Apertura di pesce durante a gravidanza

Apertura di pesu durante a gravidanza per ogni donna hè u fenomenu cumuni, chì indica chì u so zitellu sviluppa bè. Oghje ghjornu, tanti ghjovani ghjoculi sò assai preoccupati di l'aiutu di pisu durante u gravidenza.

Parechji sò teme chì u piacè di pattu cù pezze extra. Ma questu hè una parolla falsa. Tuttu u pesu guadagnatu, chì hà purtatu u gravidenza à a zitella, pò esse cacciatu assai prestu, u principale hè di participà à gimnasia simplista più spessu è manghja menu alimentu calòmicu. A strada, questi ddi donne è e zitelli chì alimentanu i zitelli nascuti cù i minucci sò più veloci di quelli chì refuse i zitelli. Sicondu parechji medichi prufessiunali, u pesu più optimu durante a gravidanza ùn devenu più di più di 20 kilogrami. Certu, in ogni donna, u prucessu di sviluppu di u fugliu hè un individuale, per quessa, se per una nantra un certu ottene di pisu pò esse normale, da quì per un altru u stessu numaru di kilogrammi vi sarà divisu di a norma. Un rolu di pocu in pisu hè ghjucatu da a fisiologia di a chjesa. Nubini minti, com'è regula, acquistate più kilogrammi di quelli chjudi.

Piglionu per tutte e fatturi chì ponu aumentà u pesu durante a gravidanza. U primu hè u zitellu. Se u zitellu hè grande abbastanza, per quessa, u pesu di a donna serà più grande. Hè impurtante ancu chì quelli chì dani nascinu in una età più matura, u so pesu anu da più. I più giovani sò menu, sicondu l'statìstichi, suffrenenu un forte uperate. In u stessu, durante a gravidanza, l'utru, a placenta, chì unisce a mamma cù u zitellu, hè significativamente crescita, u fluidu amniòticu è u fluulele intracelular cumu un rolu impurtante, chì dà un aumentu di quasi dui kilogrammi.

A vittura di pesu durante a gravidanza ùn si faci micca immedanevi, chì tutti hà amatu per un longu tempu. In i primi mesi u pesu in generale ùn ponu micca scritte, è si hè aghjuntu, dopu 2 ​​o 3 kilogrami massimu. In regula, assai donne sò di una terribili ticosquista, in particulare in i primi trè mesi. In questa cundizione, a maiò parte di e fiorite, per contru, reduce à trè kilogrammi in pesu.

In ogni casu, ogni donna pregnant debe dettene u so pesu à verificà. Quasi in tutti i cunferenze, i medichi si stanu annantu à l'aumentu di u pesu di u so paci. Pesa e preguvani ogni misi, quasi qualchì guasi ogni dui simane. In u nisun casu ùn deve esse permettutu di supranà a norma in u pesu, un grande pesu eccessu pò avè un effetti dolci à u criaturu nascitoghju. Per quessa, hè desideratu chì a zitella s'inicuta per cuntrolla u so pesu da i primi ghjorni di gravidanza. Per fà questu, pudete aduprà un diariu o un librettu separatu è scrivite in ogni kilogrammi di quì vicinu à a data.

Spessu, diciunu chì in u gravidenza, ei mariti expectantesi deve manghjà dui volte, "per dui". Molti interpretanu cusì in modu diversu è cumincianu à manghjà tuttu in una quantità duppia è, in u listessu tempu, piace à praticà nantu à una varietà di documenti è di farina. Questu hè pruibitu strettu. Durante a gravidanza, per pudè aprezzà u pesu, hà bisognu à fà a vostra dieta, è à a notte ùn hè micca cunsigliatu. A preferenza hè attribuita à i calori bassa è e calori. Hè stati studiose chì anu dimustratu chì a massa più grassiana hè recullata da i zitelli durante a gravidanza, u più grassu anu da avè dopu u nascita di u zitellu. Per cuntrullà u vostru pesu, hà bisognu à calculà correctament l'indici massu di u corpu, chì aiutavanu per a determinà a quantità di e lattine extra. A quantità di sti calculi ponu esse truvatu in Internet.