Cumu cura a fredda di u zitellu cù rimedii tradiziunali

Rinitis hè una dolenza chì a maiò spessu preoccupava figlioli, da i primi anni. Dà un puntu medicu di vista, un nasu di rinfriscà hè una inflamazioni di a mucosa nasali.

I causi di l'iniziu di un fretu pò esse parechji, a più frecuentement un sintimu di e malatie infizziosi, di a natura di virali è di bacterialità. È pò ancu esse a cunsiguenza d'una allergià, in questu casu un fred provoca diverse alergensi, cum'è u polu, l'olfattu, u polu di u vegetale, u pilu animali, etc.

Cum'è sapete, u nostru nasu hè un tipu di guardianu contru diversi virus, bacteria, dust, è di una "bateria" chì calienta l'aiutu friddu. Per cumprende a so funzioni immediata, u nasu hà una struttura peculiar. Per guardà l'acqua fridda in calidez, deve passà per i "labirintu" di u nasu, permeata cù una quantità numerosa di vini. Per un alluccutu efficace da u polu è di i battìri, a superficia interna di u nostru nasu hè ridutta cù una strata di caghjerie cù un gran numaru di cilia, affinchendu l'avanimentu di "invitati invitati" in a sera. Ma ancu di u ciliu, i secretu mucoso particulare sò implicati in a rimorca di l'uggetti straneri, chì sò ancu produzzione da i canti di a superficia di l'epitelu di u nasu. Sti cìllidi sò stati cunnuttati è i primi sò in cuntattu cù virus è bacteria, chì dà u tempu di u corpu per preparà un attaccu più seriu. Comu regula, u fruttu cumuni duranu di 7-10 ghjorni, ma in casi rari, da u trattamentu correctu è puntuale, è ancu cù una forte immunità, u cursu di u nostru vinu hè ridduutu à 3-5 ghjorni.

Fighjendu nantu à cumu guariscenu un friddu per un zitellu cù rimedii tradiziunali. U più impurtante in u trattamentu di u friddu cumuni è a so prevenzione è a prevenzione, per quessa, tutte e forzi necessanu esse diretti à restaurà l'immunità è u persu. Comu una pratica preventiva, pudete aduprà alle, chì hè cunsigliatu per taglià in pezzi è dispunibule in tutta l'appartamentu, o attaccanu com'è un amuletu à u collu. A medicina tradizionale usa l'agliu assai, sia per a prevenzione è per a fine di u trattamentu, tutti graziosu a cumpusizioni specifica di i phytoncides cun l'efectu antibacterial. In basa di l'oliu vegetali è l'agliu, pudete preparà un rimediu per u friddu cumuni, chì hè megliu fattu da 2-3 ghjorni da u principiu di a malatia. Per queste medicina, avete bisognu di 2 cullizzioni di l'oliu vegetale cun u 1-2 craci d'alli è insistiu à 12-24 ore, dig in 2-3 stapi in ogni passaghju nasale, cullucate in a fria.

Spessu, a causa di l'incomutioni in i zitelli cun u fretu forte hè slime, chì accumuleghja in i striszii striszii di u nasu. In modu independentu, i zitelli sottu 2 puderanu micca sulicchia, u zucchero di Kalanchoe pò venite per aiutà, si deve esse ghjucatu 1-2 beiu per passatu, cum'è regula, pruvucalla stranuta, cumu cù quali passaggi nasali sò liberati. Inoltre, u zuccu di sta pianta anu influenza antiinflamatori è cicatrise. Aloe hà propietate simili, ma u zuccu di questa pianta deve esse diluted cù l'acqua durante l'applicazione, postu chì hè assai amara in gustu. Per dilute l'alta freccia da u nasu in i ghjente utilizanu u zucchero frescu espresso, hè ancu infundatu à 2-3 bei. Un risultatu bè hè una mistura di zuccaru di beaia fresca cù meli.

Pi curari lu friddu cumuni in a medicina famigliali utilizanu diversi alimenti vegetali, cum'è: oliu d'alameo, oliu d'aranciu mari, oliu mentol . Anu infidatu da 1 a 3 drops 3 volte à ghjornu, secondu l'età di u zitellu.

Cum'è cunsigliu, cum'è un remediu folku à guariscenà un nasu di rinfrescante, pudete usà un lavatu di u nasu 2 volte di ghjornu cun infuzione d'erbe: chamomile, calendula, timore, cipolle, sage. In questu casu, avete de seguitu i reguli di lavà u nasu, per evitari l'acqua di l'ingressu à i percorsi auditorii.

Spessu in i libri di riferimentu nantu à a medicina tradiziunale, pudete truvà dinò un metudu di trattà un friddu cumuni in i zitelli - preparanu a latta materna in i passageri nasali di 2-3 bei, prima di ogni alimenta.

Per u trattamentu di u fruttu cumuni, i prucessi di scuperta pò esse usatu, ma solu se u zitellu ùn ha micca tempura. Pudete calà a pede in acqua calda, o mette u zitellu in saccu cù sacchetti di mustarda, o lubricate a sola cun turpentina. Dopu questi prucessi, i gorg, sò sempre disfunttu di calzini calzini.

Inoltre, cum'è un trattamentu per u friddu cumuni, i prucessi di suzzu pò ancu esse offrittu, per questu pudete usà l'oliu mentol, chì hè aplicatu à u nasu è i so peccati, à l'ore è u whisky.

Puru, inhalazione cù i pianti medicinali (calendula, chamomile, eucalyptus, etc.), olii (mentol, mint, eucalyptus, anisic), acqua minerale, soda di furmazioni aiutanu bè.

Massaggio puntale assai efficafè, chì passanu 10 à 20 ghjorni, primu maschiziu i punti simetrici à l'ale di u nasu, dopu sottu à u nasu, in u lipu superiori, dopu cun un dettu duvete per massà a punta di u nasu, è andate à a parti interna di l'ochju, vicinu à u ponte di u nasu, è cuntinuate a massa nantu à a bocca di u collu, è finisce l'estimulazione di i pads à a basa di u indentatu u dettu prima u mano left, è po ghjustu, è in a listessa sequenza masajuleghja i pardini di u polu. Tali prucessi pò esse ripetuti à 5 ghjorni à u ghjornu, ma ancu avè chì a temperatura di u corpu di u babbu ùn hè micca sopra à 37,5 gradi.

In casu l'allergii hè a causa di u friddu cumuni, è a cuntiivitis allergii è e eruzzioni di a pelle sò spessu additi à questu, sarete spessu l'acqua di a cavità nasale cun una solu di sal è iodine, è infuse camomile è calendula.

Una altra causa di u friddu cumuni pò esse a presenza in i passageri nasali di u zitellu di corpu straneri, chì spessu prusperate in i passageri nasali nantu à u ghjocu ghjornu, quì i paisani ùn pò fà senza l'aiutu d'un otolulogogista.

E secondu, se u friddu di u zitellu ùn passanu più di 10 ghjorni, hè una ragiunità seria per penserà è vede un medico, perchè a inflammazioni à a cavità nasale pò porta à i malatie gravidii di l'organi d'audiò o di sviluppà forme cronii chì sò difficiuli di trattà.