Face care: ricette per a preparazione di cosmichi

Tutti aghjustà à a primavera quandu a natura si sona è hè rinuvata. À questu tempu, a nostra pelle precisa un cura especialu, perchè a prova in l'invernu perchè micca passatu facilmente. Duranti l'inguernu, u metabolismu in u corpu disminuisci. A pelle hè secca, flacchite, s'imbruta, pigmentazioni appare. E questu significa chì hà bisognu d'interventu urgente per esibità e difetti possibles è salvà a bellezza. Dopu tuttu, a bellezza di a to pelle prupone un travagliu constantu, chì hè assuciatu cù l'usi di cosmettii terapèti. "Face care: ricette per a preparazione di cosmichi" - questu hè u tema di a nostra pubblicazione.

A prughjettu principalu in a cura di cusmetica in a primavera hè di moisturizar è nutre cù sustanzi benifichi. Moisturizeghja a pelle cù cumpressi, loci, mascare, bagni di steam. Tali cumpressi ponu esse basati nantu à l'acqua o nantu à basa di infuzioni di l'erbe.

Ci sò ricunniscenza univirsali per i cura di a pelle per qualsiasi i so tipi è, invechje d'età. Eccu alcuni di elli:

In u ghjornu, duvete bisognu di almenu dui litri di acqua. Avete da pruvà à observà a dieta, per esse ghjustu à l'aria fresca è è sicuru d'intende di dorme. Ci hè bisognu di vigilà u mimetisimu, ùn ti micca arrugà a testa, ùn ci squint. Dopu tuttu, i nostri primi arrugas sò simuli l'arruganti. Per rinfurzà a make-up, pruvate d'utilizà solu prudutti spiciali chì abbandunonu un sensu di pelle fresca è neta.

A cura di a pelle scogni puru. Per lavà a pelle, pudete aduprà solu latte o tònicu per lavà. Hè necessariu escludiri lotioni chì cuntenenu alcolu è saponu antibacterial. Dopu a purificazione di a pelle, ci vole à esse umidità cù crema, lotion, gel o emulsione, chì cuntenenu supplimenti a base di l'arbe è pò formate una film protettiva à a pelle chì impedisce a pèrdita di umidità. U umidificatori necessanu di utilizà ogni ghjornu.

Per ogni tipu di pelle, l'estrattori di cacao è l'extracte di tè verde sò assai utili. Per a pelle grasosa hè un extractu utile à l'arbulu di tè, un estrattu di pianti, cum'è burdock è sage, oliu di limonu. Per a pelle seca, hè cunsigliu per utilizà extracte di aloe è algae.

Quandu sceglite u moisturizer, bisognu di sceglie i credi chì cuntenenu a vitamina A, C, E, chì sò forti antioxidanti è prutegge a filetta da l'envidu. Ma i cosmiti per u cura di a peddi faciale pò esse fatta in casa. Per fà questu, avete bisognu di utilizà e ricette per fà i prudutti cosichi.

A cura di a pelle facial secca implica l'usu di creme, per esempiu, mascaras faciales. Dopu d'appruverà immediatamente avete un effetti positivu. I mascarelli estetichi sò una manera assai còmuda, rapida è faciliata di cura di a tela in casa. Sì appicievi sistematicamenti, pudete migliurà a circulazione di sangue, restaurate l'elasticità di a pelle, i purcii limpi è angustii, migliurà a cutioni. A viscotta di a visione fugliale hè stata preparata prima ch'ella sia appiicata.

Sì bisognu di fà una mascara per a pelcula seca, pudete aduprà tali prudutti chì cuntenenu grassu, per esempiu, pudete aduprà crema agria, mantra, angiole, aghjunghjite furmule è u succu di frutti è legumi. Se vulete fà una mascara per a pelle grasosa, pudete utilizà kefir, chjarate d'ova, tinturati d'arbi, formaggi cottage, etc.

À u principiu di a primavera, ùn hè micca cunsigliatu micca più cà una volta a settimana per piglià a cura di a pelle di a faccia, facendu a viscotta di a face di l'arbiati secchi. Per fà, avete bisognu:

- chamomile - 2 tablespoons;

- Lime blossom - 2 tablespoons;

- lavanda - 2 tablespoons;

- Sage - 1 tbsp.

Tuttu chistu ci vole à reintroduciu in certi uttimisiu, è poi valdi l'acqua furiosa, avissi bisognu di un insemiglia chilò. Allora aghju vaghjula per 5-7 minuti cù una cupèrna per ciò chì l'erba hè steamed. Ci hè appiicatu à a pelle di a faccia è di u collu, mentri hè aggradèvule, ma ùn avete esse avvishendu entra in l'ochji. Appena l'applicazione di a mascara, ci vole à coperta cù una napulita è si mettite per venti minuti. E pudete mette u lignu di cuttuni nantu à i vostri ochji, chì sò stati abbandunati prima in una dicotice di salvia o tè verde. Dopu chì a màsculu di u tempu hà livatu è rinsed face in acqua calda, è dopu in un friddu.

Quandu a to pelle principia à scurza, duvete bisogna à preparà una decocu, chì hè cunsta da u mele è di u calcariu. Per questu, un pezzu di colore di calce hè spesu in 0,5 cups d'acqua fogera, fate è aghje 15 minuti. Puderete filtrà è aghjunghje una parte più chjuca di una cullizzioni di meli. Allora, agghigà a pelle di a faccia, cù u colpu, aspittemu 5 minuti, è poi lavate in acqua calde.

Se tenete a pelle sicundissima o sò peccati nantu à questu, avete bisognu d'una maschera: a lanolina anhydraus hè stampata - 20 grammi è una cullette di tè di perhydrol. Immersa è misi in faccia. Oghje à 15 minuti è lavate in acqua calda.

Sujetu à i cambiamenti in età, a "mascara japonesa" hè adattata: mix du farina, u melu è u latte, tutte e parte indaitivi. Allora aghjunghja nantu à a fàccia durante 30 minuti è lavite cun l'aiutu di a cammarina.

Trà i ricetti per a preparazione di cosmici, ci sò ancu cumu ricette per preparà una maschera nutritiva è d'indulgente per a pelle oleosa è secca. Per a pelle seca: mettite 1 tsp. Meli è un ovu biancu. Applijacciate à a pelle durante 15-20 minuti, da esse bisognu à esse chjappu in acqua calde. Questa mascara hè capaci di estreighja i pori di a fàccia è fà a furia suppli.

Per a pelle grasosa: mettite un biancu ovu cù 1 sperma. kefir, poi poni nantu à a fàccia durante 15-20 minuti - è lavate in acqua calde. Stu trattamentu facciale pò aiutà a to pelle à u regulamentu di i glànduli sebacies, purificheghja a pelle, perchè l'acidu lattice u kefiru anu pulitizzà cum'è una casca dolce.

Pudete ancu fà un bagnu di limonu pè a pelle, chì hè adattatu à a pelle seca. Hè necessariu aghjustà è appricà nantu à a pelle cum'è ingredienti:

- zucca di limonu - 4 tsp;

- meli - 2 tsp;

- oliu vegetale - 8 tsp.

Stu balzmu prutege u purificà a vostra pelusa secca è sensible. Da pudè obtine un mezzu per purifiri a faccia, s'ellu hè bisected à a mità cù acqua.

Esperemu chì u nostru articulu di i cura di a pelle è i ricetti per a preparazione di i prudutti di cosmetti vi portanu qualchi prestazioni, è a vostra pelle aghjunghje à voi è altri, chì brillanu cù bellezza è ghjovacciu per parechji anni veni. È e so arrughje è a sequenza spuntanu per via di magia. Bona furtuna per voi!