Calendario di l'opere in u giardinu cù e stagioni

Vulete mette in piacevule è i vostri parenti cù freschi di u paniellu deliciousu da u giardinu? Cò di cura di u so crescente in u vostru ortu! Ma, com'è cunnisciutu, per coglie una bona vittura in l'estiu è u vaghjimu, hè necessariu di travaglià in u giardinu tuttu l'annu. Ciò chì deve esse fattu in l'inguernu, primavera, veranu è di vaghjimu?


Inverno: preparazione per a staciunada
À u principiu di l'annu, valuta à ricaricà l'azzioni di agrochemicals è à preparà e sementi per a simminzioni. I Seeds sò stati sceglie per almacenamiento è tamantu, disinfettati. Sì ùn hai micca sapè sè ancu avè a zucchina, vale a pena scopre.

Quandu sceglie in a buttone di a vendita per i mudi, tenendu cuntu chì u megliu è u più caru hè una mistura di turf perlita. S'ellu hè caru, pudete preparà a terra nera, in u 50% di a mistura hè aghjuntu. Ancu avete bisognu di accattà i cuntenenti per a piantazione di e crescente: queste si ponu torna rinfresioni cups, comprimi, cassettes. Tuttu questu avete bisognu à principiu di marzu.

Spring: Sementi in u locu è travagliatu cù e piantini
I posti di giardinu devenu esse preparatu in u principiu di primavera. Spessu in u marzu, a tampiratura crescate sopra i grandi limiti durante a notte è ghjornu. In u ghjornu, sottu i raghji di u sole di primavera, a neve falesa rapidamente, è à a notte, quandu u fretu s'apprime, i lattice i fugliati. Per rinfurzà a neve da i letti? pudete sculacciate a caghutatura o cundiscenu cum'è una filmazione.

Tali furmaglii resistenti à ghiaccio, com'è carotta, cipolla, tagliilla, aneto - sò simu di a prima nevicata. Ùn ùn mette cù sementi, soprattuttu s'ellu ci hè statu scappatu.

Sazzione caraghite, tenite in mente chì sta cultura pò esse variata in termine. In principiu di Marzu, prupone variità tempi è tardi. U primu ghjunghje per a pruduzzioni di ghjira è u sicondu - per u cunsumu d'aostu è u venneri. A S'Apera à a fini di l'aprili di a varietà di riunioni tardi hè stata per un almacenamiento longu. Se ùn avete micca bè cumminciali di sèrviri, cerceni a sardi nantu à carta, induve a densità necessaria hè digià stata.

A pappacate di table si fugliate durante 10-12 ghjorni dopu di carri, cipudine è ancu cun pappagallo. Sè decide di a simfetta à u stessu tempu da l'altri culturi, diventerà più prestitu è ​​più veloce sottu postu, ma hè micca necessariu.

L'insalata è l'espinace pò ancu essa sown, quandu a nuvola cascate. Somi sottu chjappu, darà prudutti prima, ma ci hè una sutilezza. Oghje, i bughjone sò crescenu più veloce in accubilati sottu u rifughju. Cusì elettu un postu limitu da elli o cogliu u locu di sementi cù l'agrofibru negru, facendu chì i slaves per i zitelli.

Pudete principià a cultivazioni di piantini di pumati, aubergine è pimentari oghje in u principiu di primavera. Ma vale averisce in lu tempu di l'ultimi ghjàllichi (u 25 di maghju). Se a cugliera hè fatta prima di u 20 di marzu, i raditali di e piante principianu a svià nantu à e cibu da quì à i vacanze di maghju. Se ùn avete micca un inguernu, a simminzioni hè realizatu da u 20 di marzu à pona i pianti in a terra aperta dopu à u 25 di maghju.

Per pruduzzione di e piante, fate un casette cù u mischju di terra è sudatu a sali à una prufundità di 2 cm - unu per cela. Quandu u biancu passa ogni 2-3 i ghjorni, lasate 90 ° da manera chì a piantana ùn curreva versu a luci. À u listessu tempu, a temperatura di u prezzu si deve scienza à + 16-18 ° C, perchè u scimariu ùn stalla. Doppu l'apparizione di a 1-2 "frontiera" "trasparenti", trasplantanu i fileri in pignule-humus cu un vulume di 0,5 litri, scacciate specimelli débili è sviluppati.

Sì avete agrofibru o un umugnu di film, da a mità d'aprili pudete fuglià e meloni è carburanti - calabacina, squash, squash. Dopu chì e raghji raghji parvenite da a fondu fundale di u pote plastica, i pianti poni esse pittati sottu una tappa. Ricurdativi chì i meloni ùn si ponenu micca i ferita di u raghjonu, perchè u trasplante si deve esse fattu cum'è possu cunservà a coma, per quale un paru di ghjorni prima di u disembartamentu ùn mancanu a rega.

In April, piantazione di e crescente in a pianta aperta accumincianu cù u culore tardiu. Simultancià cun ellu, variità tempura è medie variate sò plantati sottu cunclusione, altri anu crescenu, lentamente, perde qualità vali. I plantes chì anu staciatu chì sò stati posti in u pianu à u fini di i ghjàllichi (u 25 di maghju).

Veranu: alimentazione, a prutezzione è a rimessa
U primu in u giardinu ripensa prima di colea, chì ponu amenace i bagnati. Spruvuleghjate a piantazione contru ad elli è trà e fila di serratura è di tela. In u culore di culore tardi è riduzzione, in u primu istati, ci hè spessu un deficit de macro- è microelementi, a folla sarete viole, chì indica a mancanza di fòsfor. Eccu, fertilizazione addizzjonali cù fertilizanti cumplessi seranu efficace.

U prublema principali chì si prisenta quandu u pumadoru hè tardu a sera. Prima si manifesteghja in forma di cunfittanza di i foglie di a partenza, è tutte e foglie nantu à u ramu sò cuparti da i caschi marroni è gialli. A pussibuli curling of tomato leaves pò esse dovutu à a mancanza di copper, piantà piante cù elementi traccia.

Per attaccà i zucculi di u tomate à i spini, vi evitari senza attaccà e cime, chì facenu simplici per a ghjustificà di i lotti di e bramosu, u prugramma è di a racolta, è dinò l'arghjintinu di a pianta. Puderete sfrattate 2-3 i pezzi in i pumati per impediscenu stagnazioni di l'aria in u tagliu più bassu. In a seconda mità di l'estiu puderete sia Peking col, varietà per a cultura di u culore. Prima, i pianti sò riabilimenti reguli è anzi dèbbili, ma in August-September u so criscinu serà più forte.

Ùn vi scurdate di scaccià i pulatorii nantu à i pianti. Pò esse vistu da u cummerciu di u cummerciu di a cultura è di l'usanza di e foglie. Fighjude à a parte sottu di e foglie, se trova colonie di pulpi induve, pruvate sfruttà l'insetti cù i vostri ditti per cumincià. À piantazioni larga, utilizate biologichi è pulatorii.

U ravane hè pagatu in Aostu. L'accensioni di u ghjornu di u lume crea e cundizioni per u so crescente, solu avà hè vale d'utilizà l'ultimi varietà. In u cascaru duvete un ravane chì parechji zappiani. E varietà di l'alte sò più grande, più forte è dolce ch'è i primi.

Pudete szintallu è rukkola. Duranti u calore è incù a fluctuazione forte di a temperatura, l'arugula rende rapidamente di e flèches, e foglie si saranu più brutici è amari in gustu. Aostu, cù noite friquenti, sti prublemi principianu di spariscia. Ma ancu s'è truvate a foglie cù amargura, prestu prestu appicciate à l'acqua furià, è sparisci.

Autunno: podsta minimi è a garbellazione di u situ
U megliu di pusterità d'allatu d'invernu - u 25 di sittembri, ma micca troppu tardu per fà in u prima settembre. Prima di l'iniziu di i ghjàlli, duverà u tempu d'arradichera. Prima di cultivà, curreghjate i denti in fraccione per ottene riflette allinati.

A fini d'ottobre o principiu di u Novembre passanu un siverzu invernale di e piante adattatu à i friddi - carotta, taglioli, aneto, anu, cipuduni. Tale tali corsi necessitanu una prufundità di 2-3 cm, è un aumentu di 1,5 da u ritimu di seeding. Hè megliu per a simile, perchendu a prufundità di striae di 4-5 cm ùn hè micca un pienu cungiatu, ma humus cù sona o turf. Sceglite u tempu di a zingara per chì e sementi pò svaporate, ma micca un ghjudìziu. Hè megliu di sereverze in parechni staddi, cusì intende ciò chì hè più successu per questi alivi in ​​u vostru locu di residenza.

In l'invernamentu, coperto cù un film, a staghjoni hè chjusa in uttrovi, quandu a temperatura sopra sottu à + 3 ° С à a notte. À i pumati, aghju tagliatu tutti i frutti è fassi separà l'animali verdi, marroni, rossi è crachati. Sì i pumati sò sempre verdi, ma digià avarani signalhii di malatìa, è megliu esse dispusitivi immediatamenti di questi specimens - sti pudemu puderebbenu più rapidamente di ripiglià. Hè megliu postu i pumati marroni è rosso in un locu friddu in u locu verde è in un locu caldu. Cusì aghjunghjenu i tomate frescu finu à a fini di u tardori. Trascendu i pianti da i splei, ùn hè megliu micca spurtà u residue vegetale, ma per intruduci o creme.

Hè un ingrannu chjuccellu duverà esse disinfettatu in 3-4 ore, fumigatu cù bombi di fume di sulphur. Hè vale aduprà aduprà l'humus è scorri a terra in l'invernamentu. Ùn vi scurdate di lavurà u compostu di desinfettatu, per esempiu soda cun l'addiventazione di calcium o l'acqua chlorinata, l'elementi internu di u quadru. Hè sopratuttu particularmente di cura di i rossi di i pezzi inseriti da e pianti malati. Ùn vi scurdate di sguassà a film da l'invernamentu in tempu. U ritornu pò esse diventatu un scheletru di a carcassa, se neve impone inesperatu.