Engagement ring - history of appearance


Hè un simbulu d'amore è fideltà eterna. Fà fà cù l'offerta di a manu è u cori hè una tradizioni antica. Sicura chì questu hè - un anellu di impegni, a storia di a quali inghjenna in u passatu distante ...

L'annu di casu hè un simbulu di u matrimoniu in parechji paesi, independentemente d'u modu di vivenu, di mentalità è di pensà. L'urìgine di sta tradizione, però, ùn hè micca entendre bè. Sicondu parechji fonti, vene in u Anticu Egittu, induve u matrimoniu ùn hè micca solu una formalità. U rolu di a famiglia okkupa un postu impurtante in a società egiziana in i sèculi antichi è in i nostri ghjorni. In accordu di e credenze egizianu, l'anellu di a matrimoniu simbolizò infinitu amori è una unioni eterna trà un omu è una donna. In Egittu, era creatu chì l'anellu deve esse disprezzatu annantu à u dilùtu anu di a manu manca, perchè ghjè da quì chì u vechju "vein d'amore". In fattu, questu hè u nome di a linea chì passa da u ring finger à u palmu di a manu in a scienza di sviluppata avanzata di u patronu - a linea di amore.

A storia di l'apparenza di a tradizione cristiana di l'arme di accussé idee datanu u 16 ° seculu. Prima di questu, u so purtarivi ùn era micca mandatu, ma era u principiu. Anu eranu chjappu nantu à u ditattivu di ogni mani, cum'è qualsiasi altri decorazioni. È solu solu da u 16e seculu diventava una tradizione indispensable unshakable per aduprà un anellu di impegni in u dilùtu anu di a manu diritta. È avà l'anellu di impegni classicu hè purtatu nantu à u ditta d'arancia. Ortodoxa - à a diritta, è i cattolici - à manca.

À u principiu di u tempu, anu un anu fattu di diverse materiali. I egiziani utilizati per questu ciuperu, pelle, ivori, etc. I Rumani avìanu cundutti d'impresa di ferru, chì simbulizeghja forza è endurance. Anu chjamatu "anu di putere". Apennà, i artisti anu cuminciatu à fà ani d'oru, chì ci fici un decoru è una opira di l'arte. U mumentu chjusu à sceglie un annu hè u prezzu. A più carissima - u più altu u status di u sposu è u sposu. Per i Rumani, i aneddu di iri anu un simbulu di pruprietà, à parte di u simbulu lettuu è familiaru di l'amore. A tradizione era stata fatta da i grechi antichi. I so aneddu di iri anu fattu di ferru, ma a ghjente rica puderia furnisce arolle fatti di u cobre, argentu è oru.

In u Mediu Oriente, ancu u simbulu principalu di u matrimoniu trà un omu è una donna era cunsideratu cum'è un anellu di impegni, a storia di quale anu apprezzatu ciàvuli ci anu interessatu ancu. In principiu, l'aneddu di voi eranu bandi d'oru, chì l'estremità sò stati cunnessi è furmatu un circhiu. L'annu in Oriente simbolizza umilità è pacienza. A tradizione urdineghja i femei per portà aneddu in un simbolu di fideltà à una persona constantemente. Dopu un longu ghjornu, quandu u so maritu si ne turnò in casa, trasiu immediatamente per vede s'ellu era in u locu. Eccu era un tipu di signu di devozione è lealtà.

In u Medievu, l'esigenza per dà l'altri cungrigazioni cù rubini, chì credendu cun un simbulu rosatu di l'amore trà un omu è una donna. Sapphires, i simboli di una nova vita, era ancu popular. In l'Inghilterra, ci era creatu un disignu unicu specialu di l'annu vernu. U ring era rapprisintatu dui mani intigrati è dui cori cù una corona nantu à elli. A corona era un simbulu di reconciliazione, amori è amici trà l'omu è di una donna, di fidelizazione è di fidelizazione trà elli.

I Italiani accuminciaru a fabbricari arghjintini di l'argentu, decoratu cù numerosi disegnati è esamale nìvuru. In a Venezione medievale, anziani di a famiglia tradiziunale anu avutu toccu almenu un diamante. Hè cresce chì i diamanti sò pedichi magichi creati in u focu di l'amore. Hè u più duru di tutti i pedichi preziosi è un simbulu di forza, durabilità, stabilità di relazioni, amore è devozione eterna. Eranu assai raru, prezzu è affordabbli solu per i ricchi. Per quessa, l'usu di l'arme di diamante hè statu ratificatu in u 19u seculu. Dopu un ghjugnu di diamanti era scupertu in Sudamerica. Dopu, i diamanti eranu dispunibuli per più persone. Ma ancu questu, in l'Inghilterra, i diamanti sò spessu usati cum'è decoru per l'arme d'impegni.

In certi paesi, cum'è per esempiu, u Brasil è l'Alimagna, l'omi è e donne puderanu usarà un anellu d'impegni. In u 860, u papa Nicolau emu dicretu chì l'anellu di a matrimoniu hè statu certificatu ufficiali. A dumanda era sola: l'anellu d'imbarcu devi esse u doru. Cusì i metalli base ùn anu più appartinutu à l'anziani.

Oghje, per a fabbricazioni di anelli di impresa, cum'è un regnu, argentu, oru o platinu, diamanti o zafiri, esmeraldali, rubini è pedichi preziosi, chì rispundanu à i sinjali di u zodiacu, sò usati. Ùn ci hè nimu micca normi stritti è scritti per a fabbricazioni di aneddu di casa.

Ci hè una teoria, però, chì un anellu di partitu ùn hè micca u primu simbulu d'amore trà dui persone. Hè cresce chì u primu simbulu fu creatu in u mondu cave. Hè stati cucirini strisciati di coralli in corbata per vincerà a donna chì volenu casà. Solu quandu a donna si firmò senza resistenza à a corda ùn escizzò, è alluntanatu solu unu - attaccata à u dilicatu. Questu era un attu simbolicu è significava chì a donna era già occupatu.

Tradizionalmente, oghje, piglià un annu di partitu, una donna cunformeghja di cunghjilla à quellu chì hà datu. Se una donna decide di finiscinu una relazione, devia tornà u ring back. Di solitu, hè capitu da e donne in u mondu. Allora l'anellu si feghja un simbulu di notte di u sviluppu o a terminazione di relazioni.

In certi paesi europei era in usu di l'usu di l'aneddu di nòbbili qualchi anellu - chì unu li piace. Ma l'annu hè statu cunzidiratu un casu solu quandu hà gravatu u nome di a mòglia è a data di a casale. Hè un anellu avia a so propria forza interna è hè stata guardata cum'è talismanu o una eredita famigliali.