U benessere di u zitellu dopu a vaccinazione

Ogni vacuna, un modu o un altru, pruvucarà una reaczione di u corpu in a forma di reacenti allergii (effetti sposti). Tali risultati sò spartuti in generale è lucale. Chì pò esse u zitellu sensu dopu a vaccinazione? Cunsigliate.

Benessere dopu a vaccinazione

In a reazzione locale (nurmale) ci hè un timore insignificante, condensazione è ridottante in un diametru di circa 8 centimitri in un locu d'introduzione di una preparazione. A riazione hè stata immediata di a vaccinazione di u zitellu è dura per quattru ghjorni. Hè propiu per l'ingegnu di sustanzi naturali in u corpu. L'effetti diretti si manifesta da una violazione di l'appetite, da u da malu di a lotta è di a frebba. Spessu, dopu à l'intruduzioni di vaccinati viventi - l'effetti dèbuli di a malatia. Tali prucessi ùn sò micca longu andà in u periodu da un à cinque ghjorni. U benessivu di u zitellu cù una reazione locale raramente diferenze da quellu di un adultu.

Strong post-vaccination (general) à a reazione in a maiò parte di casi si prisentanu dopu à l'amministrazione di droga da tetanus, diphtheria, tossina e vapeur. A riurizazioni cumuni sò manifestati in forma di rash in u corpu, a perdita di l'appetite, disturbi di u sonnu, mareosità, nausea, vomitu, frebba più di 39 gradi, è ancu a perdita di a cuscenza. Edema è vermiculite di u situ di inzulu hè più di 8 centimetri di diametru. A reazione generale in più raru hè un scapariu anafilatticu (per resulte di l'intruduzioni di a vacuna, a pressione di sangue prende grossu). A chiantaghju pò esse ghjustu in i zitelli.

Cumu per evàvule e effetti side effects after vaccinations

Fortunatamente, e cumplicazione dopu à i vaccinati ùn a succeranu micca spessu. È se u zitellu hà fallutu dopu a vaccinazione, eppo in spessu, sta maladie hè simplicemente coincidentalmente accunsente cù a vaccinazione.

Ci hè una quantità di règule chì sò cunsigliati per seguità, per riduce u risicu di cumpetite dopu a vaccinazione.

1. Prima di tuttu, assicuratevi chì u zitellu sanu. Per questu quì vale per visità i duttori di i zitelli è cunsultà ancu in i casi:

2. Ùn rinunzià u cunsiglie di i medici, anche si dopu a prima vaccina ùn anu micca cumplicature - questu ùn garantisce micca chì a prossima volta u tempu passà cum'è imperceptible. À a prima ingressione di l'antigene in u corpu, ùn pò micca riagiriscenu ghjustu, è cun l'amministrazione ripetuta, a reazione allergique pò esse assai complicata.

3. Hè ricunnumandate chì vi cunzignate tutte contraindicazione à una in particulare ineducazione è a vaccinazione in generale, per esse sicurità chì ùn sò micca listessi per u zitellu. I medichi sò rigalati per furnisce l'infurmazioni chì l'urdinazione à a droga, è dumandate a data di venite - avete bisognu di sapè.

4. No menu di una settimana prima di l'injezione, ùn hè micca cunsigliatu per introdittà l'alimenti novi in ​​a dieta, particularmente se u zitellu hè propiu allergii.

5.Consultate u pediatricu per e manere esistenzi di mitigazione o impidiscenu a reazzioni di u corpu à a vacuna. U duttore pò prescrive una droga profilattica à u zitellu, chì deverà esse pigliatu durante un certu tempu. Pregu seneverete u vostru duttore chì tipu di reaczioni allergii chì pudete aspittà è quandu u periodu di tempu.

6. Hè ricumandemu per passà e prucessi generali di l'urina è u sangue, secondu chì si vede se a vaccina hè permessa o micca. Inoltre, u più u tempu di u cunsigliu di e teste è a vaccinazione, u megliu. Ùn hè bisognu di cumincià un teste cumpletu (immunologicu) - ùn hà micca bisognu di sensu, i paràmetri di u situ immunologicu ùn ponu micca indicatu un risultu aumentatu di effetti effetti. Ùn hè micca bisognu di verificà a prisenza d'antichi specificu in i zitelli, perchè elliemu pussedenu ancu avè l'antibodie di a mamma chì circula, chì sparanu in i primi misi di vita.

7. Prima di a vaccinazione, assicuratevi di valutà u benessivu generale di u zitellu è misure a temperatura. À u mumentu di dubbitu, deve deve dimustrà u zitellu à u duttore. Immediatamente prima di l'injezione, andate à u pediatricu.

Azioni dopu a vaccinazione

1. A propria mezzane dopu una vaccina hè cunsigliata per esse realizatu à u policlinu, affinchè chì in casu d'effetti secundarii gravi hè stati cun l'aiutu qualificata.

2. Quandu a temperatura sopra, dà u zitellu più fluidu, pudete puru limparà u corpu di u zitellu cù l'acqua calda. Quandu l'emergenza di e reazzione locale (dolore, vermentezza, edema), pudete applicà à u situ di l'inzignazione in legno in spugna in una terrazza di terre siccica. In u nisun casu ùn pudete aduprà ungnevi o qualsiasi cumpressi. Se u migliore ùn si trovi micca in un ghjornu, vi tocca contactu u duttore.

3. Fighjate attentamente à i più belli cambiamenti in u statu fisicu è fisicu di u to figliolu, in particulari quandu ùn era micca prufilaxita.

4. U avvene avversi pò durà parechji ghjorni, tutte questu tempu avete bisognu di vigilà dinò a vostra salute. Quelli di i cambiamenti chì trovanu strana è in solda, dicenu à u pediatricu, sta informazione serà propriu vaghjime per preparà a vaccina.

5. In casu di signali di perdita di a cuscenza o l'asfixia, deve chjamà una ambulanza, ùn te da scurdate per informà à i medichi ghjunghjenu nantu à a vaccinazione realizata in vigore.

6. Dopu l'intruduzioni di vaccinati viventi, deve di sguassà sulfonamidi è antibiotici durante almenu 7 settimani. Se dopu l'annullamentu di tutti i termini, u zitellu hà avutu qualchì fenomenu di reaczioni allergii (nervatu, inflamazioni è edema in u situ di ineziu, etc.), dopu qualchì tempu si rifieghjanu di fà intro duzà prudutti novi in ​​a dieta è andà à u pediatricu.