Folk Tips: Quandu Removed Pedras da i rossi

Coni di rino hè un risultu naturali assuciatu cù u situ non statu di u corpu per dettu u calciu inorganicu chì anu accadutu. U calcitoniu, per regula, hè furmatu da u usu eccessivu di zucarni assai crescentrati è i fossi. In cunziguenza, i cristalli picculi di salini è minerali sò furmati in i rizzi. Questu hè unu di i principii principesi di a furmazione di pedi di rino. In cunziguenza, hè aggradatu da u severu dulore. Qualchissia persone duvete mesi per patevamu dolore, finu à u rienle, cù l'aiutu di l'urinati, ùn abbandunarà micca sta petra. A ora, i medichi sò assai prudutti è tecniche prufilactichi e prufiliati per sguassà i pedichi di rinochi da u corpu umanu. Ma, u modu più alternativu per sguassà quelle sustanzzioni da u corpu è chì avemu cundutu per basta di sta pubblicazione sò ricetti tradiziunali. Questu hè u cunsigliu di a medicina tradiziunale, chì hè longu pruvucatu cum'è una strumentu efficace in a lotta contru à e pedi di rino. Cusì, u nostru tema oghje hà avè u tìtulu chjamatu: "cunsiglii populari: cumu scumpari i pietre da i rinu".

Accuminciamu, direttamente, cù a definizione. Cusì, i pedichi di rinosu sò sustinni inorganici, chì, in gran parte, consistanu di calciu, chì hè in nostru alimentu. A maiò spessu cù sta malatia lassa cù l'aiutu di l'intervenzione kirurgia. Ma, com'è spettaculu spettaculu, a rimorca di e pedi da i riti cù l'aiutu di a cirurgia hè una medica estrema, utilita in i casi di urgenza. In una manera raghjunata, per sguassà tutte di u corpu, hè ricunnisciutu com'è naturali. È, hè grazia à a medicina famigliali, pudete alcuni ghjuvendu à a dispusizione di sta pesta.

A gente dice chì i zucchetti fatti di ingredienti naturali, cum'è cranberries, limone, pepino, beets, e zucca francese sò sappiutu di caccià i petri da u corpu. Cuncirnendu u zuccherinu, hè cunsigliatu di usalla in a so forma pura, ma u restu, l'ingredienti citatini, o più u so zuccheru, sò cunsumati in una massa cumana. Per fà questu, avete bisognu di scumpressà un limonu fresco è aghjunghje à u so zuccheru una tazza media d'acqua fogera calda. Piglia una solu solu per bisognu di volte à ghjornu. Da a salsa di potagua, di pepino è di zucca, hè necessariu di fà una cumula cumulazione è manghja trè, quattru volte per ghjornu. Sicondu i fonti di lingue, sta mistura aiutarà a splutazioni di cristalli di rinu in parechji ghjorni o simane. Tuttu u tottu, in u primu locu, depende di a talla è u nummu di petri.

Inoltre, cù urolitisiis aduprate u cunsigliu folklante consigliu basatu annantu à l'usu di i pianti medicinali.

Ciudu ordinariu. E so foglie sò usati cum'è infusioni è caldi per u utilizazione interna, chì hè un bonu diureticu.

Boot the marsh. A so infuzione aiuta à effettuà i petri da u corpu umanu naturali. U rizoma di sta pianta hè finamente chopped e 4 cozinho pour pour 200 millilitru di acqua fredda. Puscia in un locu friddu durante 12 ore, poi passate per un pezzo, è u brou rimorsu torna di piacè, solu 200 millilitru di acqua fervente. Lassa à fà stallà 10 minuti, da turnà passendu un tamarzu. Pigliate e dui solu solu acquistati è biat un seconda coppe 3 volte à u ghjornu.

Ashberry ordinariu. Una cullizzioni spiciali hè priparatu da e so frutte. Hè stata: lingonberry grass - 1 parte, rowan berries - 3 parte. 1 culletta spugna di questi ingredienti, pour 200 millilitru di acqua fervente è fate cù 3 ora in un locu caldu. Pigliate in un filtru è utilizate un secondu vetru 3 volte à u ghjornu, preferibile a mità di ora prima di manghjà.

Rosehips. Frutti di dogrose cun uperaghju cumuni, foglie d'abbandone è raghja d'argüere (1: 1: 1: 2). In 200 millilitri di acqua fridda, pour 1 cucharadita sopra l'ingredienti mediastichi chjave. Insistarà à 10 ore. Dopu quì, fervente durante 10 minuti, è dopu cura. Bei in tuttu u ghjornu un sip. Pudete ancu preparà una decucuzione di rosa è immubiliate, chì anu aiutà dinò in modu efficace à aiutà e pedi di i rinu. In 200 millilitru di acqua fogera, fremu una cullizzioni di piume è fassi nantu à un focu è calente per 15 minuti. Dopu insistiu à circa 2 ore è passendu un tamarzu. Per utilizà stu caldo custa una quartu di u vetru 3 volte à u ghjornu prima di l'usu di l'alimentariu.

Juniper. Bacchi di uppiginu mischju cù bè di dogrose, Adonis grass e root of the stalker, perchè tuttu hè uguale. In 200 millilitru di l'acqua furiosa aghjunghje 1 spoonu di ingredienti intrecciati. Poi putu per 1 ora, è poi strain. Eat un quartu cupu trè volte à ghjornu.

Cusì ci hà avè fattu cumuni cun voi cunsevule di i persone - cumu scumpari i pietre da i rinu. Avà fighjenu i medii più fundamentali per impediscenu a so furmazione.

Embrate assai fluidi. Stu metu hè cunsideratu a prima prevenzione, aiuta à reverse l'amuzione di pietre rocali. L'acqua cuntene assai l'urina è impedisce cusì cumpunenti altri di quelli salti è minerali chì affettanu a malatia di rinu.

Pruvate di cuntrolliri a ingesta di calcium in u vostru corpu. Vale di ricurdà chì l'ingesta eccessiva di calcium ùn hè solu beneficiale à u corpu. Cum'è sapete, circa u 90% di i pedichi di rino cumposti precisamente da sta sustanzita. Ùn abbianu micca i prudutti di latti. Dopu tuttu, cuntenenu a quantità maiori di calcium.

Eat food containing vitamin "A". Questa vitamina aiuta à reduie a prubbabbilità di a furmazione formosa. U so altu cuntenutu hè dispunibule: in patate, zucca, fegate di viteddu, pumpkin è alberci.

Ùn agisce micca sulita. Pruvate micca di manghjà u manghjatu. In u ghjornu, manghja micca più di 2 grammi di salitu.

Prughjettu un modu di stilisticu attivu Cù un modu passivu di vita, u calciu s'acumula in u sangue, è cù a vita attiva, vai ad ellu, duverà andà in i nostri ossi. Per questu, andate in sportu è cammina quant'è pussibule.