Cumu pò cumportanu in una nova classe?

A transizione à una nova scola hè sempre un scossa psicologica per un ghjovanu, per esse esatta, un ghjovanu. Ogni pienze crede chì avete bisognu di cumportu in un novu equipu per ch'ellu vi accetta. Ma, in ogni classa nova i so règuli, a jerarquia è assai più. Cumu si pò esse in a classe, quandu vi vene per a prima volta? Cumu si comporte in una nova classe, per esse accettata, è ùn avete micca diventatu un pezzu?

Allora, cumu si cumportanu in una nova classe? Quandu avete aperta a porta è cumpariscenu davanti à un novu colettu, voi, sicuru, sò tutti apprizzati. E persone interessate in a vostra aspettu è u vostru caratteru. Perchè qualchissia, u primu hè impurtante, ma per quarcunu, u sicondu. In un novu gruppu, avete, sicuru, avè amici. Ma, ùn spiranza chì tutti in l'aula seranu amatu. Ùn si scurdate micca chì e persone in a classe sò diffirenti è ùn sò micca tutti quelli cun caratteri. A vostra cumpagnia in u novu gruppu ùn hè micca per fà fà tutti i ghjorni, ma per vede l'affa sicuttu chì ùn site micca perseguitatu o insultati. Cusì, inizialmenti bisognu à esse cunfidendu. Certu, nuddu si parleghja di a fiducia in l'autore, in a quale una persona si cumincia di cumportanu cum'è se ellu hè un "navile di a terra". Ma, per andà in una nova classe, cù a testa, e caccia l'intornu, ùn hè micca necessariu, in ogni casu. A ghjente hà bisogni à capiscenu chì u rispettu è rispettanu.

Ùn vulemu guardà è guardianu silenziu. Comunisci è ùn anu micca paura di principià a cunversazione. Eppuru, ùn avete bisognu à esse intrusivulà è per piglià tutti cù l'histoire interminisimu di a vostra vita è i vostri amichi. Questu pudete fà quandu avete amici chì veramente interessa. U primu ghjornu, ci hè bisognu di cunfinate per un amicu, di parlà à un vicinu o à un vicinu nantu à un desku di scola è pruvate per esse quellu chì u capimacherà hè in a classe, ciò chì sò l'amici sò, se vulete entre in una sucetà o solu volenu à trattà normalment. I colectivi sò diverse. In certi, i principianti sò accettati cù gran discretizzioni. Ci vole à preparà per questu quì è esse capaci di difende. Di sicuru, ùn avete bisognu di pruvucari un cunflittu in u vostru propiu. Ma, siddu vi vede chì vo vulete umiliari o insulte - ùn si lasci. Ancu s'ellu ùn favurisce micca chì ùn avete micca tuccatu, se comprende chì pudete darete un rebuffu degnu è ùn sò micca paura di qualcosa. Inoltre, in questu modu, guvererete u rispettu di e boni pratiche chì sò in ogni squadra è ponu diventà i vostri amichi.

Sì sì erudite è cunnosce assai, ùn vi manca sempri sta classe è i maestri. Di sicuru, sè se dumande - rispose è guadagnà le qualificiu boni. Ma, in nisun locu, ùn pò micca d'interroterà i cumpagnie di qualità, sempre sceglite a manu quand'elli rispundenu è ùn fate micca ricurdà quarchi cosa. Hè megliu, se puderà, dite à a persona a risposta. Ùn puderete micca perde, ma e persone seranu capitu chì site prontu à aiutà è pudete cooperà cun l'equipazione, è micca fà tuttu ciò chì hè solu per sè stessu.

Ùn avete mai cambià u to stile di vestitu, sè ùn vi piace micca i vostri cumpagni. Anu sempre esse e persone chì vi daraghju à voi per quale sì. E se si, sottu a prissioni di l'altri, cumincianu a vendita di a manera di gustu, si trattanu di voi cum'è una persona chì pò esse cuntrullata, è fà cun elli ciò chì vulete. Rispettate chì ovveru ùn fà micca guadagnà, ma sarete solu u "sei" di u più forte. Certu, ùn vogliu micca chistu. Dunque, ùn rinuncia micca solu per quandu qualchissia hà vulutu. Certu, ognunu voli cunghjuntà à un squadra nova, ma, ùn avete bisognu di fà questu, à u detrimentu di a so dignità è l'orgogliu propiu. Avete bisognu chì ogni persona hè diversu. E persone intelligente è persone boni entendenu cusì è apprizziate in l'altri. E si qualchidunu vulete turnà in una massa grisa o u clone, a ghjente ùn hè micca degnu di l'amici cù voi, è i vostri esforzzi volanu.

Ùn hè mai bisognu di discussione l'ordine cù i novi cumpagni di a classe in l'aula è i membri di l'equipa. U fattu hè chì pudete esse un gossiper o pudete pacà e persone per contru stessu. Ricurdativi chì, spessu, a prima impressione hè in burlatu. Puderete averà e persone chì, in fattu, ùn sò micca boni. È quelli chì puderanu veramente amici veru per voi, site contru à sè stessu. Cusì, pruvate d'eseguite, oghje è ùn vene micca in discussione di qualcosa. Ricurdativi chì sti pirsuni anu studiatu durante u longu pezzu, anu da pudè parlà cose sbargate nantu à l'altri, cumprate è fà a pace. Ma s'è dicerete qualcosa bellu, ghjustu u vostru spinu. Per quessa, hè megliu à fà chjude è di guardà da ellu. In certe volte, persone chì si parlanu pocu è sapendu assai, sintinu più bellu. Tutti pò capisci chì si pò esse fiducià è rispettuosu. Ma, à u stessu tempu, quandu a ghjente ùn si dice micca assai di l'altru, l'altri ani pochi palangenti di a prissioni, perchè ùn anu micca bisognu di offre in ogni cosa o furzate à fà qualcosa. Dunque, ùn avete mai apertu immediatamenti davanti à e persone, ancu s'elli gustate. Avete sempre bisognu di tempu per capisce chì tipu di persona hè veramente. Cusì, pruvate di cunfurmà.

Ma questu ùn hè micca significatu à tuttu ciò chì devenu esse distruchendu, sullen è ùn cumunicà micca cù e persone. À u cuntrariu, se pudete esse l'ànima di una cumpagnia, amuse l'altri è trova temi per a cunvegazione - utilizate questu. A ghjenti appruveriscenu i quelli chì puderebbe animà, inventate qualcosa, esse uriginali. Solu ùn avete micca da pruvà piglià a pusizione di un capimacherà cù tuttu u vostru pudore, se tali hè listessa dispunibili in l'aula o in a demucrazia culliguala è ùn hè micca un guvernu apparentu cum'è tali. Se e persone volenu, in u tempu, avete sentu chì elli stessi, sapienti o sveltu incontru à u rolu di capimachja. Ma, finu à questu avvene, ùn pruvate micca di pruvucalli micca chì site megliu. Questu hè assai disgrazziatu, in particulari di quelli colectivi induve sò tutte e ugualità.

Per entra in un novu gruppu, deve sempre tene di stà stessu, ma, à u stessu tempu, amparate à truvà una lingua cumuni cù altri carusi. E, più impurtanti - ùn anu mai paura di qualcosa. A ghjente, cum'è i cani, u più chì sentenu micca paura, più pricate. Se u novu ghjugnu capisce chì rispettu u stessu è altri, è ùn temenu à nimu, ùn hè micca ghjustu micca diventatu ghjornu è truvate boni amici.