Cumu prutezzione di a pelle di a fretta

Diversi modi per aiutà à prutezzione di a vostra pelle di u fretu.
U tempu vola cumpittamenti inustamente. L'estiu hà digià passatu, u fine di u vaghjimu ùn hè micca solu. È prestu l'inguerni freti si vinaranu cù i so cumpagni diliziosi obligatori: irritazioni, sbucciatura è ridottu di a pelle. U fattu hè chì in questa ora di l'annu u ventu di ventu ghjustu nantu à i sferi aperti di u corpu, e l'arme è i so ghjuvadini sò sbagliati di sangue dovutu a l'estrette di i navi. Danu ti dugnu cunsiglii per salvà a so prutezzione di sti difficultà è mantene ancu a salute più sensibilita sana è bella.

Cumu prutezzione di a pelle di a fretta

In u invernu, a persona pesa ancu in a stanza. Batterie caldi, calunnià a stanza, assai asciuttu l'aria è cun ella a nostra pelle. Cusì ùn scurdate micca di e veru modi pruvucati per fà cumbatte stu fenominu, cum'è i umidificaturi di l'aire, o almenu una capacità semplice cù l'acqua di a bateria.

Tempu freti è schjetta cambiassi in l'entrata è surtendu da a stanza à a fretu pruvucarà i capilarni à stretchinu è allargate, da quì si prisentanu frutte vascular o spots. Per prutezzione di a pelle da una reazzione in u friddu, avete bisognu di ricurdà un regula impurtante. Soni cusì: in u invicitu avemu bèbbe più acqua, senza fallimentu avemu bisognu di 1,5 litri di liquid per ghjornu. A pelle ricevi à una cantina di umidità suffirenziunale micca solu cù i cremasi appiicati nantu à ellu, ma ancu da i butterie internu di u corpu. Ma cù credi tindre più cura. Aduprà megliu longu prima di u libru à i ghjàllichi, perchè chì a crema hè stata assicurata. Inutili, u pruduttu di u lituitu pò esse frozenze nantu à a pelle è ferite.

Prima di vultà à i ghjàllichi, hè megliu chjappà a vostra renda cun una gruta gruesusa di coherenza cremosa. È i più bassi i diplomi, u fatter stu pruduttu deve esse. Ma ùn scurdate micca chì ancu una crema contene un certu percentualità di l'acqua, perchè deve esse applicata durante 15 minuti di prima di andà à a fretta. Aghje chì l'umida hè assorbita da cumpletta.

Cumu prutezzione di i vostri mani da u fretu

Prutene di i mani friddi, di sicuru, hè più faciule ch'è a face. E guantoni calzini è mittens cibu a meza di u prublema. Tuttavia, ùn si scurdate micca chì a prutezzione di a pelle di e mani vene assai prima di partiri.

U prublema principali di e mani in invierno creeri per noi. Questa hè a sequenza di a pelle, chì face cun u lavente freti è incorrecci. Comu sapete, a superficia di a pelle hè chjucculita in modu chì assume l'umidità da l'aria. In ogni casu, lavà e mani di sapori antibacteriali o cumpunenti chì cuntenenu l'alcoolenu incù u fangu è l'elementi di a pelle rispunsibli per a hidratazione.

In i moziunità di i moisturizing, i stessi règuli s'aplica à a pelle di e mani cum'è qualificate per a fàccia. Pigliate solu chì ci caramu assai più mani, perchè ùn saria micca abbastanza per limità i credi. In l 'invernu, e mani necessanu hidratate è nutrisciante maschere è bagni cugliunii seleziunati da a vostra forma di pelle.

Cosa da fà per imprevention frostbite

A più impurtante per i peri hè, sicuru, i scarpi. In l 'invernu, devendenu cumpruve parechji richieste impurtanti. Prima, elli selezziunate a taglia di i scarpi cusì chì u pede ùn senti micca impastatu. I ditti depressi ricevenu un flussu di sangue è, per quessa, fugliate più veloce. Siconda, hè assai impurtante per fà una suluzione calza nantu à questu. In u calzarii d'inguernu, deve esse di feltre, lana, fur naturali o drape. A prisenza di tali insolari vi daria l'oppurtutà di ùn purtate un calcetín di lana. Parece chì questu hè sbagliatu, perchè duverà caldu. In ogni casu, in fattu, in i dete di lana, u ghjornu di i pezzi i più veloci è i pezzi congelate.

E l'ultimu - pruvatu di vede fumu. I vapuri dilinati vi ringraziarà, per calunzà a so calvinazione.