Cumu fà un mustarda

Ci hè un grande numaru di ricetti per a preparazione di diversi tipi di spugliatoghji per rinviallu è restaurà a forza di corpu. I bagni di u mustardu occupanu un locu spiciale in questa lista, chì hè un prucessu curativu attivu. In quale casu hè stata custu bulu? Cumu possu fà un mustarda in casa?

In u prucessu di piglià un bagnu di mustarda, a persona hè veduta una espansione di i vini di sangue perifferenti, cù a peddi ridottighjate sensibule, un sensu di calidez piacevuli in u corpu. Per a ghjente chì suffrevanu di iperteste, un bagnu di mustarda serà in particulare utili, postu chì sta prucedura facilita à reducir a pressione di sangue. Inoltre, una persona chì ripiglià baghdi, ci hè una diminuzione di l'intensità di i prucessi infjammatori. A prucedura per a piglià un mustarda hè ancu ricumandata per pneumonia è bronchitis.

Se decide un banquet di mustarda in casa, ci hè bisognu di una puttana di mustarda secca. Per una bagnu cù un vulume di 200 litri, circa 100-200 grammi di polludu mustarda si aghjunta à l'acqua. In questu casu, mustarda sicura duverà esse diluted cun una poca cantità d'acqua cala d'una manera chì a consistenza di a mezcla semurisci a crema agria di lattice. A mistura aghju preparata hè spesa in u bagnu, mischjendu l'acqua bè. A temperatura ottima di l'acqua per un bagnu di mustarda hè a varieghja di 36-38 ºС. A durazione di sta prucedura ùn deve dura solu 5-7 minuti. A frequenza ricunnisciuta di faciane di mustarda hè 3-4 volte à settimana (hè megliu l'alternare cù a prucedura à intervalli d'un ghjornu). Un travagliu holistic di recuperazione è ricuperazione per fà i banni di mustarda must include 10-12 procedimenti.

Comu pudete vede, u stessu prucessu di preparà un mustarda in casa ùn hè micca cusì complicata. Tuttavia, per assicurà chì questa prucedura ùn hè micca degnu a vostra salute è hè solu un impattu positivu, avete bisognu di parechje regule simplici ma moi impurtante. Prima di immersione in u bagnu di mustarda, i genitali esterni per a prutezzione deve esse bè lubricatu cù i vasellina di petroleum. Siccomu l'aroma di mustarda hè un'arburante annantu à i nostri ochji è i mancanti respiratorii, stu prublemu deve esse risoltu cum'è secondu. Dopu assicurà u corpu in l'acqua, u bagnu duvite esse chjusu cù un tile densu (per esempiu, pleguate parechji volte cù una carta o una manta fina) per chì solu a so tesa segue abitata.

Dopu à a fine di u prucedimentu per fà un mustarda, debite lavare u vostru corpu sottu à una duche calata è fate in un mantellu fervidu durante 30 o 60 minuti.

U megliu di u ghjornu per a preparazione è a fabbricazioni di bagni mustard sò l'ora di ghjornu, ghjè prima d'ore. In questu casu, dopu à u bagnu, pudete subbitu immediatamente a luce sottu una manta calurusa è pruvà à dorme, perdurendu l'effettu di rinfurzà è di rinforzamentu per l'effettu di l'azzione di sustanzi di mustardi biologicu attivi.

Per i bagnardi i mustardi di i mustardi pò esse preparatu per i malati catarrhe - pulmonite o bronchitis, mentri per ogni 10 litri d'acqua necessariu aghjunghje 10-20 grammi di mustarda secca, è a temperatura ottima hè 38 ° C. A durazione di u prucedimentu per piglià un mustarda per un zitellu ùn deve esse micca 5-6 minuti. Dopu stu tempu, u zitellu deve esse lavatu cù l'acqua neve è impannillata in una manta fina.

In casa, pudete ancu preparà un bagnu di mustardu di effetti lucali - per mani o pedi. Per fà questu, piglià un bucket d'acqua 5-10 grammi di secre pratiche di mustarda. Dopu fattu questa prucedura, a pelle era lavata cù acqua cale, è se l'effettu lucali hè nantu à i pedi - hè megliu fà calzate di calzate di lignu è per evitari fretu per un pochi d'ora, ùn abbiate micca.