Famille disputa in un terrenu intimu

U studiu di cunflitti familiari, in ogni modu, è di relazioni maritali, hè assai difficiule, perchè sta zona hè parti di a vita puramente persunale, individuale di una persona, o più di duie persone.

Quì u matrimoniu è a famiglia pò esse presentati cum'è picculi gruppi "chiusi", è à l'esternidi in elli, sicuru, "l'intrata hè pruibitu". Hè un fattu chì in u studiu di e relazioni familiale hè difficiuli di traccia di ciò chì hà causatu a situazione di cunflittu.

Un pezzu di riflessione, pudemu cuncludi chì i mutivi per quale ci sò disputi famigliali, senza dubbitu, assai.

Un coppiu maritatu ùn pò micca avè micca prublemi in quantu di ricchezza. In ogni casu, se i cô cagiuni ùn anu micca un flussu constantu di emozioni pusitivi è una certa chiarazia chì un coppiu di cunghjettu hè prontu à sustene tutti i altri in tuttu, un cunflittu hè pussibile. Se un maritu ùn pò micca aiutà è aiutà sopra vitture di difficultà vita (ancu s'ellu ùn dubite micca chì e difficultà esse superatu) - questu hè una altre succorsu per un cunflittu seriu.

Se ùn ci hè nudda satisfazione intima, finisimu (ancu se u matrimoniu ùn hè micca squadra), unu di i cagiuni havi una mancanza di vitalità, mancanza di sustegnu attivu è un altru rendiment, attività creativa; tuttu chistu pò conduce à disputa in a famiglia cù cunsechi o altre cunsiquenzi, divutu, regula. O peor aínda, non pode haber un divorcio, porque, por exemplo, un dos cónxuxes ve a preservar a familia os seus deberes a mozos, pero que tipo de familia será se non ten harmonía e amor, comprensión e intimidade i cagiuni ...

Qualchese i ragiuni, tutti diciunu chì i cagiuni ùn anu micca u principale: a satisfaczione di u matrimoniu, tutte e completità di relazioni familiale è u piacè di tuttu questu.

Eccu nant'à i raggiuni per quessi famiglii di famiglia nantu à i siti intimi sò spessu occur. Dopu tuttu, sò spessu a pezzia di u divorziu o a insupportabbili continuazione di una vita sana.

U primu mutivu hè un sentu d'infiriurità, infrazzione, una spusa à fronte à l'altru.

Assicuranu parechji cunflitti nantu à a basa di a stima autoestima, a so impurtanza, u valore di u cuncettu "Sò in questu munnu" (ùn cunfundassi micca cù l'"ego"). Qualchese persona vi serà assai preoccupatu quandu i prublemi di viulenza di a so dignità persunale anu toccu, quandu ellu ùn hè abbitatu di rispettu, quandu, à quandu, hè trattatu semplice senza u rispettu debitu.

Quandu unu di i cagiuni sia stati ammazzati, infurmati nantu à a so meza, questu certamenti crescenu una quantità d'emozioni negativi in ​​a famiglia è in una larga sensu si mette in disconciliazione, mancanza di sentenzi pusitivi trà dui persone. A disassotazione sarà osservata in a carizzia, tendernessità di i cô esi unu à l'altru, curagghju (ellu) è di sicuru à cura e educà i so zitelli. L'alchimazione psicologica trà i cagiegli comenza cù una stima di l'autoestima di unu di i cagiuni, cun critique critique à l'identità di u so cumpagnu. Cusì, l'armunia di famiglia, a stabilità di vita, l'affirmazioni hè rotta è, in cuntrastu, u sensu di uselessness è u valore per una altra persona creci. Queste avvene conduce à u fattu chì in u matrimoniu, una persona ùn hè micca capacitu di affirmà cum'è una persona significativa à u so cumpagnu. Puderete, à u cuntrariu, ellu comen mancava un tipu di malasu mentale à a so famiglia, ùn ci hè un sentimentu di restraint, insecurity in i so azzioni, nò a capacità di truvà un modu da a situazione di a vita quotidiana (famiglia). Hà perde u sensu di sustegnu di a so sposa (a donna), è dopu avè pussibule di i so ambienti, un sensu di solidità è di sicurità.

U maritu spessu hè in a pusizione di una persona chì simpliciamente dumanda o pò esse anch'ella à intimità, chì permette a donna per sente u so putere à u so maritu, per ascendenza à u tronu. Cumu un altu di sentimentu com'è una "reina", ella, secondu u so umore, serà mandatu à u so maritu, facendu felice cù a so decisione, o risuluttu di fermerà a so pretendenza "inutilizada".

Un omu chì ùn cunnosci micca di tutte e dettagliu di ei rilazioni maritali di u coppiu (postu tuttu, questu hè una vita intima, privata di dui persone, ùn hè micca) ùn hè micca cusì cumprende perchè un cônzu chì, in principiu, ùn brillava bè cù a mente, nè cù l'attrazzioni femminili cun tali disprezzu à u so maritu, forsi u più splendiddu è talentu. U sensu di l'affirmazioni, valore d'un omu chì in relazioni tali hè traumatizatu da u ghjornu à u ghjornu, chì annunzià u reduzzione di a temperatura in a chjera di a famiglia, sustituisci a relazioni cale cù u calculu fretu. Sicura chì una situazione ùn pò micca durà longu, perchè ogni unu di noi ùn hè micca incapaci à accettà a situazione cuntrastanti per ellu. Quandu resultarà in un cunflittu maritali grevi cù a disintegrazzioni successiva di a famiglia.

Un altru fattore di a disputa famigliali chì hè stata nantu à u territoriu intimu hè l'apparenza di sentimenti di disgust d'una donna à intimità fisica, è micca a satisfaczione com'è esse.

In questu casu, u sposu cunjugatu hè per una donna chì cum'è un locu di tortura. Certu, disgust per l'attu sessuale di a moglia hè trasferitu à u maritu, chì u sicuru deve bisognu. E u cô spagnolu vive o cù i dentici appiccicati, cun un sentimentu constante di esse una vittima (per timore di a solità, un sensu di u debitu à i zitelli), o ancu ubligazioni à u so maritu in l'intimità. Di sicuru, per a famiglia, i consiguenzi di sta situazione sò tragichi novu. Questu risultatu esaltarà ancu cù l'incapacità fisica (è psiculologicu) troppu incapacità di u maritu per satisfacer a so mòglia.

Ùn pudemu micca ignurà una cosa cum'è abituata in u lettu.

Hè da esse trattatu cun particulari intensu. Ricurdativi, un lettu ùn hè micca un locu per cunflittu. Cumprende tutte e disputi in anticipu.

In più di questu, u sessu ùn deve esse trattatu da qualcosa perdu (questu succede ancu assai spessu). Facemu una analogia. Volia un fucile, fici un frettu, facia un sandwich cun furtezza, purite u tè o soda. No, l 'analogulu deve esse perseguite cun un cuncettu diverse. Sei anu da simule à una cena di lumera di vela, solu in questu casu, a coppula ùn serebbe mai avutu abbattutu.

A dissimilarità di l'opinioni di l'omi è di a donna, cunflitti nantu à siti intimi, è in a vita di cunvivente di u campiddu: tuttu questu hè sensu naturali è in relazioni più armonii. Ma in ogni casu, una risoluzione naturali di u risorsu di i cunflitti pò esse stà buntà o disputa. Cumu si pò esse capitu?

Cù cura di a famiglia, a più impurtante hè l'armunia di e rilazione, mentri a disputa ùn hè micca duminatu da a verità o di e boni relazioni, ma da u desideriu di affirmà, per sviluppà vitturiosa, chì, secondu u matrimoniu è a pienezza di a vita di famiglia pò esse cunservatu. Ancu avemu identificatu dui fatturi chì cuntribuiscenu à a risolve di ei rilazioni maritali per u megliu, deve esse cunsideratu chì una disputa ùn hè micca solu solu à u prublema, perchè, per suprattuttu, sminisce queste relazioni. A più alta murali in a famiglia hè precisamente u tipu di relazioni "amatori", chì sò assai più altu ch'è a pusizione "Sò sempre in diregie, ma ùn sì micca". I riliggiusi cuntruversi solu l'apustate u cunflittu, ma nè duie risolvi micca. In una famiglia chì ci hè un intelligente di una cultura di a vita famigliali, una longa e agradable matrimoniu hè pussibule.

E cunvirsatu, se unu di i cagiuni, per u salvà l'amori in a famiglia, dicia di passà a seconda via - di disputa, per pruvà "ch'è aghju sceltu", quì avemu bisognu di u dispusitivu cum'è una forma di cultura chì, in principiu, hè capaci di risolve a situazione di cunflittu. Ùn ci hè nunda complicatu in questu. Hè necessariu, di una banda, chjaramente (ragiunatu, sè vo vulete) per espresi l'opinioni senza offensione di u partiregiu avendu suscitatu a so voce, è di l'altra banda, puderia ricanuscià a dirittu di u so còmpiu, per esse ubbligatu à esa situazioni. È à u stessu tempu, in nisun locu ùn avete bisognu di ciò chì si chjamà "vai à a persona", fate u vostru "ego", culpanu l'ote ra, o peoramente, offend. I Cònjunu ùn anu cuncimente micca succumbate à l'emozioni negativi, ancu in u prucessu di discutiri, fighjenu u so rispettu à l'altri, ricordate chì culu di elli ùn hà micca a funzione di "ùn insistè à i so propria", è per ottene a vittoria in una disputa à ogni costu, ma per vene à a verità, dì à una suluzione chì hè piacevule à elli. Per questu hè bisognu di esse à pudè esse à a vostra "debater", stà à pudè esse in u so locu, è, sicuru, puderà esse in u so postu, eseguite i vostri argumenti "cù i so ochji", in altri palori, per esse più attenti à l'altri.

E l'ultimi.

Fate sè stessu: "Ciò hè a felicità di a vita di famiglia, è a felicità umana simple?"

Forsi l'avete l'apprintau, a risposta hè simplice - di sicuru, hè l'amore, a fiducia, a tendernessu, passioni, a realizazione chì ùn sia inutilizatu, ma quale hà bisognu è hè capaci di aiutà à l'altri populi, aiutendu aiutu à u ritornu. Pensu tuttu. Quì pudete aghjunghje a materia di securità di a famiglia, a salute di i cagiuni è, finarmenti, assai, assai passi piacè spentu together.

In una vita cumuna, divite tuttu in a mità: u dulore è l'aligria, perchè tù, duie frasi di quale a persona hè un ingridimentu.