Caprice è histerefriti

I figlioli in a vita di i so genitori occupanu u nostru ghjocu più impurtante, ogni babbu tene da dà u so figliolu benamatu u megliu, chì ùn anu micca ricevutu in a so zitiddina. Amiamo, valutate, prutegge i nostri zitelli, avemu aduprà da fà aghjustà in tuttu. In ogni modu, invece, contru à i nostri gustati, i tempi di l'umani è di e tantrumi, in u quali parechji sò persu, in a maiò parte di i casi, in momenti d'histeria, i genitori pruvate per piace, quasi parlante, andonu contr'à e capricci di u zitellu.

Sicondu i cunzulenzi di i scientifichi è i duttori di i neuropathologues, a histeria di a zitella hè nunda, ma una manifestazione di una forte aggressione, furore, irritazione è ancu dispramentu. Stu scoppiu emutivu hè accumpagnatu da chianciallu, chiancennu, i manichi caòtics di u corpu (armi, peri, testa, troncu). A volte durante a temperatura di u zitellu histericu, a faccia torna rossu è si facia macchiatu. Causes di a histeria di a zucchería pò esse un fallimentu per risponda à i bisogni e i desideri, parechji zitelli sò histerugichi in i posti di usu cumuni, per esempiu, tendini, mercati, ospiti, kindergartens. Sutta tali circustanze, l'emergenza di i stiteri (pùblicu pianu), i genitori pruvate di calmà l'zitellu chì pruponenu in tuttu, ma questu hè un cumpurtamentu imprudente di i genitori, perchè i zitelli utilizanu l'histerefichi solu per u scopu di uttene u vulutu è solu in l'assistenza di l'especettori.

Caprice è histerefichi principalamenti ùn sò micca freqüente in u cumpurtamentu di u zitellu, ma u percentuale perchè i zitelli chì palesanu l'histerefratici cronichi, pò esse pruvucati per una mancanza di fami, debilitatu da u sistema nervoso, a mancanza di u sonnu, u travagliu, l'ambienti pocu insulenti in u primariu in a casa. Ricurdativi, hè assai impurtante chì u to figliolu hè fiscinatu.

Quandu ci hè una histeria di u zitellu in casa, parechji parenti utilizanu u metu di soppressà u zitellu, l'adulte susciteghja a so voce, insultenu, ameini fate di dannu fisicu, è in certi casi anche à i so picciriddi. Cumu per evitari di a parentela errone, u cumpurtamentu di i genitori in questa situazione? A risposta hè simplice, u principale chì u parente vole à calà, vai in un altru stanza, rudely stasera a tempesta, feste u tè sapone, chjamà u zitellu o sull'altra sola, offre à lavare è sopra u nasu, pigliate un libru di i vostri fàuli fanti è leghje à u zitellu, è quandu ricerete tè, fà u tè cun u zitellu. Eccu avete vistu u zitellu stessu si calmonu, solu micca in nudda manera ùn ùn spiecanu cun ellu, ùn dumandate micca u pirdunu.

In a pràtica di i medichi, ci hè un fattu chì i zitelli d'una à cinque anni sò più propensi à ipertorii fisichi è histerefichi. I figlioli di età maiò hè più tranquillu nantu à i fatturi chì facenu, mentre chì anu capitu chì i genitori ponu spende, puniti o privati ​​di documenti. Quandu criendu u zitellu, avete bisognu di spiegà è motivate a vostra cumpurtamentu più freti in questa o questa situazione, spiecanu à u zitellu chì pudete ghjunghje à u vostru scopu di modu diffirenti, per esempiu, meriteghji, è micca necessàbbilamenti capriccioso è fendu historique, perchè un cumpurtamentu pocu ùn fate micca qualcosa. Inoltre, quandu u crià u so zitellu, hè impurtante per cumprenderà è apprezzà, perchè ùn pudete impedisce è calmu di u zitellu di u zitellu, cuntattate specialisti qualificati chì aiutanu à u zitellu è si capiscenu in u tempu. Dopu à quandu, a negligenza è a negligenza di a situazione scritta pò diri à cunsiquenzi negativi chì se manifistarà in l'età maiò di u zitellu.