Fitoterapia: difinizzione, vantaghji è disadvantages


Questa hè una quella maiò contruversa - quantu hè a medicina erbera è si hè un trattamentu alternative di trattamentu. Ma una cosa hè chjara - u trattamentu hè perceivedu più faciule, senza causà un cambià tossicu in u corpu. In a maiò parte di i casi, sè stessu esaminà l'effettu di un risultatu particulari è pigliate correzzione, ùn pò conduce micca solu per a cura completa, ma dinò per rinfurzà u corpu in generale. Cusì, i fitoterapia: a definizione, i vantaghji è disadvantaggi hè u tema di a cunvirsu per l'oghje.

L'essenza di i fitoterapia

Senza dubbitu, a più preziosa per una persona hè a so salute, chì largamente depènni à u modu di vita è a relazione cù l'ambienti. Quandu pareanu i prublemi, parechji avemu circà novi droghe sintesi di novu, più efficau è "prestigiu", scurdate di a medicina antica antica. Ma dopu à migghiara di anni, una persona hè stata trattata (è trattata cun forza) solu cù l'aiutu di l'erbe.

A fitoterapia hè un trattamentu alternativu basatu à a pruduzzioni curatori di l'erbe, chì hè bona tolerata è hà pocu effetti secundarii seria. A data, circa 500.000 spezie di i pianti sò cunnisciuti, ma solu un 5% di elli sò cunsiderate sustanzi farmacologici attivi. Questa si mostra una sola cosa - Ci hè una quantità numerosa di spezie chì anu micca studiatu di i medichi, è ci sò oportunità per scopre a nova proprietà di e medicina.

In Russia, circa 650 pianti midicinali sò usati, 300 spezie sò cullate annu. A causa di e climatichi climatichi è di e terre, i corsi naturali di eterna sò ancu diverse. Questu dipende nantu à e fontene alimentarii di e piante chì cuntenenu un alt percentinu di sustanzi biologicu attivi. Hè riccu in parechje cumposti chimichi, cum'è alcaloidi, glucosidi, saponini, polisaccharidi, tannini, flavonoidi, cumarini, olii essenzali, vitamini è traccia.

"A medicina hè l'arti d'utilizà a putenza curative di a natura"

Questa opinione hè statu spressa da Hippocrates, è hè statu pruvatu nant'à e seculi. Per esempiu, ancu in l'Assyria antica, ci eranu i scoli privati ​​per i culturi di culturi medichi, è l'antichi papirsi egiziani scritti l'effettu benefizièvule annantu à u corpu di parechji pianti, cum'è a zucca, u pianta è a papavera.
Per a prima volta, un medecenu Rumanu, Galen Claudius, suggeriu chì usanu tinturizati è siltii di i pianti cù intenzioni medieali. Avicenna, à u turnu, compilò un catégorie disignatu per a scopi medichi, chì scriveu più di 900 pianeti, a maiò parte di quelli chì sò oghji ufficialmenti cunziddi medicinali. Parechji seculi dopu, un tipu di phytotherapy hè vinutu à i Traciani è i Slavi, chì anu ancu aduprate una grande impurtanza à i prucessi di influenza è d'efficità di i piante nantu à u corpu umanu. A fitoterapia gradualmente diventa unu di i punti cchiù impurtanti di a medicina tradiziunale.

Oghje (secondu a OMS) circa u 80% di e persone utilizonu droghe di urighjini naturali in u sistema di primaria. Stu fattu cum'è chì nimu hà parlone à favore di i fitoterapia - a ghjente hà studiatu i vantaghji è disadvantaggi di stu metu per un bellu tempu è cun bellu riescita. Hè ancu offre un grandore opportunità per induvia ineptea cumpagnia farmacéutica per aduprà e pianti midicinali per a sintesi di additivi biologichi è attivi in ​​diversi campi di medicina.

Cumu si trattanu cù fitoterapia?

Tutte e piante medicinali chì ùn mancanu sustanzi tosci è tòchi tòchi ponu esse adupratu per preparà a so formulazione per l'usi interni è di l'altezza in casa. U metudu di preparazione generalmente dipende nantu à a cumpusizioni chimica di i sustanzi attivi, a so solubiltà in diversi liquidi (per esempiu, in acqua o alcoolate), cum'è parte di e piante (fiori, foglie, radichi, sementi, etc.).

L'usu più cumune in a medicina famigliali sò un estratti, infuzzioni è decucuzione. Ogni produttu hà i so vantaghji è i disvantages. Sò preparati da foglie, fiori o altri organi vegetali, di a quale hè fàcili per estrattà i sustanzi attivi preparati in forma d'infuzione. L'sola eccezzioni hè a uva, chì sò disposti com'è una decocção, è ancu tutti i travaglii durdi di e piante.

Stu tipu di trattamentu hè una parte integra di a cultura di parechji pòpuli è occupanu un locu impurtante in a vita umana. In issu rispettu, a preparazione di droghe efficace per u trattamentu è a prevenzioni di malatii basati in i pianti medicinali hè particularmente impurtante. In u mondu pratica, circa u 40% di i medicini da u duminiu chimicu è farmacèuticu sò disposti da a materia prima. Basatu in i pianti medicinali, prudutti circa 80% di i medicini necessarisi per trattà malati cardiovascular, pulmonari è gastrointestinali.

I pianti medicinali sò usati cum'è materia prima per l'isolamentu di chimichi chì, à causa di diversi mètudi d'accionu, sò spartuti in corticoesteroide, hormone è altri.

Particularmente utile hè l'usu di l'erbe è i preparatori derivati ​​da elli, per u trattamentu di e malatie cronica chì ne esse esse esse prolongatu. A bona tolerenza è a pocu toxicità di a maiò parte d'elli permettenu trattamentu longu chì ùn anu mancu sustanzi chì pò esse addicti è causanu addiccioni.

Semu deve esse nutatu chì l'accettazione incontrolled, irraasonable è incorrecte di i medii è additivi di verdura in certi casi pò causari a consecuenzii negattivi per u corpu. Particular attention should be paid to women pregnant, young children and people with allergies. Inoltre, i fitoterapia ùn hè micca sicura per quelli chì anu manifestatu intoleranti à certe sustanzi. In quessi casi, l'addevu specialista hè mandatu.