Cumu insignà à un zitellu parle bè?


Ùn sì micca felice cù cumu u to figliolu dice: a mità di e lettie ch'ellu ùn ùn pronuncia micca, u finale di i persponi editi, lisp. È ùn cunnosci micca ciò chì facenu cù questu è quale si cuntene prima. Ma a risposta bona hè à u psiconeurologista di u zitellu. Hè stu spicializatu chì pò assesioni immediata a l'evoluzione neuropsicologicu di u zitellu, distingue u parolle di lingua-legata in età normale di i difetti di parlà è, se pensa necessariu, mandà à u speech therapist.

Unu di l'espunenti più impurtanti per un zitellu di l'età di "cunversazione" hè un logu terapeuta. Sapere cusì cun formule per insignà un zitellu per parle bè. Parechji genitori pensanu: "Ùn ci hè bisognu di vultà in un logu di terapeuta. A fine, a salute di u zitellu ùn depende micca da esse a pronouncia a letter "p" o micca ". Iè, a salute fisica ùn hè micca dipende. Ma i suciali - anu sempre cusì. Dopu tuttu, cù a dizziunariu hè direttamente direttamente à a relazione di e custruzione cù i pari, educatori, è po cù u maestru. I parechji sò assai impurtanti per sapè l'egei di u sviluppu di u discorsu di i zitelli, cusì chì a dialogu cù un spéciale hà da esse significante.

In u corsu di duie mesi, u zitellu hà principiatu un stage originale di a preparazione per u sviluppu di u parolle. In solitu, u primu dopu a pezziunà articuleghjate u gruppu di sonu, pubblicatu da u zitellu, hè chjamatu colibri. Da u partitu, pare chì u zitellu canta. Ma questu hè u so primu tentativu di parlà correttu, u so discorsu embriuniu. U primu zitellu apreva i so vucali vocale (a-aa, y-yu), più tardi, da 2-3 mesi, i sonu cunsunanti (y-yu, m-ii) sò strappati in questa cantante, è e vucali già participanu micca micca ind'è individuale, ma sò assuciatu in varii variazioni (eu-s, a-her).

À quellu mese, u caprettu s'assumiglia à una petite pastore chì chjude una pipa: al-le-lyy-lyu-ay. Un tali passatu è dettu u nome corrispondenu - in modu di una pipa. I primi ghjorni hè assai curtu, ma à u tempu si ponu più cunfidatu è longu. Questi sappeli ùn portanu micca qualcunu significatu verbal, ma dicenu chì u zitellu senti bè è hè pusitivu.

Cunsigliu. Questa hè l'età quandu avete bisognu di espansione a vostra cumunicazione cù u zitellu, parlate cun ellu finu à u più pussibule, pruvate à invià so amichevuli, alegria vera, un sonne, risata. Hè necessariu cù l'aiutu di varii sucietà à domiciliate a so attenzione, necessariu di chjama ogni ghjornu. Questu hè l'unicu modu per insignà à un zitellu per parle bè è bè. Ma avemu averiglianatu chì u zitellu ùn si trovi in ​​supertiri è u so intaressu in a cumunicazione ùn hè micca esplicita.

Da u 7-8 MONTHS l'urganisimu di u discorsu sensu accoda. Questu hè quellu tempu quandu u zitellu hè digià pudendu cunnette a parola chì sente cun un oghjettu particular. Hè digià impussìbule di capiscenu l'elementi indipindenti di parola adulta. Pudete seguità a rita di u zitellu à e dumande: "Induve hè Dà? Induve hè u ghjacaru? "- ellu viaghjerà voltu à u face o ughjettu chjamatu, fighjitu u manicu è ghjustu animà.

IN A EDIMA di 9-10 MONTHS, u zitellu hè capaci di rializà cumercii semprici: per fà "ladushki", per fogà una penna, per dà un ghjucatu. Danu capiscenu u significatu di certe parole chì scrivia l'azzioni cù l'oggetti, questu, verbi. Quandu 10-11 mesi u zitellu trasiu a l'essenza di e parolle "must" è "non", anchi si sò pronunziati senza culorazione emotiva. À a stessa età, l'aghjunte di i paroli, u significatu di quale hè intelligibile à u zitellu, righjunghje parechji dicina. U zitellu cunnosce i nomi di i parenti, i nomi di l'animali, i nomi di i piezzu di u corpu, i ghjucassi è l'ughjettu di u circondu.

U discursu attivu hè ancu attivatu di sviluppu: u gustu hè ghjuntu in babbling. In 7-8 mesi u zitellu face a parolle silbene (ma-ma-ma, sì, sì, sì, sì). Da u 8.5-9.5 mesi babble hè datu una intonazione più intransitiva, u zitellu face a imitazioni so sante chì sente in u so circondu. U zitellu annunzià per difende u listessu silabu in modu diversu, cambiant l'inttonamentu è l'accentu in un ordine arbitrariu.

Cunsigliu. Comunisci cù un zitellu di questa età hè necessariu ancu più spessu. Ùn serà micca bassu per chjamarà cun ellu tuttu ciò chì vede: ghjente à voi, animali, qualsiasi azzioni, per insignà u zitellu per capiscenu è dopu per chjamà. Pruvate incuragisce à u zitellu per cumprà i vostri dumande è i struzzioni: "Dàtene una penna", "Apertura a bocca". Ma rimpiazzà e parolle esistenti cù simplificazioni pseudo-nustriali durante a cunvegazione ùn hè micca valenu. Sì, hè più sicuru per ellu per "bibika" invece di "màquina", "am-am" invece di "manghjà". Ma ùn cunnuccerà chì sente oghje! Hè per quessa chì, partendu da spiegà cù u zitellu, solu cunfundite micca, chì ralentisce u sviluppu di u parolle di intelligenza generale. Aiuta u to babbu! Pronuncia les parolle bè è bè. Bonu, di sicuru, vale à vintu, evitendu e parolle chì sò micca troppu difficili per capì. Ùn avemu bisognu di esplicà à u zitellu chì, davanti à ellu "Westheimland White Terrier" - abbastanza da ellu è solu "cane".

Da u 10 MONTHS u zitellu ùn principia a scena di u parone di motor. E cumencia cun l'eserenza di e prime parolle. In regula, sò i nomi simplificati di parenti, nomi di l'oggetti circundante. Ùn cume micca da u clarificatu di u zitellu eccezziunale. Oghje spessu chì u cat Barsik è avu Borya amicà a bocca a bocca sonarà a listessa - Baka. Questu ùn significheghja micca chì u zitellu confunde u so avè cù u cat - solu chì u so discorsu di u tempu hè micca dispunibule.

Finu à a mità annu u zitellu usa tutti i paroli sanu cunnisciutu solu in u casu nominativu. Avà hè sempre prima di parlà di verbi è d'altre parte di u parolle. È solu più vicinu à un annu è un annu à l'annu sò i primi tentattivi di custruisce e forme più simplici chì anu un caratteru utilitaricu: "Baba, dà". À l'età di dui, u tempu di u primu periudu di dumande venga: "Chì ghjè sta?". Questu suggerisce chì u zitellu hè interessatu solu à u nome di u subjecte, nò in i so prupitati. Girls, per a via, u discursu di maestru di motoru hè datu più faciule è hè più sicuru di i carusi. Solu ùn pensate micca chì questu ùn hà nunda di fà cù l'intruglite. Ùn hè micca cusì.

À i zitelli d'un annu à un annu à un annu in un attivu di palori usati più di 30-40. À questa età, e forze principale cresce per cumprà l'interlocutore: un caprettu per un annu è a mezza percepzione a sia a frase di parlà indirizzatu à l'omu.

Cunsigliu. Hè necessariu di attivà è spessu di chjamà u zitellu Diversi l'èmanni è l'ogetti viventi, scrive i so proprietà è l'utilizanu per queste verbi, aggettivu è altre parte di u parolle. Per chjama i so attenza à i ligami eżistenti trà elli, per esempiu: "Eccu, u ghjattu ghjovanu u latte". Hè assai impurtante à questa età per insignà u zitellu à riveia più cumplicati dumande: "Fate un lapis", "Oculta un libru". Hè necessariu pagà assai attente à u sviluppu di u so discorsu, circate di cresce u numaru di e parolle intesu è pronunziati da u zitellu. U so numeru righjunghji un annu à un annu è righjunghji quaranta, è da pocu à pocu pressu à sente à un annu à u trenta centu. E quì digià quì ùn sò micca solu nominali è verbi, ma ancu aggettivu, avverbi, altri parti di parolle. A cosa principal hè di assicurà chì u zitellu parla assai. Ancu s'ellu si esse stampatu in termini curtimichi, ma grammaticamenti hè chjucatu bè.

SOBRE U TERZU ARAVENTU, i zitelli anu capace di capiscenu a parolla di un adultu cù tutti i so pasce è i matte semantichi. U tempu vene per i frase di parechji paroli, di clausole subordinati, u principiu di l'usu di allianzii è pronomi, chì chjaramente parle di a furmazione di u munnu espirituali è intellettuale di u zitellu.

Cunsigliu. Avè travagliatu annantu à u sviluppu di u discursu di u babbu, vi tocca à l'urdinate di e parole. Li pruvate à cambià i so fini, coordonnendu parole in i sensi. Mentre chì u zitellu ùn dice micca di qualcosa, ùn ti scurdate di nutà à quale espresivu a so voce hè. Ùn hè fora di locu per dumandà a so opinion di ciò chì parla. Fate chjucu in u travagliu pensatu. Pruvate à l'incuragisce per fà ghjudicamenti indipindenti. Durante a cumunicazione cun ellu, unu deve circate di parlà a lingua puntuale, perchè u zitellu averia appressu à custruisce u so discorsu bè.

À 4-5 ANA, a fase finale in u sviluppu di a lingua hè vinuta. Questa hè l'età quandu i figlioli cù l'estasi anu escoltu stòrici è storii cù temi cumplessi, pruvatu di determinà a so attitudina à i caratteri. Sò à pudè custruisce furmate larga, currettamente grammatikamente disinfesta, è sò capaci di propiu un monologue longu.

Cunsigliu. Fate u zitellu à i libri, leghjite alcun empereza, pruvà à spurtà i prugrammi di ghjuchina, riunioni pè i zitelli. Questu avaraghju servitore bè, cuntribuisce à u più sviluppu di u discursu dirittu.

APRÀ FACCIU

A cumpagnia di u logu di u logu hè à aiutà à u zitellu aduporunu di parlà correctament, sguassate di i difetti di parlà. In una lettura individuali, u logu di a lingua parli è palesa u caprettu cumu di situà a lingua, stende i labbra, apre a bocca, prughjudi i so bugatti.

CUN CUN CUNDIZIONI DI LEGU PEDRE LESSONS

Sempre solu in emozioni pusitivi. U specialista hà bisognu à pruvà à intaressu u zitellu per mezu di elementi di u ghjocu o cumpetizione. In modu, pudete stimulà l'emozioni pusitivi. Pruvate solu per avè un diary di criatura, chì riflettarà u so avance. Senza ùn scurdate di ludà per elli.

• A classificazione sò generalmente tenuti in fronte di u specchiu.

• Ogni lezzione dura dapoi 15-20 minuti, micca più, cum'è u zitellu se prununcia rapidamente è si distingue interesse.

• Hè bisognu di dumannà à u zitellu prima di ogni occupazione per lavà e mani di mani, di cut ungliate è di ripiglià cunsuleci sterile. Duranti l'esercizii, a lingua di u palatu di dolce ùn hè micca ubbiditu, è a fiorta pigghia cù mani brutta, mentre scratch e ferite a chjuda. I ranchi sò sussentintamenti infughjati.

DEFUCCIATI IN ESSENZI DI U NESTRINI

LOCATION

Hè spessu occuruta trà e età di 2 à 5 anni. I ragiuni principali sò a inestabilità di u sistema nervu è l'esposizione à u stress (trattamentu male di u zitellu, malatìa severa o scantu brutale). Hè difficiuli di trattà.

DISLAY

In questa distruzzioni, a pronuncia di i sonni hè disturbatu. U parlante diventa più tardi bellu prus pruvince per 5 anni. Dysplasia hè meccanica è funziunale. U primu si nasciuta si u motore di parola hè in forma incorrecta. A causa pò esse trastornari cungenitali di a struttura di e labbre, mandibula è paladinu, "lipa di lebbra" o sviluppu di u mandibulariu - "bocca di lupu".

Inoltre, u sviluppu di disassia pò esse affettatu di un muzziciu incorrectu per u largu usu di u capezzolu (più di 1 annu) o l'abitudini di chuli un dito. A dis lisia funziunaria pò essa cunfurendu cun un apparatu di u mutore di un manifestu di manera nurmale ordinale. I ragioni più cumuni per questu: lisiness cù i zitelli, mancanza di cumunicazione, sviluppu suttumu di l'audioma fonemica. Di solitu queste prublemi sò solu solu risoltu dopu à e classi cù un logu in u terapeuta.

RINOLALIA

In ocasioni un zitellu pardala da un palatu forte o dudu, o hà sfinutu diphtheria. À questa distruzzioni, u flussu aereo da a larynx durante a smaura hè in u nasu, causannu viulenza di a voce è u sonu. Per aiutà u speech therapist in questu casu, hè necessariu di ricordu di prima è dopu l'operazione per correggià u difettu.