Cumu crià un ziteddu bè

Oghje, sfurtunatamenti, "ghjovani muderni" hè autore voluntatu, orgogliu, disubbidienti di i genitori, micca rispettuosu di l'anziani, incapaci di travaglià, apprezzendu solu soldi. Cu orruraghju à circà una tale giuvani, ogni mamma amata pregunta quantu per fà una bona persona di un zitellu? Cumu crià un ziteddu bè?

"Per fà affari à un ziteddu" hè simplice è à u listessu tempu ùn hè micca faciule, ma ogni principale pò fà, solu qualchì sforzu necessariu.

A parola "affettu" hà un cuncettu generalizatu, cum'è a parola "felicità". Una persona hè felice cù cunquistata u cimigghiu di Everest, l'altru hè felice avutu acquistatu un appartamentu o un caru, u terzu hè felice simplifiche à diventà un papa.

Per una persona, curaggiu di i genitori hè amori, per una altra amare hè di ei amici, per u terzu - per fà da u so appartamentu un favuriu per i cani stari è i misgi. Comu si vedemu tuttu hè diversu è avè i so limiti è i criterii.

Pruducia da questu, u primariu di u primu di primura, hà bisognu à spicciarii è per ellu stessu determinà ciò chì a parola "omu bonu" significa per ellu. Fate un ricordiu per sè stessu, scrivintendu e vostre cunclusioni.

Un parente rispunsevuli è carentile chì capiscenu chì i zitelli trà e età di l'oghje à cinque ùn facenu micca ciò chì sò dettu in parolle, ma ripetite l'azzioni di i so genitori. Stu piriuu per i genitori hè bè, perchè sò indiscutibili è auturità assuluta di u so ziteddu, affinch'elli ponu influenzà assai u cumpurtamentu di u zitellu. Per quessa, avete bisognu di diventà un "standard di benezza" per u so zitellu. Eppuru, deve esse ricordati chì v'hà vindutu un tempu quandu parechji i ìduli saranu l'auturità per u so zitellu, è a vostra alleanza si passeranu à u fondu, per questu valenu ogni effort è sè stessu per alcuni i normi chì portanu in u vostru zitellu.

Ogni parente chì perseguite l'obiettivu di crià un bonu zitellu deve ricordà chì ùn ci hè bisognu di stimulà l'egoismu infanzia, chì hè una carateristica di tutti i zitelli. Inoltre, u zitellu ùn deveria micca esse assudatu per dà rigali permanenti. I rigali permanente sò un tipu di "sindromu sick", chì si spessu observatu in quelli parenti chì vedenu u so ziteddu rara raramente, cumu travaglianu assai è fendu cura à u zitellu cù ghjoculi è altri rigali. U peppu di tutti, quandu a presentazione di u donu hè accumpagnata da e seguenti frasi: "Eccu ciò chì a to mamma hà purtatu! ¡Mamá te ama mucho! "Ou" Run faster to dad and see what you bought you! ".

Sè amate u vostru zitellu, hè impurtante per infurzarlu u principiu - per dà rigali hè sempri più piacevuli cum'è crescenu. Hè assai difficult to instill this principle, perchè a maiò parte di i zitelli sò soccupate solu nantu à elli, in i so desideri, cusì a frasa "questu hè per voi, pigliate o vogliu à voi" sona più melodica è più piacevule per elli chì a parola "dà à l'altru o dà." Sè decide di cumprà u so zitellu un ghjocu prezzu, pudete trattà cun ellu, dà un altru enfasi à un altru figliolu è micca necessariu un amicu. Pò esse u zitellu di u vicinu, un zitellu da una famiglia di iri riti, un zitellu chì ghjucanu à u duminiu. Hè assai impurtante chì eletta u ghjinuu ch'ellu duverà. Stu principiu principia sempre sempre. Pudete ancu applicà stu principiu à e vistite novu.

In u zitellu hè ancu impurtante furnisce l'amore à i boni scritti. Per esempiu, si cumprà un caramelu, fruttu o altri dolci, puderà arme cù u zitellu chì ellu cumportà cù quelli zitelli cù quale ellu ghjocu in u patiu. Insegnite un zitellu per daraghju sempre è in ogni locu è da puderà crià una bona persona in questu ùn sarà micca difficili.

Hè impurtante chì ci hè a cumunicazione trà noi è di u zitellu. Scuprite è dite à i vostri filleisti è storii nantu à i boni piacè, chì ci hè una lege in u mondu "ciò chì palesa una persona, da ellu hà rimpruverà". Per fà a qualità scritta in un zitellu, hè impurtante intervene in a vita di u zitellu, per amparà cù ellu u mondu circundante è a leia chì si sò in ellu.

Sow in u to figliolu u amori è in u tempu vi cresciarà una persona decente, bona è bona, è sia d'esse fugliate di elli finu à a vichjàia!