Poemas per u Dia di i Maestru da i pupi è di i genitori-belli, curtmetrii è cumposti cumenti

In un di i ghjorni di vaghjimu, quandu u soli ùn hè micca un sonu amicu è u primu ghiaccio incuscianu in un passe inconsuvertu, i scole di u paese in tuttu celebranu u di maestru. Oghje festa più brillante, tipu è maravigliu hè amatu di tutti: da una grande à grande. I zitelli anu glurificatu di felicità à i so i primi maestri cun pochi di cume còmicu, i giovani sò cuntenti di presentà i so maestri amatu cù fiori, è i genitori aprisa à scola per falla di a so ghjuventù è rispettu l'attinzioni di i capi di classi di i so figlioli. I Poesi per u ghjornu di u maestru da i pupi è i genitori sò un aghjuntu bè d'un rigalu materiali, un magnificu impegnu per una cartolina brillanti, u megliu numme per un concerti di scuola di festa. Bella parenti à u maestru di a puisia in a poesia hè sempre apprezzatu da un maestru cum'è cuncettore. Dopu tuttu, ùn ci hè nunda più piacevuli chì i paroli caliu, i desideriu sinceri è i renti di i zitelli in i zitelli.

Beautiful congratulations on Teacher's Day in verse da i studienti

Oghje nantu à i prufessori di i prufessori professale hè celebrata no solu da i maestri di scole, ma ancu da i duttori di l'univirsità è i scoli vocatichi, tuturi, professorii di centri scientifichi specializati. U ghjornu di u Maestru hè una festa di tutti quelli chì invistiscini in i ghjovani, ghjovani è ghjovani cù sapè, règule di decencia, cumpetenze di cumunicazione è a vita in a societa. Ogni persona hà u primu maestru chì introduciu a basa di a grammatica è l'aritmetica, u maestru di a classe, chì hè a siconda madre, un maestru chì hà insignatu à scopra à a cima. Tutti d'elli devenu attenti à a festa prufessiunale è dà bonu poema di salute per u ghjornu di i maestri da i studienti. U megliu felicità in i poemas di i genitori è i pupulari ci anu circatu di noi: Fate u sole, scurdate di prisintà, È a ciele di nuvole nantu à i nostri carpi sutta, Ma dopu à i ghjorni à ghjornu, hè bonu di vultà à quì, induve i zitelli sò aspittendu à voi cù impatience! Vulemu vulete desiderà tutte e cose di a furtuna, Allora chì vi pudete sguassà tutti i prublemi, Allora chì i figlioli ùn avete micca inghjettatu in ogni modu, Per evitari di duluri à u partitu!

U ghjornu di u vaghjimu lumcia in i finestri, È u sole fiorite u celu. È ogni matina scopre i zitelli, Ùn pensate micca nantu à u vostru travagliu. Ci hè un travagliu hè a vostra vita! Dopu un spaziu malu, hà intru in l'aula, è i Immortals di Gogol è Pushkin si riturnonu à a creazione. Go days after days, fughje anni - Ghjoveni è più ghjovani, crescenu età, Ma crede: in l'anima di i zitelli per sempre l'ànima, a vostra partícula nova hè stata!

Chì u sole senti brillatu annantu à u ghjornu di u vaghjimu, Deve chì u folla fucile cù pruduttori, Un fasciu luminoso à a classe inserisce per via di a finestra - Hè ancu ellu vi felicità! "Grazie per i cunniscenzi, cumpitenzi, Per a luce di un soru, cuddaru cari, Per u vostru travagliu, per u vostru amori è di a patience!" - Oghje graziammi torna. Chì ci sò assai ghjocu in a vostra vita è a felicità, ùn permettenu micca a salute, è ùn mai sapè l'alarma, fatigue chì vò aghjustanu è cun amore!

Poemas per u Dia di i Maestru à u maestru di scola da i studienti è i genitori

U maestru di a classa hè u terzu pusteru per ogni zitellu è tutta a classa. Spinendu i so figlioli in u mondu complexe di a scenza da u primu à l'ultimu ghjornu di a scola. Sì i meriti di u maestru di a classa, disciplina stretta, amici in u squadra, è l'urganizazione d'interessanti interesse di l'attività dopu l'scole sò impussibili. "Scola" mamma sempre hà pruspiru in a strada à un novu successu è sustegnu in casu di fallimentu accidintali. Immortalizeghja u maestru di a classa di i so figlioli nantu à u Regali di i Maestri cun rigalu utili è poechi - amatori, brillanti, sinceri. I Poesi per u ghjornu di i maestri à u maestru di a scola da i genitori sò u megghiu signu di attenzioni. In una vita grande, avete apertu a porta per noi, avete insignatu micca solu l'alfabetu. Maestru! Amu averete, crèdenu in voi! Avemu ricivutu belli ligami! U nostru travaddu di a vita hà sceltu, Grazie - hè prestu cumu avissi bisognu. Vulendu bisognu di bona salute è di bona furtuna, Pupilate - bonu è ubbidienti!

Cumpiu diavule, u nostru ghjuste sdieri, E, sicuru, vi vede a classa da ogni uglu. Mamma e papà di tutti sustituti, "Cool" u nostru dirigente, Parenti, Olo hello, Molte cinquanti per voi, assai anni.

Ti piacevule è cori cù u riccuvendu ogni volta; Avanzate, per i rializazioni di u novu Chjome stubbornly nostra classe; È hè difficiule per avè l'imaghjini: Piglià liberà ... Quellu chì vulete felicitarle - Ùn pudete truvà a Siconda!

Beautiful congratulations on the Teacher's Day in verse à a female teacher

A professione di un maestru hè stata apprezzata è venerata, u maestru hè statu sempri cunsideratu u ferru di l'alte umanisti. Ogni maestru nativu facilità à facilità à u sviluppu creativu di u zitellu, svilate i talentu individuale, è fà una persunantità talentosa necessaria per una societat moderna complexa. L'insignamentu ùn hè micca solu un travagliu di travagliu ogni ghjornu. Questa hè una cumminazzioni di talentu, intelligenza, pacienza, rispettu è amore per i zitelli. E ancu se oghje u postu di u maestru di scola ùn hè micca pagatu bè, hè sempri rispettu è rispettu di l'altri populi. Ùn vi scurdate di ringrazià à i vostri maestri. Preparate belle felicità per u maestru di ghjornu in verse à a donna chì hè diventata a vostra segunda mamma. I versi di felicità à a donna in u Dia di u Maestru vi falla ricurdà di a vostra gratite sincerza. L'anni di l'espanzioni sò l'iniziu di a strada, u megliu tempu hè difficiule di truvà. U primu maestru è a prima campana, U primu offisu è a prima lezziò ... U primu hè tutta in un alba radiante, In u vaghjimu duvemu una festa à u patiu. Una splutazioni gloriosa di i maestri in i ranchi, i savi in ​​a rigioni educativa. Sò cunnuscenu i so sughjetti di u principiu di prima, Danu insegni fundamentale. In i classi, a cugnizzioni di u mondu sviluppau, u tempu hè curnu prima. U zitellu serebbe crisciutu è a cunniscenza cun elle, u fundazione a scola hè a fundamentu di Russia. Un bonu tempu per i scoli per l'età! Scole - un trampu per i venduti futuri!

"Amate à venerà u vostru amore!" - Un ghjornu u poeta hà dettu cusì. Idda, si ricumandenu è assicurà, L'amore hè più bella chì u sensu! L'amuri di u maestru hè diversu, Ùn cunnosci micca frontiere, Dopu tuttu, a so famiglia hè grande, Ci hè tanti parechji carichi di zitelli in ella! E quanti occhi - curioso, audaci, Smart, sad, tragicu. E quante alioni sò vulnerabile, gentile, Open è cari! Amori ghjudicheghja ghjustu è guidà, Amore vi aiuterà è pardunà. L'amore di un zitellu ispira è eleva un core honestu. "Amate à favurisce u vostru amicu!" - U poeta hà dichjaratu una volta. T'hà warm your hearts with love, è ùn ci hè più felicità in u mondu!

U ghjornu di u vaghjimu, quandu u limitu hè digià chjamatu à respira, l'Ecole cullegiu u ghjornu di u maestru - a Festa di a Savie, cunniscenza, u travagliu. U ghjornu di u maestru! Listen à u vostru core In queste sona chì ci hè caru à noi. Tuttu ciò chì hè relatatu à a zitella, a zitiddina Tulemu noi maestri!

Pochi di divertente è comicu nantu à u maestru di ghjocanu i maestri maestri

Pochi di divertimentu è comiccieddu in u Dia di i Maestri da i culleghji di a matina assicura un tonu alegru à tuttu u ghjornu. E ligere umoristichi cù parenti cunghjuntini assistite assistenti di laburatorii per felicità à i prufessori, i prufessori - i maestri è i duttori. Pochi di divertente è divertitu da i culleghi di u Maestru di u tempu permettenu in una forma facile è inofensiva per enfatizà e qualità speciale di u maestru, u so rigore, l'alta moralità, una sedienta per u novu studiente è l'educazione di i scoli. A campana sonata - Vacanze Ricerca in u principiu! Tolya hà digià in furiously, Olya scantatu brusgiatu. Allora scambià e so sguardi È corse da a strada Da e porte aperte. Quale hè fughjutu tutti più veloci? Quale voli, tutte cose da quattordici passi? No, ùn hè micca u prugramma di Trovayev, Ùn hè un studiente stu puparu Sundukov, è u maestru di i ghjorni classi Petr Antonovich Tarasov! Hè assai piaciatu per avè una vacanze! Dopu tuttu, per i ghjorni di a scola est estiddalu di quellu chì gridava, È ancu più sopra. Inoltre cù parolle sperienti Unsettling Sundukov, Un tramvèvule tossu Truvà ancu senza parolle. U nostru maestru hè in galoppu, a corbula hè guadata à u so pettu. Sognu di scuntrà, almenu scaricà, è a libertà! Petr Antonovich Tarasov In a class all summer, senza pedi! Vulete a felicità, U nostru maestru!

Sò i maestri! Sò i maestri! I studienti sò sveleriti è stretti! Hè difficiule per elli? Hè pisanti? Allora ci necessitanu! Ùn ci hè pietru per elli! Ùn ci hè pietru per elli !!! In a educazione generale sò sempre in guardia! I te enseignerà! Vi faremu vidiri! I daremu l'educazione! Questu hè u nostru travagliu! È a nostra chjamata! Chiancemu! Chiancinu! Semu un impiigatu! Semu a so cumpagnia! Ùn puderà truvà a via ghjustu senza noi! Sò i maestri! Sò i maestri!

Sutta a distorsioni di u rifurmamentu chì cambiani, Ogni pirsondu di fora di l'affari ... Solu eru timidu. L'affari in u mondu sò assai sfarenti per qualsiasi residenti. Diu m'hà mandatu un travagliu di maestru umiliu! Passendu à u calore è u friddu duranti quattru anni, Tutte e mio amiche - donu u mo maritu, mi - un diploma cù a tecnica. Con elli ùn aghju vulsutu i mio ochji, ma e cose sò urgente, è aghju fattu piani per mezzanotti finu à a mezzanine. E perchè, per ellu di mè, sò i so sònnii siacci. Saria megliu scambià un pannu di libbra d'esercitivu per ... dolar! In seguita vita brillava cù destinazione in u ghjocu, È hè esaminatu da esse una materia di crescente in altizza. Nuddu averebbe spassighjate, tristezza, chì u paradisu, hè scunnisciutu. E l'autorità ùn avianu micca fiducia in l'ochji. Ùn aghju micca daveru, ùn aghju micca esse sughjettu, ùn aghju micca dà un prugettu ... attestazione. Dopu la finestra, a lumera di a luna nantu à i campi hè bianca. Ma allura i cavalli pensati si firmonu. E l'Eurasian spizzanu per un momentu criscenu - hè solu chì Sash è Masha ùn esse spustate da l'anima! I Pensieri ghjugna precipitadamente in a classe, cum'è se l'iie cuntinenti. Sì l'ànghjuli di i zitelli è l'ochji ùn viranu u maestru. Senza chjamati è senza idee, pensamentu è ispirazioni. A scola hè un mondu di zitelli, shaluns è geniuses. Questu u mondu chjamatu micca ghjornu ordinariu. In elli a mio ànima canta per motivi differenti. Ci hè qualcosa di fà cù a verità di i tempi? Quale hè natu un maestru - quelli chì ùn ponu micca cambiatu!

I più versi curtichi per u Dia di i Maestru da i studenti 1u scopu

I pupi picculi è impressibiltabili di a 1ra classe cù temptation particulares riferenu à a selezzione di versi di felicità è à u ghjornu di u Maestru in generale. Dopu tuttu, vi ringrazià sinceramenti u mio primu e più maestru impurtante in una festa prufessiunale. Preparate cù u vostru zitellu brevi pochi simplici nantu à u maestru di ghjornu per sorprenderà u maestru cun una sorpresa inesperu. Chì un pezzu di trè muscatu, ma sinceramente e senza falsa pompa. I difetti i viaghji curtichi nantu à u maestru di u primu cursu aghju vede quì: In u ghjornu di u maestru oliu solu l'aligria è a buntà, fate chì a vostra scola anu vigliavule annantu à l'anni!

Vogliu desiderate stu feste di vaghjime, per esse eternamente felice, ùn serebbe dispertu! Sò un maestru, cumpagnu, cumpagnu è amicu, un mudellu di imitazione, cunquistau di scienzi!

In questu ghjornu, a Scola d'uttrovi vistutu cum'è Roses è Asters In un momentu trasfurmatu cù un vacanze, maestru! Sempre salutate! Dunque e dugnu assai fiori!

I Poesi per u Dia di u Maestru sò una parte impurtante di felicità. I rigali per u maestru di a scola è u primu maestru amatu sò certamente impurtante, ma assai più piacevuli sò i paroli calienti da i studienti è i genitori. Pigliate i duttori in anticipu belli è corti cè cum'è felicità in verse. Scrivite in una cartolina culurita, mandate un messagiu o parlate in l'arechju - l'esenza di questu ùn cambia micca!