu senti più maturu, fate u vostru assistente: aghju datu unepochi semprici. L'ultimi di tutti, si cuncernanu a cura di a mamma (è, à u stessu tempu - dapoi u foglie in u zanellu di a mamma): vai per un rugu è cogliu, portanu acqua o un libru. Allora u zitellu sinsenu necessariu, intervene in ciò chì succede, diventeranu cumune. Ma, ùn esercanu micca u zitellu per aiutà contru u so desideriu, ùn mancassi micca innecesariamente - a gravidenza di a mamma ùn deve micca causatu associu negativu. Sì un zitellu u principiu di sentu cum'è una "cinderella" in a famiglia - hà sempre per cunnette quellu cambiate cù l'nascita di un "petit rival".

Jealousy per i zitelli più ghjusti hè un problema cumuni. "I parechji sò avè un novu nimu per elli è ùn aghju micca bisognu più", "perchè vi daraghju tuttu ciò à u mo fratellu (a so sera) in qualse modu, ciò chì aghju pisci?", "Perchè cuminciaru à trattendu cum'è un adultu, sò solu ùn solu 5 (8, 10, ecc.) Anni! " - Tali sentimenti sò spessu probrenziati da i zitelli più anziani quandu un novu nascite in a famiglia. Per minimisà u risicu di i celosi, i genitori ùn devi micca chì u zitellu era sempre un figliolu. Hè bisognu di sentenu chì a mamma è u papa hà mantinutu "un gatito favorito" pese à u fattu chì a famiglia prontu hà una altru fogliu. I sicicloni dicenu chì à u tempu di u nàscita di u sicrittu pezzu, u primu zitellu deve esse dati duie volte u tempu chì u natuvulu. Questu ùn hè micca à tuttu facile, ma si hè ghjustu per preparà l'anzianu per l'apparenza di u zitellu - hè abbastanza fattiva.

A cosa principal hè di creà l'umore adattu in a famiglia. Includite l'anzianu in u focu di gioia chì accumpagna l'expectativa di u zitellu. Pigliate cun voi à a tola - fate chì aiutavete sceglie un bagnu, cunsultate chì culore sfericultore per cumprà un fratellu o sia (assicuratevi di sèntelu a so opinione), riceve un munzeddu di bagnu diaperi. Ma, uttene una dote per un fogghiu - compre qualcosa per u zitellu in età. E facenu sempre. Ogni ugguali - u principiu currettu per i zitelli.

Scegli un nomu per u zitellu: hè cunsideratu un bon sigulu chì u zitellu più chjucu chjamatu l'anzianu, è, tra a so funzioni, per u zitellu - questa seria una motivazione seria per l'orgogliu è una prova seriosa di confidenza parenti, rispettu è amore. Dopu tuttu, u più impurtante hè chì u zitellu sughjettu sèntinu: questu hè u babbu "cumuni", è micca u "novu predilettu" di mamma è dad.

Guàrdati di paragunà i vostri figlioli, salizzendu e so differenzi - hè un modu direttu per riduce l'autoestimu di u zitellu è l'emergenza di i celosi. À u cuntrariu, attentu à l'anziani, à u più chjucu, postu chì u zitellu chì u zitellu hè in u zanicu: "Sè avete amicheghja i peri, è aghju cunsensu, afficherà!".

Pigliate u zitellu annantu à l'ultrasound (in particulare se pò vede l'imagine 3d): "cartoon about the baby", cum'è regula, pruvucassi un furore in i zitelli. I paisani deve esse prestu, per u fattu chì sò più di una volta anu dumandatu à vede stu video in casa.

Ùn impriveranu u zitellu maiò di i pleci cumuni cumuni cù a so mamma: ella, cum'è prima, pò sculaccià, leghjite, fate houses da u designer, è un ghjocu di football, o patinaje - serà capaz di sustene com un espectador.

Spiegà à u zitellu more anzianu chì sente un brusca in u so zumme: permettenu parlarà cù u so fratellu, o fratellu, o so fratellu, cantà e chjappà u zoccu di a so mamma; cusì u babbu s'appriva à a so voce. Mamma pò risponde à a vechja "voce più nova" - com'è regula, stu casu cause emozii pusitivi per tutti i participanti.

Hè impurtante chì quandu u zitellu hè natu, u zitellu più grande ùn hè micca divinamente scuntatu: un novu pò esse parechje una criatura moltu abbastanza, è micca un amicu divertido chì hè di pezzu espertu per i ghjoculi. Ci hè bisognu di spiegà à u zitellu in anticipu chì a mulchita sarà prima, baschi di dorme è di manghjà, è sarà pussibule cun ghjucà quandu u vulete addivà.

Surely, u babbu in età anu da esse "puramente tècnichi" di quandu u so fratellu hè remplacementu in l'abdomen di a mamma. A ricerca, pudete puntegà nantu à cumu u zitellu criscinu è si sviluppeghja, è ùn impriziu à i numeri fisiologichi di cuncepimentu è di partitu.

Se u locu di u sonnu di un zitellu more anch'ellu deve cambià a so dislocazione in cunnessione cù l'apparenza di unu più chjucu, hè megliu per fà in anticipu, postu chì quandu u zitellu venenu da l'uspitalu, u primu nascitu avarà da adattà à i cambiamenti serii.

Se u primunatu hè sempre assai picculu, ùn hè micca impughjatu per dilla à quellu annantu à un novu gravidanza: u zitellu solu puderà manghjà da stà. Espera finu à chì u gravidanza diventa visu à u visu fatu.

Reportu à u primu figliolu chì avè u fruttu è a soccu hè un successu enormi in a vita. "Ghjovanu" hè u friend più cercanu, studiente è orgogliu, micca un competidor. Questu hè in veramente a regula principale di cumu spiegà à u zitellu chì hà da esse un fratellu.

Esse genitori di più di un zitellu hè multiplicatu a felicità. Assicuratevi cù u primu zitellu u magicu tempi d'aspettazione di u zitellu. A situazione benevolente in a famiglia viaghji necessàricamente passà à u zitellu più anticu, è averà u tempu quandu puderà tuccari un petit taleddu, piglià u cradle è vedere u primu sonu di un fratellu.