Fashion manicure 2009-2010 autumn winter

Indudittamente, chì per ogni donna hè manicura assai impurtante, chì hè datu quant'è attenzioni, è ancu altri cumpunenti di l'imaghjini di e donne: ghjuvelli è capelli di moda. Questu hè cunfirmatu da e diverse collezzione urigginali, chì sò regula modu creatu da stilisti famosi. E donne chì seguenu a moda, basalmenti sempre vulete sapè micca micca solu l'ultimi tendenzi in i so vistimenti, ma ancu in a so manicura bella. Basalamenti ogni donna di autore chì rispettanu è moderna sempre aduce assai attenti à l'apparenza di i so unghji.
Manicurare effittiva hè u toccu finitu di qualchissia cunfitto. I mani di a donna ùn devenu sempre bellu grande è esse prudutti, chì sò spessu innusitati.

Ùn hè abbastanza solu di seguità i furzivi, a manicuranza deve esse in accordu cù a stagione di a moda. A manicura di moda accentera l'individualità di una donna, hè una espressione di u so stile originale, l'umore, i preferenzi è sapori.

Moda manicura 2009-2010 u viddaghju di l'otoño hè distinatu da colori brillanti è inghjulius, una paleta varietale di cale, distanti da u classicu. A moda era a forma di e unghji, cum'è in a staghjone di l'estate - classicu in forma di una squadra dilicata è di amandula, a longa media di i unghji hè sempri in moda.

French manicure.
A manicura classica francese, forsi, serà sempre in moda per a so versatilità. Hè ideale per una festa, una uffizione, una festa di famiglia è una reunione di cummerciale. Ùn avemu bisognu à univirserà solu a forma tradiziunale di "French", pudete pruvà, per esempiu, per appricà e ponti di u unghji micca lacquer biancu, è neru.

Gotic è grigia moda manicure tempesta inverndu inverndu.
In a moda now vernici di tonalità oscure di stile gòtica: castagna marrone, negra è amara.
A moda manicura di u vaghjime pò esse creatu usendu sfracicate grisdi di vernici o cumpatì cun parechji sfumature.

Vintage è metal.
U venditore hè ancu eslevatu. Se vulete un vernice cù un tintatu metalizatu, ùn avete micca bisognu di cumprà in una tenda, hè abbastanza faciule per fà in casa cù lampa d'argentu. Tandu sì felice cù u effettu effetto di moda di questu vernice.

"Manicura lunar of the 40s".
A novità di a staghjoni hè stata una manicura, populari in i 40 di u XX sèculu. Ci hè diffesu in u disignu di unghji in a forma di una luna. Oghji di verniciu pò esse usatu in una varietà di manere, chì varieghja da u coralale à u sangue.

Questa manicurosa hà un segon nomu - "Jacket d'Hollywood" per via di a tecnica di l'esicuzzioni. Prima, utilizzendu un vernice di u listessu colore, salighjanu l'ughjettu di u unghje, quandu u vernice hè assicuta solu, u pezzu hè firmatu cù un stencil. Allora u restu di u unghje hè cupartu da un altru vernice. Una espectaculara combinazione spettacula di lacna bianca cù u neru.

Matt paintings.
A manicura di manicura di u 2009-2010 a fiada di u vaghjimu di u tardi pò ancu esse fattu cun vernici matte, crea un effettu di vetru di u ventu, chì ùn hè micca un altru gustu. Molti prughjetti produci vernici novi in ​​dui versioni, in matt e glossy.
Nantu per u cunsigliu di i stylistichi avemu bisognu à appiccicà un vernice di un suttu. Matt pò esse appiicata à u glossu o viceversa.

Culori di moda.
I tendenzi principali di a manicura di moda di u 2009-2010 tempi tempiu invernu sò u culore grafito, l'oliu è u matte blu scuro. Per trè staghjoni, u culore di lilla hè populari.
Oghji attuale di vaghjimu - manicura di u invicinu sò: beige, sabbia, melu-giallu, di culore di rosa rossa è suprata rosa. Modu sò ancu tonalità oscure: prugna, brunetta è viola.

Julia Sobolevskaya , speciali per u situ