Fundamentali di cura di un criatu novu

Dopu à l'alta di u nostru travagliu di l'elencu, hà bisognu di fà affruntà i primi difficultà à cura di u zitellu. Forsi queste peculiar cheat sheet, chì cuntene i fundamenti di cura di un criatu novu, vi aiuterà.

Preparing the room

U spaziu di i zitelli anu dumandate a lavurazione di umidità, a ventilazione è u stabilimentu di una temperatura òtima per un novu - 21-22 gradi. U bagnu duverà un colchju ancu lavatu lavatu è esce da a finestra è a bateria. Un parente di parenti per parechji figlioli diventeranu i so propiu, cusì pigliate a cura di a limpezza. A ropa di cambra deve esse mudificata almenu una volta per a simana, a cammisa di a mo mamma, finu à a contaminazione, è a mamma devia ripiglià un arduzzu almenu duie volte à ghjornu.

Bathing and cleaning

Fundamentali di cura di i culori di nascenu dì chì avete lavavvi u vostru babbu ogni ghjornu cù l'acqua simplici (pudete nevasi). Sì ci sò signalosi d'infezzione - acqua furiosa. Avete bisognu di 2 buchjuli di cuttuni, squeeze l'acqua da elli è lavbe l'ochji in a direzzione da u cantonu per l'internu. Allora, cù l'aiutu di un novu ballu, lavbe tuttu a faccia. Ùn vi scurdate di mullu cun un napkin.

A pulitica di u beccu hè fatta da una turundina, chì pò esse torci da u linu di cotto. Hè megliu a mancira è in u oliu vegetale. Allora accurtu, per vultendu in un pezzu, intrinu in ogni passaghju nasale à una prufundità di 1,5-2 cm, sguassà tutte l'estremità.

A pulitica l'ore hè fatta solu da l'esternu. Wadded fette è bole per sguassate parechji di e secrezii visibili à l'ochju. Ùn vi scurdate micca chì per ogni ochju, l'aricchia, a nippa, bisognu di un novu alga di cuttuni.

Avete bisognu di zitillù in un bagnu di baby baby. Preparate un termometru acqua, una sponża lupina, un sapunio o shampoo, una crema o un pappelletto, una terrasse, un pappagallo, certi migghiori. Prima, bagnate in una solu luminosa di rosa di permanganate di potasio (finu à chì u zocculu hà da u tempu di guariscenà) à una temperatura di 37-38, pò esse ridutta da 1-2 gradi. L'acqua ùn deve esse in bocca. U primu paese si pò esse fatta in u diaperu - questa immersione serà più còmode per un solu nascita. Duration of bathing small - no more than 4-5 minutes. À u tempu, stà in u bagnu pò esse aumentatu à 10-15 minuti. In i primi misi hè abbastanza à bagnarate i migliori cù savu 1 -2 volte à settimana, ma hè pussibile è ghjornu, preferibile in l'òmini di sera.

Riscà a crescita nantu à a testa dopu li lubricate cun un oliu di ziteddu particulare o un girasole sterile. A sterilità hè fatta da u fattu chì un vial d'oliu hè fervuto in una pienza cù l'acqua per 10 minuti è hè guardatu in un frettu. Prima di l'usu, calori sottu un flussu di acqua calda. Duranti l'acqua, pudete limparà e crosce cù una sponge baccata, giarea o bandage.

Doppu u paese di un figliolu novu, i dermatologi ricumpenenu à acellu cù u liceu (in prima, passendu u zoccolulu) cù l'acqua di fiocche (1 settimonata di fècula hè stampata in 1 litru di acqua foglia). Tali aclaramentu silenziate a pilu è impedisce l'aparicio di rachjola di u diaper.

Fratture

A principal preoccupa hè l'observazione di i normi sanitarie è ienichi. Aduprà di diaperi transpirazione, cambiassi ogni 2-3 horas, è cun rash diaper, rinticcati completamente. Aduprà bagnu di ghjornu cù eterna medicinali (alternannu, camomila), nantu à a ricunniscenza di u medico - zinc chì cuntene ungini. Dopu à paunà, a griglia hà travagliatu cù crema o pezzucci. Per a pelle seca, utilizate olii emollienti.

I picciotti avianu a essiri lavatu dopu à 2-3 i micturizioni, è dopu à quellu - hè abbastanza solu per sguillà cù i genitali esterni. Dopu a càttara, assicuratevi di lavà a zitella in acqua cale spuntà, tenendu u zitellu cù u zinu, perchè l'acqua drena di u fronte à a volta. Sì l'irritazione si sviluppeghja da u sapone di u zitellu, l'utilizate una volta. Puderanu cun mètudu se trova chì a figliola hà vintu inverti di e mucosa di i genitali o a vetru vaginal.

U lavu di i picciotti in a freccia hè a listessa per quellu di e donne. Quandu lavare, mantene u ziteddu. Puderete un duttore se a coghja di u foreskin è i glande penisghji rossi è aumenta in grandezza, u eccessu di a discharge caricature hè notevuli o dopu ogni urinazione chì u zitellu hè assai interessatu (questu hè appiicatu à i zitelli).

Cura di u meliculu

Questa prucedura hè a basa per a cura di un criatu novu. Questu hè bisognu di trattu cù una solu suluzione di 3% di perossu di l'idrogenu o una solu suluzione 1% di u verde. Cù l'aiutu di u ghjornu di l'uceanu è l'indici di u dito di una banda, debite dilurà e tonde di a ferita umbilica è geganti una goccia di peròxfu di l'idrogenu cù una pietta. Se un liquidu spinoso vi pare, affinate chì in a ferita u prucessu di purificazione da i microbichi hà iniziatu. Cù l'aiutu di un cignu di cuttuni vo avete bisognu à seccu u "bottom" di u meliculu, è da a so superficia è di i vaddi. Hè assai impurtante d'observà questa seria stata per esse l'infestazione. Hè necessariu a realizazione di 2-3 procedimenti di u ghjornu, ogni tempu cuncessione cusì assicurando u zuccun è di pulitizzà da a crosta. A fine di sta prucedura per a cura di un criatu novu, avete bisognu di trattà u buttone di u ventre cun un verde. Simply dilute the edge again and lubricate the "bottom" di u zocculu prima, e poi l'arrugues, inveci a pelle à u circondu.