Ùn sò micca maritaru!

Tutte e donne, beni, o quasi tutti, vulete casu prima. Questa tesi hè tantu razziata in u pensamentu di a sucità muderna chì diventa un axioma. Inoltre, l'evoluzione soċjali muderna, cum'è rinfurzendu a pusizioni di e donne in relazione à l'omi in u sensu ecunomicu, a libertà di relazione (chì significheghja intimi trà l'omi è donne senza u matrimoniu), l'aspettu di numerosi discoppetti per raggi è donne ùn anu micca u desideriu di l'ultime à casare.


Opizione publicu

U primu mutivu di spusatu, o megghiu esse maritata alla u più prestu, hè a testa testata di u tempu: "Ùn pudete micca vive in una sucità è esse indipendenti da questu". L'opinione publica ghjucà un rollu decisore in a furmazione di l'intruduce di una persona, duminà e prublemi di vita.

Probabilmente ogni ragazza hè familiara cù a quistione di u so vechju amicu in a reunione: "Eppo ùn ha micca maritatu?". Sì solu i mio amici, ma ancu amici. E i genitori partenu di dumandassi quandu a so figliola prediletti farà chì i so nuceri cuntenti. Una altra zella da Zhytomyr chjamata, dumandò: "Quandu Olesya hè maritata, è da quandu vinti anni quattru anni dopu. I vecchii di Vaughn sò tutti i rasskcifivali, Tatiana hà aduprà una figliola, è Mila - gimelli è i mariti-bella. " In u locu di Olesya eranu parechji ragazzini, da questu u so desideriu di esse in u locu di Tatiana o Mila si aumenta in forma espunenti, è à volte vene à a mania. Chì avemu avutri pensanu à una donna ghjovana, donna unmindia? "Qualcosa hè sbagliata cun ella, probabbilmente, caratteru malu, per quessa chì nimu ùn hà u matrimoniu". E questu in u megliu, quarchi, u fantasimu hè ghjucatu in modu seriu.

L'opinion publica dicta à ogni ugnunu membru di a società chì hè ghjustu è ciò chì ùn hè micca. Cumu fà cumportanu in e diverse situazioni di vita. Amu, quandu ci hè elogiatu, ponu per esempiu. Ùn vede micca da u cumpurtamentu mudellu - hè unu di i scopi di una donna chì prumesse in matrimoniu.

Sensazione di sicurità

Ogni donna voli sentu a sicurità, duie materiale è fisicu. U desire per a sicurità hè più evidente à u nivellu intuIENT, chì hè dovutu à u factor storicu di a furmazione di a società. Senza di passà à prufonda, pò esse affirmatu chì in tutta l'historia di l'esistenza di l'umanità, e donne anu in una pusizione dipendente à l'omi, chì hè statu dipositu in nivuni prufondi di u subconsciousu. Si maritò, una donna rializeghja a necessità di prutezzione, à tempu assai cunnizziunata, perchè e donne chì sò prusperu in un sensu ecunomicu sò capaci di pruteggiari senza a participazione di un "maritu".

I soziologi academici ghjunghjenu à a cunclusione chì l'imaghjini di l'omu per quale e femicili sò pruposti di maritaru hè più piace cum'è l'imaghjini di un babbu chì hà suscitatu una donna. Hè in questa fattu chì u subconsciousu di a donna hà bisognu di guardia hè di parte di un omu. Sicondu a zitiddina, e zitelli sò adatti à u fattu chì sò guarantiti prima di u babbu, in u futuru - da u maritu. È hè in zitiddina chì a visione di u mondu è u sistema di e priori di a vita di a donna si sò furmatu, cù pressione psicologica superiore da l'ambiente di a crianza. In questu ambiente, u zitellu riceviu ancu e primi guideri psicologichi fundamentali per u matrimoniu incondizie nantu à l'adultu.

Sensu di pruprietà

Un altru ragioni impurtante per u vulema di a donna di marità hè un sensu di pruprietà. Questu ùn hè micca nantu à a prupietà d'un omu, per elli si maritanu, i motivi egoista ùn avianu nunda di fà cù questu. Hè nantu à l'omu stessu, ùn importa micca quantu vulgari poverà. Parechji donne crede chì, maritare, avè u so maritu in a pruprietà. Ci hè ancu un altru aspettu - chì, da u momentu di u matrimoniu, un omu ùn principia solu à a so mòglia è à nimu. A donna hè preoccupata chì un omu ùn hè più oghje à qualcunu, ma solu à ella solu.

Stu fattu hè spiegazione simplici: u sensu di pruprietà aiuta à una donna per sultantu u sensu di teme di perderà un omu amatu. Sì avete vistutu un pocu più profunnu à u subconsciousu di una donna, u matrimoniu, in u so avete, hè una una seria decisione chì determina u cursu di a vita futura, omi è donne. Tali decisioni permettenu a planificà a famiglia di a famiglia di famiglia for years ahead, chì dà un sentimentu di cunfortu è stabilità in u futuru, in l'implementazione di attitudini umani, vaccinati da a zitella.

Qualchi raggiuni di u passione di u matrimoniu pè e donne, hè bisognu di capiscenu chì e persone anu una prupietà spessu per spediri un pensamentu wishful. Una vita cuntenta cù una persona estimata hè pussibile senza u matrimoniu, u inversu hè ancu veru. No tutti i matrimonii sò cuntenti. È più di cinquanta percentile si sò sfruttati in i primi cinque anni di vita di famiglia. A vita famigliali implica un travagliu duro nantu à sè stessu, u maritu è ​​a mòglia, hè una lotta cù u vostru ego è una constant search for compromises.