Eye Makeup Secrets

Oghji sò cunsiderate un specchiu di l'ànima. Ma per una donna, questu hè ancu l'arma principale cù a quale pudere chjorte, cridite l'attenzione è seduce. Per fà i vostri ochji cum'è sprissivu, charming è attrattiva, avete bisognu à appricà appiccicate u seguitu certi reguli. Inoltre, sapendu certi segretti di u maquillaje di l'ochji creanu una figura veramente fascinante.

Per creà un spettaculu di make-up, hà bisognu di avè qualchì ghjunghje: un settore di l'ombra, un linzadoru per creà un cuntinuu d'occhiu è una imaginazione pocu è una sperienza. Quandu crea a maquillaje, di sicuru, vale averà da a misura, altri u risultatu pò esplicita à l'altri. L'ombra sò una strumenta assai necessaria chì aiutanu à realizà tutte i totuluzzi. U forru hè necessariu per dà a forma di i vostri ochji.

Applijennu l'ombra, una donna, cum'è un retrattu di pittore, devenu creà accentu è facenu picurani chì a so faccia ghjente in una travagliu d'arti. A cosa principale in questa materia ùn sia micca di soprappiti. Una donna hà da esse elettu u pruduttu chì si mette megliu, è applica appiicatu nant'à u vernice, per chì a forma individuale è u culore di l'ochji serà enfatizata. Sì una zitella andò à travaglià o una data di cummercializazione, è hè abbastanza solu per sordi i so ochji è l'appiccicà mascara. Stu cumpostu ùn pò micca esse assai efficace, ma per u travagliu questu hè l'opzione più adattata. Se a la sera hè una spedizione per andà à un club o restuurità o hè scrittu per un altru avvenimentu, a ghjente pò esse adupratu in tuttu in a so gloria.

E regule generale per l'appiecazione di l' ochji

L'oghjaghjolu deve esse un cume di sfumezza più chjucu chì u culore di l'iris. Cusì, pudete furtificà è sfascià u culore di l'ochji. Se u cuntour along a linia di a crescita di cinghjali hè tutalmente, allura serà più efficau.

Per fà cogliri l'inziccaturi sottu l'ochji, hè necessariu di portà solu a pinnitu finita cù un lapis per l'ochji. Allora, nantu à i pezzi sottu à l'ochji, aduprà u corrector è l'ombra.

Per salvà u contellu per un perdu più tempu, pudete applicà l'ombra nantu à u liceu, chì anu un pezzu appressu. L'ùmmira abbruciariate i linii di u lapisini è i cura.

U culore di e cigliera duverà guasi a listessa scherma cum'è i capelli. Cusì, i cinti bianchi sò dispresibuli di pintà e cigliu in un culore di culuri chjucu, è e raggiuni cù u capeddu rossu puderanu applicà tonalità aranciu, marrone o doridu.

Se parlemu di l'ombra, inveci, ci anu da esse in cuntrastu cù u culore di l'ochji - a so forma si ponu enfatizatu è l'espressioni hè datu. E zuttimi bianchi sò adattati, per esempiu, ombra verdi blu o trasparenti. E ragghi di l'occhi bianchi ponu utilizà l'ombra d'oru o sante.

Aduprate un sannò grossu grassu, perchè ùn sù invistisci micca i zuccara è di aspittà fresca. L'ùmmira chiamata ghjustu bè bè è lisu nantu à i pùtevuli, sumensiammi a piacè di a crema, è dopu a siccà si trovani cum'è ombra friquenti ultra.

L'ombra saturati perli ùn sò micca appieghjatu à tuttu u settore di u seculu, ponu "prestu" "rinfriscà" a rossa interna di l'ochji, chì ricergla l'api.

Ombra brillanti è brillanti sò megliu micca di utilizà, cumu si sferisce l'irregulate è l'arruganti di a peddi.

Matirujushchie chjardi di culore di un pêche o un champagne chì anu una struttura aggradèvule, fugliate cun una pelle è fate l'oculazione di l'ochji, creendu l'effettu di i ghjovani ochji. Tali ombrezza ponu identificà l'ochji sanu o l'appiicà solu una strata fina. Se ci hè un prublema di puffiness di e parolle, pudete posà u centru di l'ochju l'ombri di u castagnu scuru di a texture matte. Questu aghjunghje a prufundità à l'aspettu, è u doblegu sarà assai naturali.

Cù l'ochji avessi, ponu utilizà l'ombri bianchi. L'ombra deve esse appiicati à u palcuscenicu di u seculu è pocu ombra.

U curamentu è u labellu d'ochju hè indispensabile per a parata d'avezza. Ùn pudere micca fà cresce i vostri ochji visualmente, ma dinò ancu à u vostru ciuffu. Per questu, u lapisu hè tenutu sottu a linea di cissà. Allora a vuccata hè reducuta è a ligna hè dipinta nantu à l'ublanu.

Per i piobuffulati bassa, inveci di eyeliner liquidu, ponu esse ombri di l'ùmmira stessu. L'ùmmira s'applicate cun una fila finita sottu i pissure. A prupietà da a prufonda di l'ochji, hè quellu, u pappu internu inferior, per dà frescura pò esse fattu cun un lapis biga. Questu anu visualmente aumentà l'ochji di a zitella.