Eserciti per i zitelli di 8-16 settimane: sviluppà forza è flexibilità di i musculi

Quì hè prisentatu un complexu sanu di eserciti vigoroso, chì hè ricumandatu per i zitelli da ottu à settiche di settimane. A repetizione di u ghjornu d'eserciti bè saranu un effettu benèficu nantu à u digestivu è u sistema digestivu di u zitellu, aiutanu à aumentà a fluria di i so articuli è u sviluppu di i musculi pélviques.


U sviluppu di i musculi da a pierna è di u spinu

Rove ghjinochja

A pusizione di u zitellu hè nantu à e so volta. Fasce i ghjinochje di u zitellu annantu à u corpu. Move i ghjinochji attaccati à u circondu in un cercolu, prima à u left, da a direcia.

In inizialu, l'amplitude di i muvimenti hanu da esse chjuchi, da quandu u musculu hè calatu, pudete aumentà.

Acrobatic semi-lotus

Cumu l'eseriti sviluppanu l'articuli di u ghjocu di u ghjuvanu è facenu più flexibule, tira a so pede versu u partitu contrariu, è dopu à l'armpita opposta.

Se u babbu hè flexibule com'è abbastanza, pò accumparà u nostru o da u focu di i petti.

Ùn aduprate micca forza in stu sforzu. Se sente una resistenza, firmate. Ricurdà chì i zitelli sò individuali.

"Butterfly"

U zitellu hè nantu à e so spalle. Mantene e sali di u zitellu in ghjinochje, i ghjinochje à a più massima in i bandei. In questa position, rinfriscà i tinedi chì anu più vicinu à l'inguera.

Pujhe pocu i ghjinochje in cima à sente a resistenza di e articuli.

Preste pressione, arrende a perte. Repetite l'esercitu dui o trè volte. Una quantità di movimenti rotacionale di dilutazione in i ghjinochje è aghjustata à l'inguernu di e gammi di tutte l'urdinate, attornu à i maligni, di sviluppà i musculi di i lumbosacralis.

Cresia

Dopu a diluzione di caduta, fà u feritu oppostu.

A resistenza riflessa di i peri

U zitellu hè nantu à e so spalle.

Intrendu cù cura cù i vostri mani à i pedi di u zitellu. Pate a liberazione di e mani è ripite torna. U zitellu riflettivamente a resistenza è esame di e to mani.

Quandu sente sta retazione, aumentanu a pressione. Pudete ancu aduprà a prissioni in ogni persa separatamente, questu averebbe sviluppà i cumpetenze di "football" di u zitellu.

Tiranta e libera i peri

Questu hè un realizadore relajante. Insegnà u zitellu per trattà a so respirazione.

U zitellu ùn deve ghjustificà nantu à a so back, nantu à una superficia terza.

Pigliate i pezzi di u zitellu cù e mani, righjunghjene l'ammi in un angelo indirettu à u corpu, è da, alluntanate, lasciate.

Rispira à sente quandu u levu, è esiliarè quandu liberate a perte.

Ùn tiragmalà i malati di u zitellu da a superficia finu à sente chì sò pronti per sdirteni e so gemme cù una grande amplitude.

Sviluppu di a flexibilità di a spina

Piegatura a spine cun masaje

A curbula di u corpu tutale è l'allargamentu sussegwentamenti sò beni cumminati cù a massa. Se u zitellu hè striatu, puderete massàgiu in u latu liberu di u pettu cù a transizione di strufinate nantu à l'spalla è e mani.

Pundu u zitellu nantu à a spalle. Senza a manu manu cù i so ghjinochje chjosa à un angelo indirettu nantu à u ventu. Inhale è pianu pianu pianu pianu, ancu sottu a faccia diretta, pigliate u ghjornu di u zitellu à a manca di ellu.

À u listessu tempu, pusendu a manu ghjustu di u zitellu nantu à l'abdomenu è poveru stroke in u spalle à mancu in pressu lumicinu. Trascendere a manu manu, è pigliate a manu dritta à sè stessu, senza toccu u zitellu.

Repetite din doppia accetta dui o trè volte, cuntrullendu a vostra respirazione. Ripetate in l'altra parte.

Stallacci Diagonal

Stu stretch furnisce un contrabandista à a tensione di a spine è cumpensà a so flexitura.

Quandu si facia l'esercitu, u zitellu hè nantu à e so spartimentu. Pudete fà esse attivitati mentre assittate o in ghjinochje.

Pigliate u zitellu da a perna ghjucatu è a manu manu, è purtàtemi inseme, è pate è torna u pianu è di sparà in diagonali per quessa custruisce una linea recta.

Repetite u mo movimentu parechje volte.

Prima, diluce senza stirenzia, perchè chì u zitellu hè stentatu à questa pusizioni di i membri, poi sudumente stende a banda è a manu in l'urdinazioni opposti.

Repetite cù u to pede u left u to diritta.

Assicuratevi chì u collu è u collu di u zitellu sò quì sottu u pianu, l'apozouni hè stesu.

"Nulu"

Questa hè una varianti cumplicata di l'estensione diagonali. A pusizione iniziale hè a listessa. Aghjusthe u pede di u zitellu è a manulla in modu chì u vrazzu è a perna sò stirminii in direzzione oppressivi è formate una linea recta. Crucifiche e vostre bracciu ", appuntamentu cù un corpu", tornate à a pusizione di partenza.

Strattu cumminci

Questa estensione diagonale più complexa ùn solu sviluppa i musculus spine, ma ancu hà sviluppatu a coordination of the limbs.

Pigliate e so pede oppostu è a manu di u zitellu è diluccu un angelo, parechji volte, facenu cerchi in una direzzione è in l'altra direzzione, in segni in direzzione diffirenti.

Racks in i spalle è rides

"Prima" stand on spalle

Sughjettu u to pede, righene u periculu di u zitellu righene finu à i catuzzi hè sfracellatu da u pavone. A testa è e spalle tinucci in u pianu, mentri u restu di u corpu hè risuscitatu da u stretch.

Pigliate un momentu, guardendu u zitellu, sùbate annantu. Repetite parechji volte.

Questu serà un tipu di ghjocu, sopratuttu se cumandenu l'esercitu di fugliale è di cuttà di a testa, per esempiu: "Arriba, up, up (accentu à l'intonazione) è davanti! (diminuzione) ".

«Vola»

Duranti stu sternu, avete bisognu di cuntattu visuale cù u zitellu.

Mentirà nantu à a spalle, pigliate i vostri ghjinochji à u to stomacu è tuccò u zitellu nantu à elle, affruntate à voi. Amassi cù a so speranza cù l'armpiti, manteneu u zitellu nantu à e so magherte pusatu à l'anguli right. Sughjettu u zitellu da i braccia o da i pezzi, suecia, noritmichno, swing your feet up and down, perchè u zitellu, stendu nantu à elli, anu un sensu di u fondu. À u listessu tempu, i vostri muskoli addominali sò travagliati. Inhale è sit, fighjendu quandu si tratta. Mantene a criatura in a listessa pusizioni di i vostri pedi.

"Loop"

Sughjendu un zitellu in puszione di pettu hè avellu risicatu, ma in l'actualità ùn hè perfettamente seguru.

Questu ùn hà micca solu cumplicà u zitellu, ma ancu prufiteghjanu da stinendu a spine, aumentendu u flussu di sangue à a testa, aiutendu à scurgassi i pulmoni di u sputum stimulating l'attività di u sistema nervu.

Quandu u u zitellu guarantiscenu averete, puderete rializà u "loop" in una varietà di pusizioni, da u ghjornu, in fronte à retrocede, o da u cantu à u latu.

Se avete raghjone spiciale per esse preoccuvate di fà un criaturu cù un cinquessu, fate cù u vostru duttore.

Sentì a lu lettu, in piena, ripusendu annantu à u to dorsu o in una sedia cù un respiro. Talk to the child, keeping eye contact, è poi pusò u so abdomen nantu à a volta.

Firmly grasp the ninsula di u zitellu (micca da i pedi) cù e mani è cù un ascultu di movimentu, facendu turnà u zitellu in pusmente cun elli.

Mittitilu u zitellu da i turmidi, sviluppatu cusì per vede a so faccia. Se u zitellu hè felice, estende a tempu à un minutu, per ottene u benefiziu maximu da u coup.

A rimbursà u zitellu, pruvate à i vostri ghjinochji toccu i so spalle cù a so agulla, ma micca cù a so testa, per evitari di ferita o eccettu di u collu.

Per rinfriserà u zitellu, preparate per trasfurmà a so volta o a bocca à u so fugliale, cum'è serà più còmico. Bassa u zitellu prima amavanu nantu à a so musa, in paese annunzate i so peri, perchè chì u zitellu si sparghje nantu à i vostri genichi.

Poi rintra u zitellu perch'ellu si trova nantu à a to regina o in tramezu. Fate u restu è ricuperà, andendu è abbrazzate.

Ripete dui o trè volte si u zitellu hè felice.

Crece sana!