Cumu alimenta un zitellu sotto 1 annu

In regula, un zitellu da 6 mesi à un annu hà un antru per l'impressioni novi è di i gustativi. Per quessa, hè bisognu di cumincià à accustomà u zitellu à l'alimentariu d'adulti, in pianu pianu, passu à passu, introdittà l'alimentu novu in a dieta di u zitellu. Di solitu duranti stu periodu di tempu, i zitelli anu un bonu aptitudu, cusì cunsuma l'alimentazione cù piacè. Ma se u zitellu ùn mancianu, ùn a forza micca, altru di salvà micca solu pruvucà l'antipatite versu l'alimentariu. U zitellu u vuluntariu cumencia à sazià u so famu cù più alimentu sòlidiu, ma ùn pò ancu stà nantu à i zitelli. U regnu nutrizionale è l'alimentazione di u tempu cambièsta, tutte sguardi cum'è una dieta adulta, u zitellu pare u primu lunch, lunch, lunch, da un pranzu è di cena.

Cumu pudendu alimentà un zitellu sotto 1 annu?

Se u zitellu durante 1-1, 5 mesi manghja messi: purè di frutti è vegetale, pridiche, pudete avè principiatu à introdiscerà gradualmenti carne - poultry, viteddu, ciavolu; ancu introdisceranu gradualmenti pesci, previ ani limpiatu di l'osse, u pani, l'ghjuvaggiu; dopu un pocu tempu - prudutti di latti. Ma ricordate, bisognu di presentà e lattori unu à un certu tempu per verificà veramente a riazione di u zitellu à questu pruduttu (s'ellu hà alcuni allergii à questu pruduzzione).

U tempu chì u zitellu ricivutu da u lettu di mamma, tutte e sustegenu necessariu per u so corpu veni à fine. Per quessa, ave cura di piglià una dieta tajita, sana è equilibratu chì deve combina proteini, grasi, vitamini, carbuidrati è minerali. Per un zitellu, in generale, cum'è per un adultu, hè assai impurtante chì l'alimentariu hè utili è cumpletu, questu, cunzistenti di pisci, carne, granu naturale, vegetali freschi è frutti, proteini vegetali.

Cumu esamente per preparà per u zitellu?

In a dieta di un zitellu à un annu, l'alimentariu ùn deve esse senza stirpatu è liquidu. Hè digià pussibule di crescenu in i so platti di dieta chì sò stati cotti cù un grossneru più grande, è se i primi denti aparicate, pudete dà un pezzu à u zitellu à masticà.

I vegetali è i frutti sianu chjappi immediatamenti prima di cunsumu. Se ligne o frutti duvete esse fritto, andate in taglioli è stufa in l'acqua, dopu chì a pelle hè pronta à scorcia.

A carni è i pesci sò stati cotti nantu à u modu di solitu, l'unicu chì ùn deve esse fattu hè di staghjone. I platti ponnu essiri chjappu in picculi pezzi, è se ne necessariu, aghjunghjite un pocu acqua prima di coccia, in u quali eranu stati zoccu.

I pezzi poni pezziunate cù una piccula cantata di mantra, cranberry o zucchero, ma micca di u salinu è u zuccheru. Se utilizasi l'oliu vegetale, deve esse purificatu à bè, pò esse granu, girasole, oliva.

Cumu ricustruisce u regnu di l'alimentazione di u babbu?

Se continuate a prucità, permette e vostre pettu solu à a matina è à a sera. U restu di l'alimentazione si deve esse gradualmenti rimpiazzatu cù l'ingestazioni di l'alimenti sòlidificate.

Eppuru, se decide chì ferma à dà u to pettu in u so bagnu, o u zitellu avia nantu à l'alimentazione artificiali, pudete prima rimpiazzà un adultu alimentariu, un alimentu solidu, u ghjornu da u ghjornu sustituyanu a cena cun un alimentu solidu, u terzu ghjornu susteniamu l'alimenti di a matina.

Sì u zitellu senti a necessità per a sucari, allura hè pussibule u donu senza zuccheru in una buttiglia cun chipie.

Aghjustassi a nostra sete cù u zitellu. Per questu fiancu una carta di acqua minerale di carbonate, tè fatti di chamomile, fioufo, frutte seccu, cani di rosula, zuccheri di frutta hè adattata. Se ùn avete micca accustomatu un zitellu à parechji prudutti dolci, serà felice di vìviri senza zuccaru.

Ùn manghjate micca u zitellu cù pruduttu piccante, prudutte affumicate, frutti senza propiu, frutti con semen, frutti stuzzicole, frutti tanniculi micca, pane vulgari cù granuli sani, legumi crui è dolci.

Un zitellu di un annu hè digià listessu per manghjà cù altri membri di a famiglia, eccu da una mesa cumuni. Ma ùn dà à u zitellu grassi, frittu, piccante, affumicate, confetteria è di pasticceria, cafeina. Dà i zitelli preparazione alimentariu, adattatu per a so età.

U zitellu ùn si ricusa di manghjà, chì faraghju?

Insegnate à u to figliolu à manghjà in una sola volta, ma micca forza a nutizia di manghjà da forza. Prima chì l'alimentariu principalu ùn deve esse micca nutificà.

Ùn aghjunte micca i ingredienti in una sola massa, aghjunghjenu tutti l'ingredienti separati, perchè u zitellu averà studiatu per diferenzà i gustosi di i diversi alimenti.

U zitellu deve esse alimentatu micca più di 20 minuti, tuttu questu tempu duvete allora à u zitellu. A volte l'avè, a nurse, in a manghjarà u zitellu piglia qualchissia chì si ricusa di manghjà da voi. Se u zitellu ùn si permette di manghjà spessu, u duttore deve esse rializatu. U zitellu hè sanu, ma cuntinueghja di ricusà di manghjà, quì pudete indicà un problema psicologicu. Cusì, hè cunsigliu di circà u cunsigliu di un spicializatu.