Esoteric contà a manera di rimpiazzà corre ughjettu à a vigiglia di l'annu, cusì hè cumprata

Desideriu, cuncipitu nantu à a vigiglia di l'annu, saranu forsi veramente. Hè veru o micca? L'atmosfera di pre-festa hà dettu crià in i miraculi di i zitelli è adulti. A mezanotti di u 31 di dicembre, u tempu pari esse rinviatu. Parrannu in u linguagiu di esotericistichi, un furore eccettu (gruppu d'infurmazioni energetichi) hè furmatu, ciò chì favurizeghja u flussu di l'energia di ogni propiu prugettu. Per quessa, a probabilità di rializà u scopu di a vigilia di l'annu novu hè moltu più altu ch'è in ghjorni ordinali. Ma no tuttu hè cusì simplice, u meccanicu di a materialisazione hà cuncipitu anch'ellu a so propriu caratteristiche.

Correge u desideriu

Ci hè un certu regule, sottu a quale a probabilità di rializzaru u gustu aumenta assai volte:
  1. A prughjettu hè deve esse positiva. A vigiglia di u Novu annu ùn pò micca desiderate u malu à l'altri - avarà turnatu in granni problemi per a persone.
  2. Eliminate a negazione è a partícula "micca", è dinò qualchì strumentu crìticu ("in ogni casu", "à ogni costu" "per ogni modu"). Per esempiu, invece di a frasa "Ùn vogliu micca esse cundottu da u travagliu" hè megliu utilizà a parola "Vogliu cuntinuà à continuà a travaglio in l'affari" N ".
  3. Desireu deve esse specifiche, ùn cuntene conceptu astratti è ambigdità. Per esempiu, ùn sò micca sognu di riunione cun futuru maritu, ma di un felice felice. Formule a vostra dumanda in i paroli è i sentenzi semprici. Un vulintà simplificatu è cumprèvule hà più crescenzi di a materializazione chì cumpone d'strutturi di parolle complexe.
  4. Visualice a vostra brami, creanu una stampa luminosa è detallada in a testa.
  5. Evita formulazioni chì cuntenenu parechji dumande simultaneamente. Invece di guessing money for the purchase of a car, desideru a volta u carru di i vostri sogni.

Tecniche di l'annu simplici per cumprendi i deserti

Dopu chì dichjarate claramente a vostra intenzione, scrivite in carta. Questu avete da vene più vicinu à a materializazione per un passu più. Pudete puderete prufittà di una di e tecniche di l'annu novu chì accumincia u mecanismu di cumprà i vòsi in forza sana:
  1. U modu classicu Mentre i campanile sò stati culpiti, avete bisognu di rimettici a vostra vulete per un pezzu di carta, u pusendu nantu à u focu è lampate e cinni in un vetro di champagne. Cù l'ultimi golfi, beie u cuntenutu à u fondu. I cunsiglii di i esoterichi:
    • hè desideriu chì esse in un statu sobrio;
    • incendi à un pezzu di carta da una cannila russa (per l'amore), biancu (per a salute), verdi o oru (materiale desirs);
    • Mentre pudete esse champagne, imagine chì u scopu hè stata cumpletu.
  2. U modu europeu (distribuitu in Spagna, Italia, Portugallu) A tecnica di u novu annu hè in e roote europei. Sottu à a battaglia di i campani unu deve avè avutu u tempu di manghjà 12i rapi alternativamente, chì simbuliscenu l'abbundanza è a prosperità. In ogni unu di elle pudete falla un desideriu o desideriu cumprà un di i più amici secreti.
  3. Metu cù un ghjocu di Natale Natale. Uni pochi ghjorni nanzu di l'annu novu, vai da compra è cumprà un ghjocu di l'arburu di Natale chì megliu per u vostru bramatu. Accussì à a mezanotte da u 31 di dicembre, ci vole à pappà nantu à un arbre di Natale appiccicatu in u locu più prominente.
  4. Un modu cun una linchiera chinesa Stu mètudu hè d'utilità à quelli chì anu una lista sana, inveci di un desideriu. Avanzate, fate è decoranu nicely, pò ancu subscribe below. Dopu à mezzanotti da u 31 di dicembre, andate in a strada è principià una linzola chinesa celestone cù una lista desiderate anne. Fate cù un ochju, finu à l'altru in u celu, è solu à turnaranu casa.

  5. Metu Gourmet Dopu chì avete furmatu u disertu, pensate di a so rappresentanza simbolica in unu di i platti culinàries. Per esempiu, una insalata in a forma di una macchina, u cutaghju in forma di una nota di soldi, un cœur-cœur, etc. Avete bisognu di manghjà, ma di manghjalli un pane hè megliu in una grande cumpagnia. Sò micca dettu qualcosa à u fattu chì questu trattu hè d'impurtanza especialità per voi.
  6. Letters à mè stessu o à Santa Claus Questu metu in certi prugrammi una persona. In una lettera à sè stessu da u futuru, pudete scrive nantu à cumu l'annu passava (avanti), chì hè stata assicuratu è ringraziate l'universu per i nostri felici. Sieghjani a lettera stampata sottu l'arbre nantu à a vigiglia di l'annu, fate agisce finu à a fine di i vacanze. Puderete sguassate cù i ghjuculi è tinsel until the next December 31.
  7. Aiutà l'Elementi Sicondu i psiquichi, dumandendu aiutu à i vostri elementi hè un modu efficae di cumprendi i prudutti. Aduprate tecniche simplici nantu à a vigilia di l'annu:
    • Quelli chì appartene à l'elementi di u focu (Aries, Sagittarius, Leo) necessitaranu una cannila di u culore giustu (aranciu - furtuna, rosa - amore, blu - paci è armunia). Hè bisogna à esse ghjustu à a mezanotte da u 31 di dicembre, quandu vi dassi u vostru vulete in alta. A candela ci vole à creda in fine.
    • E persone chì sò prutetti per l'Acqua (Cancer, Piscis, Scorpio), facenu un desideriu di un beviu. Fate a vostra buttula preferita cù u più bellu videmu è sottu à u chiming clock sussurate nantu à u vostru gustu. Allora ci hè bisognu à avè u tempu di colpi u to vetru è i so cuntenutu, presentendu cumu si realizà u so sonu.
    • Unu di i simboli di a Terra hè una munita. Serà necessariu per Taurus, Capricornu è Virgo. A vigiglia di u Novu Avete bisognu à ghjucà una munita in un vetro cù champagne, fate un desideriu è edite un bevande.
    • Quelli chì appartene à a Forza Aria (Gemini, Libra, Aquarius) avè bisognu à apre a finestra à a mezanotte è briunate u so desideriu. Ùn àbbia paura chì vi sarete intesu - à questu tempu nantu à a strada si pòrtanu focu è petra fugliali.
  8. Una buttiglia di champagne Una buttiglia vacche di champagne pò ancu diventà una strumentu per cumprendi i prudutti. Hè bisogna solu l'buttiglia chì hè stata aperta à mezanotte u 31 di dicembre. Pideti in pezzi di carta cù i so desiderate, imbriccà è oculve finu à l'annu dopu.