Interior trends of autumn-2016: part one

Suntennu i risultati di l'esibizzioni primavera-estiu, i diseggiani furmate una lista di ricerca di tendenzi chì sò pertinenti per l'internu mudernu. No exotic - tutti i cunsiglieri prufessiunali sò assai pratichi è universali.

L'apustu à u minimalismu ùn anu perde a so popularità - questu hè applicatu à a paleta di culore. In favori di sfumaturi ricchi di grisa è verde: quartz, grafito, argento madre di perle, chartreuse, malachite. Queste tene pò esse cumminati cù l'altri o diluziati cù accentu brillanti.

L'estetiche di u postmodernismu ghjucà un rol decisivu in u moddu designu-2016. In a so forma pura, stu stilu hè troppu anarchisticu è sprissivu, ma i so motivi individuali sò perfettamentu in u spaziu luminoso. Elementi decorattivi di formi geomètrici insosicidi è stampi variegated sò una scelta excelente per l'intellettuale cun u sensu di l'umuri.

I mura di sali hè un tributu à l'arti di l'identità. L'armatura Laconic ùn pò micca tollerà u splendore fanciful è l'abbundanza di mobili, ma sò assai supportivi di l'opere di stile insulatori. Volumetric tile, gesso o panni 3D cù mudelli cunveidi - una nova splicitu stylisticu di i decoratori.