Caring for yourself è u vostru corpu

In l'articulu "Caring for yourself and your body" vi diciarà cusì à cura di u vostru corpu. Ogni donna prus primu o doppu rializà chì hè impurtante trattà a vostra aspettazione: mani aromatiche è bè prudutti, pelle velvety liscia è capiddi sedoso. À u vostru corpu era bella chì deve pagà tantu attenti, quantu paghe à u to makeup è face.

A cura di u corpu hè a implementazione di parechji règuli
- Ogni ghjornu, lavare l'acqua calde cù u soap gel è cusì.
- Canuto di ghjinochje, calzini, pantimedie, calze, calze, biancheria.
- Ùn apprezzate pimples, vi conduite à inflamazioni.
- Eat enough vegetables, fresh fruit, milk, allura u vostru corpu serà furnutu cù bè vitamini è minerali chì ponenu aiutu à a pelle è limpa.
- In a stagione frigia hè necessariu di prutezzione di a pelle di frostbite.
- Ùn ponu vistisce una ropa, perchè annica a vostra pelle.

A cura di a pelle face hè ridutta à 3 punti: purificazione, nutrimentu, prutezzione. Per appruverà a cura di a pelle, hà bisognu di sapè chì tipu di a pelle chì pertenece a vostra pelle (fatty, seca, normale).

A pelle normale in adulti hè raru. Per a peddi nurmale, hè più cura di a cura chì di a pelle secca o oliu. L'acqua fria di rinfurzà è rinfrescenu a pelle. L'acqua calda rinfriscia u grassu di a pelle, ma se si riggianu l'acqua calenta, a to furaria pò esse flaccata, flabby, pò avè pussutu vapuri. Hè megliu per lavà cù l'acqua calenta è freda. Dopu lavuratu, a pelle vole esse squate.

A pelle Azzurri hè un culore grisgiu giallu, pori dilate visiblemente. L'excrementu grassu nantu à a pelle sfondate e glándula sebacies, è ponu nuttati sò furmati. Cù a so pelle hà bisognu di lavurà ogni ghjornu cù l'acqua calde, se a pelle hè assai oliu, duvete bisognu di lavare 2 volte di ghjornu. Se a face hè assai sbuffata, hè bisognu di purtà a vostra riti in u cunfettu cusmeticu.

A pelle seca hè assai fina, delicata è vulnerable. Havi un culore rosa giallu. Stu tipu di pelle riflettisce à qualsiasi attività - ghjudìziu, acqua, sole, sapori - vermigliosu, pisendu in modu tristu è cumincià à scorcia. A pelle seca ci vole à pulita di terra è affucata cun una crema liquid. Avete bisognu di cura di tali pelle regularmente, perchè a pelle pudete cumincià à a età prematura.

Pocu raramente pensanu chì a dieta hè a cullezione di a pelle. Ma in l'inguernu, cura di sè stessu hè di grande impurtanza. Tuttu chì a dieta "diritta" mantene a tela sana, ancu in i cundimi clima di u nostru duru invernu. Semu devi esse ricordati chì a pelle hà bisognu à ghjustu in u calore è in u friddu di l'inguernu. Cusì avete bisognu di vìviri di più liquidi à 8 vetru di acqua à ghjornu. Questu avete aiutu à mantene a pelle sottu a influenza di i ghiaccio, u ventu è l'aire acondicionatu.

In i cundizioni d'invernu, serà megliu à tastà tè verde. Protege a pelle da a radiavi u radiavi, da i stresses, hè riccu in antioxidanti. Inoltri, idrosinzione addizzjonali pò furnisce frutti è ligumi. Eppuru, ci hè chjaru chì i frutti è di i vegetali in l'invernu sò assai sughjetti, ma quandu i cumandanti recomendarani, avete bisognu di manghjà una simana, almenu uni pochi fette di melone. Dermatologi americani parmettini in l'inguernu per fà un veru cocktail eccu, chì cunsiste in lettuce, pepino, api, pò esse supplitatu cù farina, ginger o limonu.

Uni pochi parolle deve esse detta da i grasi insaturati di l'omega 6 è l'omega 3. In a so forma naturali, si stanu sustanziali sò truvati in castagne, tuna, canardu è salmone. U veru effetti pò esse occorrene duranti 3 o 5 simane, durante stu piriu, i celi di a pelle sarà aghjurnatu. Dopu à 10 ghjorni, a pelle ùn hè micca cusì seccu.

Avemu bisognu di cura di a pelle di e mani. Cù u so sapinu di lavamai, laviteva bè cù una siccica è fugliale e mani cù una crema affucatoria. Prima di fà i travaglii di a casa, aghjunghjeghja mani cù crema. Per lentà l'invichimentu di e mani, usamu una crema cù vitamini A è E, collagen, elastin. Ritùranu l'epidermisa, facenu a cutra addumana è liscia. Fracchemu a crema da ei dete, è finisci cù u poignu, una per una alloccavamusà ogni dittu, è poi tuttu u palme.

Per fà cura di a pelle di i gammi, facemu i banni di pede, ch'elli sappiutu a fatigue è cundite a circulazione di sangue. Se ci sò scagliati o scrapesi nantu à a pelle, facemu un bagnu cù calendula, per un litru d'acqua, piglià una cullata di calata. Per a prevenzioni di malati fungali 2 o 3 volte à settimana, fate a pelle di i pedi cun un lotionu specialu o l'acitu di tavuletta. Ancu appricamu credi di pezzi è dilatanti cremasi è gelli peri chì migliurà a cundizione di a pelle di e gambi.

U statutu di i denti hè di grande impurtanza per una persona, per questu hè impurtante piglià a cura di a cavità orali. Per prevenisce l'infizzioni, bisognu à currettamente di cura di i vostri denti. Ci sarve pulite di u ghjornu, cù pasta di denti è un sbagliu, per trasfurmà diverse suluzzioni per lavorare. Dopu avè manciatu, puliti cu filamenti speziali o cù l'aiutu di capulavori, l'spazii interdentali da i riti alimentari.

À i primi signali di a gum disease è di denti, avete bisognu di cunsiglià un dentista. A sola cura di i denti è a bocca pò aiutà à mantene i vostri denti in bona cundizione.

I cura di capelli faci a iedema persunale. A capita sarà lavata cù acqua calde, se l'acqua hè dura, po è l'acqua pò esse abbia cun l'aiutu di soda, per 1 litru di acqua chì deve bisognu à aghjunà ½ culler è di soda.

À u pilu grassu, u lavatore freti più frequente s'intendepparanu sebum. U capellu fiore hè ancu preghjudiziu à u lavare freti per u fattu chì sò frutti è frutti. Li capelli lùangu sò pezziati da i tips à i radichi di i capelli. U pettenzja ùn deve micca dentate forte, è ùn deve esse sparse. Hè inadmissible per aduprà qualchì altru pezzu.

Ricette ricette pè a cura di u corpu
In anna per pèrdite pisu
Pigliarà 100 o 150 grammi di mustarda secca, 1 litru di acqua calde.
Dientiamu a mustarda cù l'acqua. Quandu u listinu di mustarda pareva, u mistieru resultanti hè spesu in un bagnu d'acqua caloria è stirà. A durata di u bagnu duve esse più di 15 minuti. Rinvule cù acqua calvine è andate in lettu. Quand'emu cuprivemu cun una manta corta, mettemu per una ora. Imberate secre cù una spugna è vai in u lettu.

Uva di frutta
Piglià a mezza vittura d'oliu d'oliva, una casca di 2 oranges.
Sbattuta a casca di aranciu, pounded in pate, pienu cù u oliu d'oliu. Paghjate a tapa è fà parte durante una meza ora. Allora struisce l'oliu è purpii in u bagnu. Ùn cicchite dulce.

Ricetta di ricetta
Piglia una tazza di meli, 1 litru di latte, 2 cullizzioni di l'oliu d'oliu (rosa o amandula).

Scalfamu u latti, ma micca di foglia. In un bagnu di acqua hà da calchissimu meli. Ci dissiolanu a melata in u latte, aghjunghje oliu è aghjunghje sta mezche in u bagnu. Dopu un bagnu, a pelle sarà ligne, liscia è tigna.

Li mischie per a pelle seca di u corpu
Ughjocatu di uovo
Pigliarà 8 cullenette d'oliu d'oliu, 4 ova.

Imbulighjate l'olii è l'olii, appieghjanu à l'area porosa di u corpu durante 20 minuti, poi paniate cù l'acqua calda.

Apple blend
Pigliate 0.5 o 1 kilogramu di manzili.

Cusì avemu lavatu manghjate, seremu assecunate nantu à un grossu fedele, avemu pusatu nantu à una napulita o una gasa è avemu da impone nantu à un corpu per 15 or 20 minutes. U puree di u patculu hè adattatu à ogni pelle, pò esse appiicatu à u corpu tutale.

Mistite per pelliccia oleosa
Sour milk mixture
Pigliarà 1 ovo, 300 grammi di latti o du lattisiu curdled.

Avemu da piglià tutti i cumpunenti, pute nantu à u corpu per 20 minuti, è lavate cusì cù l'acqua calda. In u invernu, simu applicà nantu à u corpu à 1 ora per simana. In u invernu, certi parti di u corpu acquistenu un culore grisgiu. Dunque, sta mistura si deve aduprà per queste siti di branche. Questu hè appiicatu à i coli, i ghjinochje.

Per fà u culore di u pezzu di u pezzu in l'invernu, hà bisognu à rubari l'oliu di geranium in a vostra pelle, cù movimenti circulanti di mani. Hè megliurà u metabolismu è dà un bonu culore à a pelle.

Cremazioni per u corpu
Quandu duvete sceglie un corpu di crema in u invierno, avete bisognu di cumprà capelli moisturizers nantu à una basa naturali. Hè valutevi à fà làscita cù l'oliu d'aliva in l'inguernu. Dopu u bagnu duvete necessariu di lubricate u corpu cù l'oliu d'aliva. Se s'utilice regularmente, hà megliurà u culore di a pelle, fate pianu suppli è suave.

In casu di a pelle seca, i drogami cù ceramidi sò deve esse usate. Sò parti di l'olii per cura di u corpu. Ritùranu l'acqua è u grassu di u pezzu u pelu siccà è a moisturize. E s'ellu avete aduprà i mezi chì cuntenanu eterna, restauranu l'elasticità di a pelle, avè un effetti benèficu nantu à i navi, è cuntribuiscenu à a riduzzione di ipositi grassi.

In u tempu d'inguernu, u corpu necessita una crema pardona chì cuntene vitamini, salti naturali, prudutti di pagliaghji riccu in iodu. In l 'invernu, bisognu di usu di creme speciale, avarà un effettu di calmu in u corpu. Prima di pudè aduprà a crema chì hà bisognu di fà un massaggio, postu chì, grazia à a calidez, a crema hè assurvata megliu. Impulsuneghja a circulazioni sangue, sguassà scori, ùn hè una assimilazione ràpida di sustanzi biologicamente attivi. A crema hè applicata in mozzione circolari da i parti più rimettimi di u corpu à i parti suprani di u corpu. Dopu chì a crema hè applicata, avete bisognu à u massaggio.

Pulsante per u corpu
Molti cosi uricinali ricanuscia l'usu di u polu pè u corpu in l'invernu, questu curaggiu eccettu pruteghja contru frostbite è suduri. Hè megliu dà i pratiche di l'ombra foschissia, perchè si prumove a palidez di l'occhi fini di a pelle è sfascieghja i sfarenti sfumaturi matte di a pelle. Avete bisognu di usi sfumature di u pilu roscu.

Recipes per i cosmichi casa - bagni di u corpu
Bath with salt of sea
Trasfurmà in l'acqua 350 grammi di salinu di mare natural, ghjittassi in u bagnu durante 15 minuti o 20 minuti. Questa pratica pò stimulà u metabolismu. U percorsu compone di 10 o 12 bagni à ghjornu. A pelle sarà intelligente è dolce. A tampiratura per questi bagni ùn devenu più di 36 o 37 gradi.

A Bath di Cleopatra
Pigliate un litru di latti di vacca naturali, aghjunghje 200 o 300 grammi di meli, calentaiu è purpii in u bagnu.

Bagnare per u corpu cù u tè è cù l'henna
In un vasu di trè litre pusau 2 cullizzioni di henna cù un slide, 3 cullizzioni di tè tè negru. U prugramma di acqua fogera. Insistemu 15 minuti, in seguita sta filtrazione di marron-verde è filtrata è speduta in un bagni. U bagnu hè unepochi culu, ma poi hè bellu lavatu cù un detergente.

Bath contr'à a cellulite cù l'oliu d'aliva è d'oliu
Divuzioni dui ghjurnali di l'oliu d'oliu d'oliu d'oliu è purpii in u bagnu. Gradually, a cellulite se diminisce. In u prucessu di piglià un bagnu, a pelle ferà un poco, ùn hè micca male.

Bath with leaf laurel
Pigliate 10 o 12 foglie di laurel, coguanu cù l'acqua di ferli à 20 o 30 minuti, aghjunghjenu infuzione à u bagnu. U risultatu hè calmendu à a pelle, à u statu di mente di una persona.

Un bagnu chì allughjò u dolore muscular, rinfensa a tension muscular, relaxe.
Ingredients: 8 vetru di acqua, 1 casca di laranja, 2 cinnamonti, 1 settimonata di craimi, media vetra di foglie di lavanda è fiori.

U mischju resultante - porte à foglia è fate a coccia nantu à calde pianu per 15 o 20 minuti. Allora sparghje, è valdi in u mistu risultatu in un bagnu bagnu.

Bath "Mandarin Whim"
Pigliate 5 gocci di mandarine, una mansa di fresca di mandarina, una gota d'u ziferanu di u legnu cuniferu, 3 zuppi di l'oliu lavanda.

Aghjunghje sta mezche à u bagnu. U gustu di l'agrumi, sullivanu l'umore, reduce a fatigue, ricaricà. L'oliu Mandarica hè adattatu per impedisce a furmazione di l'acne. Promulisce a curativi di stretch marks e scars.

Baths per u corpu è steam baths fattu di l'erbe per a fàccia.

Per diverse tipi di skin, pudete utilizà e seguenti fiori è erbe.

Per a pelle normal - ylang-ylang, lavanda, geranium, chamomile.

Per a pelliccia sensitiva - un arbre violeta fragante, aranciu fiori, rose, lavanda, camomile.

Per a pelle secca - rose, marshmallow, sandalwood, sary Clary.

Per a pelle oleosa - sage, juniper, basil, limone, calendula.

Da e nostre erbe appiccicà, facemu infuzione, pre-brew u fassi in u bagnu. Inoltre, reculeghje u grass in gasa, ligami a sacchita resultanti à u grigiu, l'acqua passà per l'erba è entra à u bagnu. Un bagnu di steam per a faccia. Salitu cù l'acqua fogera ¼ cup grass seccu, torse a testa cù una tagale è avemu da fà un inalimentu di 10 minuti.

Bath per a pelle sedosa è bughjone
Per fà questu, aghjunghjenu una chjappia in a sera, in un corpu limu è sicondu, uttene ulemente vegetale o d'oliu d'oliu. Preliminariamente in u bagnu cù l'acqua calda. U corpu entu sarà in l'oliu è piglià un bagnu è ghjambjenu per almenu 15 o 20 minuti, masajaghju a pelle è frettu l'oliu. Dopu u bagnu, lavate l'oliu cù acqua savore, o simpaticamente chjappà cù una spugna. Dopu custu bagnu perch'ellu andà in lu lettu. A pelle sarà licurosu è brutta.

Amma di fècula per sfigurate a pelle di u corpu
Pigliate ½ patata, o 1 litru di flocculata, mezclita cun una cullizzioni in pezza. Dopu u bagnu, averemu u moisturizà u corpu cù una crema intima.

Accuglianza di l'acìticu per smariscenu a pelle di u corpu
À a pelle era liscia, pour 2 o 3 tazzi di vinegar in una bagnera di acqua calda.

Bath per a pelle seca
In un bagnu cù l'acqua calda venerà un vetru di glicerina. Pigliemu 10 minuti.

Avà sapemu à piglià cura di sè è di u vostru corpu. Vede u vostru corpu è sè stessu, è andarè sempre u frescu è ghjovanu. Boni clima, bellezza, amore è animale.