Feces nantu à u culmu in i nei novu

In un zitillù piccatu, a pelle hè assai pruduttiva è sottumetta à ogni infizzioni. Riapieghja in modu siveruali per ogni tipu di sustanziu è hè facilmente toccu per parechje micro-traumas.

A cosa hè chì i zitelli sò assai vicinu à a superficia di i navi, a pelle hè prima è a grassa di grassu hè assai chjuca. Per quessa, l'overheating di u zitellu cuntribuisci à u fattu chì l'umidità s'appaqua troppu rapidamente. E si addiscinu a questa friczione di u vestitu nantu à a pelle di u babbu, venerà spertu da induve l'interrotraghju venenu da.
Cù una cantera eccessiva di umidità da a pelle, a lubricazione naturali hè sguassata, è resultanti à a distruzioni di a barrera protettiva. Hè facilitates diverse microbes di penetrazione à a pelle.
Se ùn voi micca voi bisognu à l'umidità aumentata è di u fretu di u vestitu, u zitellu hè una opa di u cumpletu à parechje reguli:

Regula un . Sempre assicurate chì l'urina è l'excresi ùn anu micca arricchisce a pelle di u babbu durante un bellu pezzu, è per questu - cusì più freti pussibili, vedi i fritetti per a so siccità.

Regula dui . In micca casu ùn lasciate micca u zitellu, ùn permettenu micca u corpu per sopra-calore è l'alta temperatura di l'aria in l'abitazione. Spessu ventilate a stanza. U zitellu ponu vintu chì hè stata nantu à una cappella di vistimenti di più di tè, ma micca più.

A terza regula . Ùn bisognu micca chì, per fassi per rattore di u diaperu dopu ogni bagnu è lavatu, u corpu di u zitellu deve esse amuzie cù cura, senza mancassi una gota d'umidità. Pulite tutte e doppia! Hè in elli chì ponu "oculte" e gote d'acqua.

Regula quattru . Sè avete avutu chì a pelle di u picciottu torna rossu nantu à a fila chì u diaperu hè stendu nantu à questu quì puderia dì chì quì u diaperu includenu un pocu materiale o sustanzia chì ùn si mette à u to babbu. In quellu casu, pruvate a pezzi di una marca.

La quinta regola . Pruvate à sicura chì a robba di u zitellu sò stati à u massimu di tessuti naturali, senza l'aghjuntu di fibres sintetici. Hè ancu desiderate chì a ropa ùn anu micca costi aspra è ch'ella ùn mancanu micca i movimenti di u zitellu.

Regula sei . Sempre cura cura di i migghiori di a pelle: cambia u diaperi ogni 3-3.5 ore, lavu lavatu à u zitellu annantu à cambià u diaperu. Ùn avete a negligenza di l'erosione, cù pedicurei limpi à pulire di a pelle. Puliti humitei perfetanu aiutu à quandu site nantu à a strada o in altrò, induve u lavatu hè impussibile. Ma in casa, hè megliu per utilizà l'acqua è saponu. In modu, i tissioschi umidi hè ancu esse elettu sceltu. Ogni ziteddu hè individuu, è quelli patevi, chì a pelle di un zitellu pirdenniu normalment, ùn pò micca avvicinà da vera versu un altru babbu.

U settimu regule . A menudo armani bagnu di aereo. Pruvate a mantene un pocu naked, almenu 40 minuti à ghjornu. Questa hè una preghiera notevale di rachjola di diaper.

Regula oghji . I medichi per u cura di a pelle di u zitellu pruvate à compra solu in dispunizie. Allora vi assicurà da a so qualità.
Regula novu. Quandu lavu a robba di ghjuvedime, pudite usalli detergenti ipali allergie per i zitelli, o di a famiglia o sapori di i zitelli.

U regula hè u decimu . Per ùn avè micca missu u momentu di l'apparizione di raperu di u diaperu, fate sempre attente à a prublema di u fugliale di u zitellu, in particulari in armi, ogni ghjornu chì cambia a ropa o cambiant diapere. Verificate s'ellu ci sò rossu è ùn ne perte micca a vostra pelle.
Se a rachjola di u diaperu hè assai forte è quandu tutti i reguli ùn sò micca scuntati - questa hè a ragiunata per un contactu immediatu cù un duttore! Forsi, u duttore hà stabilitu credenze speciale è ungulate chì anu un assicurante è effettu curativi.