Vita dolce: quandu si cilibreghja i Spas di Miele

À aostu, ci sò assai vacanze russa, una di e quali hè Spiegazioni Mele. In i vechji ghjorni era cresce chì dopu avè l'abi ùn sò più dolci sapi è utile, perchè e fiori ùn sò micca cusì riccu in u nettaru è sustanzi suttili. Hè per quessa chì e persone pruvatu di cullà a racolta cumprenda prima di a data di u mumentu, per suntate a festa di più di l'estiu è di pruvà nantu à u melatu per tuttu l'annu.

Mel Spas 2016: quandu puderaghju pruvà meli?

Sicondu u novu stilu, u Salmu di Miele hè celebratu u 14 di Agostu, cumpresu in 2016. Di questu ghjornu, l'apicultori sò pruvatu à cullettite u cultivou tutale da i bugni è preparanu da u almacenamiento. Hè statu stata creata chì ghjè da questu ghjornu pudete manghjarè è cumprà u meli, perchè assorviu tutte e sustegueri utili di e vitturi d'estivi cugginati da l'abi. In fattu, hè a quintessenza di l'estiu, per quessa hè capaz di cure parechje malatie - grippa, malatia respiratoria aguda, garganta di grigia, runny nose, malignità è solu un oliu d'ochju o splei d'invierno.

Per tradizione, solu u meli chì era cunsacratu in a chjesa hè cunsideratu à guarisce è "ghjustu", perchè i servizii seranu in eclesii Ortodoxi in a luna di miele. Ghjè cun elli in a prima matina è principia a celebrazione.

In stu ghjornu stessu in u 2016 se celebrà u Salvadore di l'Assicurità Dimustrante - i sacrificadori cunsacreranu l'acqua in pani è cagiegli di l'acqua. Sta data si chjama Spiropulante Wet o Spas d'acqua, è si crede chì a matina dopu hè un roghjuncu miraculu chì ùn pò micca solu guariscenze malatii, ma ancu dà bellezza, vivacità è limpià l'anima di i peccati.

Tradizzioni di una festa dolce

Quandu i Spas di miele venenu, a persone di felicità à l'altri è tradiziunale aghjunghjenu i picculi fagottini cù una dolcezza consacratu. Questu hè assai simili à l'scambiu di trompi da Pasqua, è da chì i pòpuli slavi sò sempri generosi è amici, i vacanze fanu un pensamentu unicu. Quandu i apicultori ponenu u melu è a cresia per a santificazioni, danu una parte di a racolta à i zitelli è i poviri chì si sò stati à u porch è dumandate l'limosina.

Una altra maravillosa tradizione di u Salvadore hè a preparazione di cuttings dolci incù i granuli di pepite. Per questa raghja, a festa di a melita hè ancu chjamata Makovei. I Rolls sò preparati da a pasta di levitu per u melatu, è in nterra si trova una quantità maiò di fragrant poppy. A tavola festiva hè chiuppatu cù dolci dolci - rospi pitturale, rosati in u melatu, ogni tipu di panini è dolci ochevova (prugne di granu cù pasci, nocere è pisci pomi, speriti cù meli).