A pubertazioni prima in i zitelli

Ogni nanna in u periodu di maturazione devenu visità u ginecologu. A primu viaghjaru esse menu terrore esse à dì à a vostra figliola cose d'aspittà. Tutti i ghjorni avete osservatu cumu a fede si face una ghjovana donna. Avete digià annunziatu cù a so ripubbricante assai volte. A fine, hè u tempu di visità u ghjinògliu per a prima volta. Di sicuru, per una zitella in crescita questa ponu esse una situazione stressanti - avete bisognu di sputà, pusendu in una presidenza ginekologica ... U Vergine hè abbastanza naturali. Un adulescente dubta a risponde intima. Aiut a vostra figliola in questa situazione difficili. Spiega perchè sta visita hè cusì impurtante per a so salute. Annunziate nantu à quale ella puderia esse dumandatu in l'uffiziu, è cumu serà analizatu. A pubertazioni prima in i zitelli hè u nostru tema di l'articulu.

Quandu hè u tempu d'andà

Claramente una certa età, quandu a zitella avia passà à u ghjinògliu per a prima volta, nimu. Se si sviluppa correlativu è ùn si sò osservatu disgrazia, pudete attu à u duttore à circa 17 anni. U duttore verifica chì i so genitori è i petti sò sviluppati bè. Ma certi volte una visita hè necessariu è à una età più premia. Per esempiu, in i seguenti casu: se a figliola hè prufonda i sagnante durante a menstruazione; se u mensu hè moltu doloru; si i rotuli trà e cose sò troppu curta o troppu longa dopu à dui anni da l'apparizione di a prima menstruazione. Assicuratevi di piglià a vostra figliola à u duttore se circundava 16, è u mese ùn hà micca iniziatu. A ragiunaria pò esse difetti in u sviluppu di l'organi genitali, e malatii tiroidali senza trattamenti o altre disordini hormonal. A cunsultazione hè ancu necessaria, se u zitellu hà prublemi persistente di a pelle, l'acne, a perda di capelli severi o, à u cuntrariu, a so assenza. Un altru sintimu significativu hè a pruduzzioni abundanti è prucezioni in a regione perineali. Infezzjonijiet bacteriale è fungali pò figurà ancu in una piccola rapida. Pìglia a to figliola à un ghjinògliu si pensa ch'ella vi va a principià una vita sessuale, o se sapete chì questu ghjè accadutu.

Comu sceglie un medico

A prima volta hè megliu per andà à un ginecologu pruvucatu, chì serà capaci di stabilisce u cuntattu cù un ghjovanu pacienti. Hè impurtante chì a prima reunione si trova in una atmosfera amica. Allora a figliola serà più faciule per vendu a lotta. A menudo, l'impressione chì resta da u primu cuncordatu cun un ginerculu determina l'attitudina à tali visiti per a vita. Sì a figliola ùn hè micca 18, puderete andà à un ghjinògliu pediatricu. S'hè specializatu in u sviluppu giuncològicu è pò truvà facilmente un linguaggiu cumuni cun una zitella in crescente, perchè capisce a so psique. I picciotti sò più vergogni à trattà cù una ginèggica femina. Ma a figliola deve decide per ella, quale prefrega. Sì a zitella hè un minore, hè a presenza di un guardiastore legale. Best of all, s'ellu hè una mamma chì a so figliola tenuta una bona relazione.

Chì avete bisognu di sapè

Annunziate a figliola chì u duttore se dumanda un pocu quistione. Puderete in casa scrivite tuttu ciò chì necessite nantu à un pezzu di carta, per ùn scurdate di l'infurmazioni pinsamenti necessariu in l'uffiziu. Una zitella tocca bisogna un calendariu di u mesi. A figliola avarà sapè quella chì: quandu era u primu mesi, quantu sò l'intervalli entre a menstruazione, quantu longu duranu, quantità chì sò abbastanza, quandu l'ultimi mesi si sò stati, s'ellu ci hè qualchì praticà prima o durante a menstruazione (per esempiu, u dolore, facci). Fate chì a so figliola hè stata fatta in una zitella, sia di piglià qualsiasi medicazione, per sapè d'alcuni allergii. Idda avissi bisogna sapè s'ellu ci era qualunque malatia femminile trà i membri di a famiglia, in particulare u cancer di mama o l'òrgani riputtivu. Pidianu à pensà chì ellu vulete dumandà à u duttore ciò chì interessa o preoccupa.

Cumu hè a inspezione

Durante a prima visita ùn hè micca sempre avvene, avete bisognu di un esame nantu à a presidenza ginekólica. Sì a to figliola ùn ùn micca moltu, un pocu quistoni è una ultrasound di rutina basta. Hè esse rializatu si tutti l'urgani riputtivi sò devenu sviluppatu è funzionatu (prima di l'esercitu a buca di a zitella deve esse cumpletu). Annunziate a figliola chì u duttore mette à scopre examinerà i so senu. À u listessu tempu, avete a sapè à fà cum'è nantu à l'avvene. Frà tutte l'altri cose, u duttore se dumanda s'ellu hà principiatu u sessu. Se a risposta hè "sì", a zitella sera scritta cù un vechju speziale - una stigazioni chì u medico inserisci in a vagina. Allora u duttore hà bisognu à vede s'ellu ci sò cambiamenti sospetti in a vina è u cervice. U ginecologu compru a verificà a cundizione di l'utru è i ovari. À questu ghjornu, ellu inserisce dui servitori in a vagina, è cù a seconda manu presa ligera nantu à u stomacu. In una vergine l'esaminazione si svolge solu per l'anu.